Idd de wereld is weer een stukje beter..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies om die reden zal ik altijd openbaar melding doen. Om de grootst mogelijke rel te schoppen wanneer ze moeilijk doen.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Precies om dit soort redenen zal ik altijd anoniem een melding doen.
Als je er de tijd, energie, stress en geld voor over hebt vooral doen, ik denk zelf dat je er niets mee te winnen hebt en er alleen maar op kan verliezen.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:27 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Precies om die reden zal ik altijd openbaar melding doen. Om de grootst mogelijke rel te schoppen wanneer ze moeilijk doen.
Dan kun je je ook afvragen of het wel een lek is of toch gewoon een feature van Habbo ten bate van hun sponsors.quote:Het bedrijf achter internetspel Habbo Hotel wilde een 15-jarige jongen die een beveligingslek had ontdekt strafrechtelijk vervolgd zien.
De 15-jarige Hans Schröder ontdekte vorig jaar dat hij via het help-systeem van het onder kinderen populaire Habbo Hotel toegang kon krijgen tot gegevens van duizenden gebruikers.
Het komt bij mij ook niet voor op de lijst van 1001 dingen die ik wil doen voor ik sterf.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit habbo hotel gespeeld
Jep. Voor dit soort zaken zijn sites als geenstijl uitgevonden.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:27 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Precies om die reden zal ik altijd openbaar melding doen. Om de grootst mogelijke rel te schoppen wanneer ze moeilijk doen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 08:58 schreef DonJames het volgende:
Het échte nieuws is natuurlijk dat het daadwerkelijk een 15-jarige jongen betrof, en niet een 48-jarige pedofiel die zich voordoet als tiener.
Jammer genoeg wel inderdaad. Zo lang dit soort bedrijven zich als verongelijkte kleuters blijven gedragen zit er weinig anders op.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:36 schreef Disorder het volgende:
[..]
Jep. Voor dit soort zaken zijn sites als geenstijl uitgevonden.
ach het kan nog gekker IMVUquote:Op maandag 17 juni 2013 16:20 schreef KLTZK het volgende:
Er zijn dus nog serieus mensen die dat spelen?!
Dat is pas nieuws.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |