Weet niet wat ik van die jongens moet vinden, 1 blik in hun PoHi en je weet genoegquote:Op zondag 16 juni 2013 14:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar wel echt teringveel schoenen wtf. Ik heb maar 5 paar man
Hommos, bij Atta boy alleen maar lif lif lif lif lif,quote:Op zondag 16 juni 2013 14:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Weet niet wat ik van die jongens moet vinden, 1 blik in hun PoHi en je weet genoeg
Met van die dure broeken die je nooit mag wassen omdat ze dan verkleuren ofzoquote:Op zondag 16 juni 2013 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hommos, bij Atta boy alleen maar lif lif lif lif lif,
Nouja het enige wat ik te zeggen heb erover is dat mensen soms teveel hun best doen om zo opvallend en hipster te zijnquote:
True stoeyquote:Op zondag 16 juni 2013 14:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nouja het enige wat ik te zeggen heb erover is dat mensen soms teveel hun best doen om zo opvallend en hipster te zijn
blowen en gamen/tv kijken/FOK!ken en zo min mogelijk bewegen en fruitshakes drinken. zo kom ik altijd mn brakke dagen wel door.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben nog steeds brak van die shit, nja ben nog maar 2 uur wakker ofzo haha
voelt alsof ik helemaal niet geslapen heb.
Moet sowieso nog effe halen. Maar ik kijk tennisquote:Op zondag 16 juni 2013 14:40 schreef Studeur het volgende:
[..]
blowen en gamen/tv kijken/FOK!ken en zo min mogelijk bewegen en fruitshakes drinken. zo kom ik altijd mn brakke dagen wel door.
Hoe vroeg is dat?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:42 schreef FL_Freak het volgende:
Heb ik morgen toch nog een ochtend dienst, shit
gvd een goed plan.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:40 schreef Studeur het volgende:
[..]
blowen en gamen/tv kijken/FOK!ken en zo min mogelijk bewegen en fruitshakes drinken. zo kom ik altijd mn brakke dagen wel door.
hoe groot waren die bommetjes dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Die M heeft zijn werk vies goed gedaan![]()
Vriend van me zei dat het 80% was.
the fuckk..quote:Op zondag 16 juni 2013 13:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh aan de drugs wel hoor
De eerste keer heb ik m'n kut staan scheren onder de douche terwijl er iemand naast zat op de wc (om me in de gaten te houden) en de ander in de deuropening Defqonmuziek stond te luisteren
Pfoo zo groot als een tuin erwt ofzo.quote:
Watquote:Op zondag 16 juni 2013 15:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Pfoo zo groot als een tuin erwt ofzo.
Maar hij had een ziekelijk groot stuk. Grammetje of 10 was het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |