Ga je toch terug naar de biblebeltquote:Op zondag 16 juni 2013 09:15 schreef ValHallen het volgende:
Werken op zondagzou verboden moeten worden.
Niet veel en dus moet ik lang reizen naar mijn werk en moet ik veel te vroeg opstaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is daar voor werk te doen op zondag dan, dominee uitgezonderd?
Duurt toch niet lang meer? Tenminste ik neem aan dat Rotterdam dichterbij je werk is.quote:Op zondag 16 juni 2013 09:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet veel en dus moet ik lang reizen naar mijn werk en moet ik veel te vroeg opstaan.
Te warm, man.quote:
Jammer dat het zo instabiel is, 25 graden een maand lang heb ik liever dan dat pieken en dalen weerquote:Op zondag 16 juni 2013 10:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Boven de dertig wordt het pas prettig.
Dat dus.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jammer dat het zo instabiel is, 25 graden een maand lang heb ik liever dan dat pieken en dalen weer
Mja, zo stabiel is het helaas nooit in "zomers" Nederland. Dan liever af en toe een paar goede uitschieters.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jammer dat het zo instabiel is, 25 graden een maand lang heb ik liever dan dat pieken en dalen weer
Ik kan me toch wel zomers herinneren dat met wat uitschieters naar boven het toch minimaal 24 graden was voor een langere tijd, nu gaat het van 15 naar 30quote:Op zondag 16 juni 2013 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mja, zo stabiel is het helaas nooit in "zomers" Nederland. Dan liever af en toe een paar goede uitschieters.
Laatste hittegolf is ook alweer uit 2006. Lijkt een beetje een trend te worden, terwijl de winters laatste jaren juist wel heel stabiel zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan me toch wel zomers herinneren dat met wat uitschieters naar boven het toch minimaal 24 graden was voor een langere tijd, nu gaat het van 15 naar 30
Inderdaad stabiel klotequote:Op zondag 16 juni 2013 10:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laatste hittegolf is ook alweer uit 2006. Lijkt een beetje een trend te worden, terwijl de winters laatste jaren juist wel heel stabiel zijn.
Mwa, best veel kunnen schaatsen afgelopen winters. Ik heb het liever koud met sneeuw en ijs dan zo'n winter dat het continu regent en de temperatuur paar graden boven nul ligt.quote:
Strenge winters en warme zomers heeft ook mijn voorkeur maar dat heb je in Nederland zelden en al helemaal niet achter elkaar, maar voor het weer moet je hier ook niet zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa, best veel kunnen schaatsen afgelopen winters. Ik heb het liever koud met sneeuw en ijs dan zo'n winter dat het continu regent en de temperatuur paar graden boven nul ligt.
[/spoiler]Ze gaan allemaal dood[/spoiler]quote:Op zondag 16 juni 2013 11:01 schreef Happel het volgende:
Marathonsessie Game of Thrones commencing now. See ya
Onweerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Onweerik heb er zin aan. Jammer dat ik wel moet leren en het de hele dag bewolkt zal zijn natuurlijk
Koop een flesje Otrivin en kap met dat gejank over hooikoorts. Wijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK jank niet over hooikoorts toch nuquote:Op zondag 16 juni 2013 12:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Koop een flesje Otrivin en kap met dat gejank over hooikoorts. Wijf.
Eensquote:Op zondag 16 juni 2013 12:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Koop een flesje Otrivin en kap met dat gejank over hooikoorts. Wijf.
25 graden is sowieso de ideale temperatuur in Nederland.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
matige nacht danquote:Op zondag 16 juni 2013 13:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee niet eens een opstootje gezien
Had een goede slok op en dat werkte uit in de stad, dus was een beetje gesloopt. Maar hoe dan ook wel leuke avond gehad hoor.quote:
Dan bestel je toch een volgend biertjequote:Op zondag 16 juni 2013 13:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Had een goede slok op en dat werkte uit in de stad, dus was een beetje gesloopt. Maar hoe dan ook wel leuke avond gehad hoor.
Zo werkt dat niet in Heerenveen.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan bestel je toch een volgend biertje
Hoi. Ik heb gisternacht tot 3:00 op Fok! gezeten op een zaterdag welteverstaan, dus mijn kansen zijn gestegen ten opzichte van jou.quote:
wattefack waarom lr?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi. Ik heb gisternacht tot 3:00 op Fok! gezeten op een zaterdag welteverstaan, dus mijn kansen zijn gestegen ten opzichte van jou.
jeetje.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi. Ik heb gisternacht tot 3:00 op Fok! gezeten op een zaterdag welteverstaan, dus mijn kansen zijn gestegen ten opzichte van jou.
Nee want dan word je dronken enzoquote:Op zondag 16 juni 2013 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan bestel je toch een volgend biertje
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet je niet hebben, ga je rare dingen van zeggen.
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dan ga je hele rare dingen zeggen enzo
Dat cliché heeft evenveel waarheid als "Domme vragen bestaan niet"quote:Op zondag 16 juni 2013 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Drunken words are sober thoughts enzo.
Jep, in beide zit een kern van waarheid.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat cliché heeft evenveel waarheid als "Domme vragen bestaan niet"
Niet mee eens. Of wellicht is mijn geest te fucked up, dat kan ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jep, in beide zit een kern van waarheid.
Is dat zo ja?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dan ga je hele rare dingen zeggen enzo
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Op het WK wedstrijden midden in de nacht
VI Oranje in de nachtquote:Op zondag 16 juni 2013 14:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Uh, ok. Geen idee wat dit met nachtelijke wedstrijden te maken heeft, maar ik ben blij dat je dit punt hebt kunnen benadrukken.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:09 schreef Buitendam het volgende:
Mooi, kan ik die onzin overslaan. Interlands zijn echt pure aids vergeleken met clubvoetbal.
Eens. Maar wedstrijden van Oranje zijn een goed excuus om flink te zuipen en zorgt altijd wel voor een toffe sfeer in de stad.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:09 schreef Buitendam het volgende:
Mooi, kan ik die onzin overslaan. Interlands zijn echt pure aids vergeleken met clubvoetbal.
Ik vind een WK of EK toch de leukste toernooien , ook vooral door de sfeer danquote:Op zondag 16 juni 2013 14:09 schreef Buitendam het volgende:
Niet alleen van oranjequote:Op zondag 16 juni 2013 14:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Eens. Maar wedstrijden van Oranje zijn een goed excuus om flink te zuipen en zorgt altijd wel voor een toffe sfeer in de stad.
Oke man.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:10 schreef sausagin het volgende:
[..]
Ik vind een WK of EK toch de leukste toernooien
Klote aangezien ik in die tijd ook toetsweken heb, wordt het overdag bijslapenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Ja mooi man.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij hebt wel geluk dat je de dag erna geen verplichtingen hebt.
toetsenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klote aangezien ik in die tijd ook toetsweken heb, wordt het overdag bijslapen [ afbeelding ]
Toetsweek is toch juist chill. Beter als een hele dag op school zitten.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klote aangezien ik in die tijd ook toetsweken heb, wordt het overdag bijslapen [ afbeelding ]
Leren hé.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toetsweek is toch juist chill. Beter als een hele dag op school zitten.
Zal moeilijk worden die nachtwedstrijden maar ik kijk toch wel 80% in de kroeg normaliterquote:Op zondag 16 juni 2013 14:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Andere wedstrijden kijk ik niet in de kroeg.
Als hij niet over gaat komen we volgend jaar kijken bij een korfbal wedstrijd, dus hij moet wel.quote:
Dat is toch irritant joh.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal moeilijk worden die nachtwedstrijden maar ik kijk toch wel 80% in de kroeg normaliter
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als hij niet over gaat komen we volgend jaar kijken bij een korfbal wedstrijd, dus hij moet wel.
Er gingen volgens mij ook veel wedstrijden in de namiddag plaatselijk tijd in Brazilië worden afgetrapt.Er gaan niet veel wedstrijden afgetrapt worden om 9 uur in Brazilië. Meeste zullen in namiddag of 19 uur zijn (Tel er dan 5 uur bij op voor ons)quote:Op zondag 16 juni 2013 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal moeilijk worden die nachtwedstrijden maar ik kijk toch wel 80% in de kroeg normaliter
Overdag ontkom je er bijna niet aan. Dat het NOS journaal opent met de spelersbus naast het hotel.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, ok. Geen idee wat dit met nachtelijke wedstrijden te maken heeft, maar ik ben blij dat je dit punt hebt kunnen benadrukken.
Ik vind die hele sfeer rond toernooien altijd wel leuk.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Overdag ontkom je er bijna niet aan. Dat het NOS journaal opent met de spelersbus naast het hotel.____!! Nu zijn de wedstrijden snachts, scheelt weer.
Schitterende wijze van VI om dat in de zeik te nemen met die reporter die iedere dag dichter bij het hotel kwam.
Nu is de voorbereiding en ophef vooraf juist prime-timequote:Op zondag 16 juni 2013 14:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Overdag ontkom je er bijna niet aan. Dat het NOS journaal opent met de spelersbus naast het hotel.____!! Nu zijn de wedstrijden snachts, scheelt weer.
Schitterende wijze van VI om dat in de zeik te nemen met die reporter die iedere dag dichter bij het hotel kwam.
Kan je de wedstrijd toch niet goed volgen met allemaal bezopen mensen om je heen die er door heen zitten te lullen.quote:
Je ontkomt er niet aan. Vreselijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu is de voorbereiding en ophef vooraf juist prime-time
Hoe weet jij dat nou?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je de wedstrijd toch niet goed volgen met allemaal bezopen mensen om je heen die er door heen zitten te lullen.
Carnavaleskquote:Op zondag 16 juni 2013 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind die hele sfeer rond toernooien altijd wel leuk.
Die Oranje carnaval is vreselijk. Maar ik had het over het hele toernooi. Gewoon lekker een hele maand voetbal. 3 wedstrijden op een dag. Zelfs Griekenland-Nigeria kijken ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2013 14:18:33 ]
Die kroeg waar ik ga houden ze altijd een plekje vrij voor mij en een maat van me, dus weinig last van, is gewoon gezellig.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je de wedstrijd toch niet goed volgen met allemaal bezopen mensen om je heen die er door heen zitten te lullen.
Ik las eerste 'goede wedstrijd' ook toen stemde ik in.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:18 schreef Typisch het volgende:
Wie wil er nou een wedstrijd goed volgen.![]()
In De Kuip zie ik soms ook geen reet.
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:18 schreef Typisch het volgende:
In De Kuip zie ik soms ook geen reet.Ik wil een wedstrijd goed volgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dat kan. Voor mij is het of in het stadion zelf of gewoon thuis.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die kroeg waar ik ga houden ze altijd een plekje vrij voor mij en een maat van me, dus weinig last van, is gewoon gezellig.
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:18 schreef Typisch het volgende:
In De Kuip zie ik soms ook geen reet.Je edit kwam te laat. Tevens koos ik voor een iets andere insteek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan. Voor mij is het of in het stadion zelf of gewoon thuis.
12 dagen Israël en bij terugkomst een dag later 10 dagen Schotland. Val maar kapot met die tulpen, molen of klomp op je harses.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga je toch even 4 weken in Siberië wonen, dan ontkom je er wel aan.
Ehh niet zo heel vaak. Stuk of 15 keer ofzo.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]Hoe vaak ben je in een stadion geweest?
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik las eerste 'goede wedstrijd' ook toen stemde ik in.
Haha
Uh, oke.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je edit kwam te laat. Tevens koos ik voor een iets andere insteek.
Mijn wortelpak ligt al klaar.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
12 dagen Israël en bij terugkomst een dag later 10 dagen Schotland. Val maar kapot met die tulpen, molen of klomp op je harses.
Ik vind alleen vi oranje echt fantastisch.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Oranje carnaval is vreselijk. Maar ik had het over het hele toernooi. Gewoon lekker een hele maand voetbal. 3 wedstrijden op een dag. Zelfs Griekenland-Nigeria kijken ofzo
Staat er dan niet iemand voor je met een klomp op zijn hoofd?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:20 schreef SjaakBauer het volgende:
In de kroeg kun je de wedstrijd vaak prima volgen. Helemaal als oranje speelt juist, iedereen kijkt en loopt rustig te zuipen.
Neequote:Op zondag 16 juni 2013 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staat er dan niet iemand voor je met een klomp op zijn hoofd?
In Zwolle wel.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staat er dan niet iemand voor je met een klomp op zijn hoofd?
Hele toernooi is wel leuk. Altijd verrassingen. Die Grieken die gewoon weer weten te stunten terwijl ze er geen reet van kunnen. Die Afrikanen die lekker lomp doen. Mooi man.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind alleen vi oranje echt fantastisch.
Samenvatting kijk ik meestal wel. Uiteindelijk vind ik voetbalwedstrijden natuurlijk wel tof, maar die EK's en WK's gaan altijd zo over de top.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hele toernooi is wel leuk. Altijd verrassingen. Die Grieken die gewoon weer weten te stunten terwijl ze er geen reet van kunnen. Die Afrikanen die lekker lomp doen. Mooi man.
Ik werd vol op mij muil gehoekt na het laatste fluitsignaal. Dikke mayhem toen in de stadquote:Op zondag 16 juni 2013 14:21 schreef Typisch het volgende:
Ik heb Iniesta in 2010 een bedankje gestuurd, het scheelde mij toch aardig wat euro's dat hij nog effe scoorde.
einde bericht
Ja het is allemaal commercieel enzo. Maar is heerlijk joh. In Zuid-Afrika enzo, kwam je net je nest uit was er een wedstrijd tot 's avonds laat en daarna nog VI Oranje. Mooi man.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Samenvatting kijk ik meestal wel. Uiteindelijk vind ik voetbalwedstrijden natuurlijk wel tof, maar die EK's en WK's gaan altijd zo over de top.
Dafuq.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik werd vol op mij muil gehoekt na het laatste fluitsignaal. Dikke mayhem toen in de stadEen of andere lijpo die na de wedstrijd in de lucht ging schieten op het drukste plein van de stad
![]()
Ja mi mang.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:23 schreef Typisch het volgende:
Sjaak boeler heb je Great Minds nou live al gecheckt?
http://www.puna.nl/2013/06/14/video-great-minds-bij-giel/
''Domme shit, lekker ongecompliceerd. '' jwz ditdat
Wat een irritante meuk zijn die dingen zeg.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorig jaar heb ik een vuvuzela afgepakt van iemand.
Einde bericht.
Blijkbaar kan hij goede muziekjes maken.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja mi mang.
Die Dr. Moon is wel echt een mongool, dat hij bij Wu-Tang zit
Zijn beats zijn hard man.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Blijkbaar kan hij goede muziekjes maken.
Hier bellen ze altijd aanquote:Op zondag 16 juni 2013 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kreeg een folder van Jehova Getuigen in de bus.
Gewoon vragen of je bij hun je zonden af kunt kopen, daarna zijn ze nooit meer langs geweest hier.quote:
Ja, daar heb ik wel van genoten. Vi was toen briljant. Maar ik heb zo het schijt van die supermarktacties, wuppies, opblaasbare klompen, krantenkoppen dat heel Nederland rouwt na een uitschakeling.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het is allemaal commercieel enzo. Maar is heerlijk joh. In Zuid-Afrika enzo, kwam je net je nest uit was er een wedstrijd tot 's avonds laat en daarna nog VI Oranje. Mooi man.
Die heb ik nog nooit gezien hier.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kreeg een folder van Jehova Getuigen in de bus.
Ik heb ook niks met dat carnavalsgedoe. En wuppies enzo vond ik vroeger wel leukquote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik wel van genoten. Vi was toen briljant. Maar ik heb zo het schijt van die supermarktacties, wuppies, opblaasbare klompen, krantenkoppen dat heel Nederland rouwt na een uitschakeling.
Gewoon lekker normaal blijven doen met zn allen.
Je kan ook altijd de discussie aangaan met de vraag ''Wat was er eerder, kip of het ei''.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon vragen of je bij hun je zonden af kunt kopen, daarna zijn ze nooit meer langs geweest hier.
De dinosaurus.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan ook altijd de discussie aangaan met de vraag ''Wat was er eerder, kip of het ei''.
"Een 19-jarige man uit Hattem"quote:Op zondag 16 juni 2013 14:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb flink wat gemist gisteren, gelukkig zat ik veilig op Fok!.
nog jonge jongens ookquote:Op zondag 16 juni 2013 14:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
River Plate is volgens mij ook gepromoveerd.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Vaag. Na River Plate is ook Independiente nu al gedegradeerd.
Als DAM nog postte kon ik hem vragen wat er aan de hand is in Argentinie
die post gewoon, hij kan alleen in vbl postenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Vaag. Na River Plate is ook Independiente nu al gedegradeerd.
Als DAM nog postte kon ik hem vragen wat er aan de hand is in Argentinie
Klinkt als een gezellige avond.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Ter verkoeling zal het er gelukkig bij regenen.quote:
Des te benauwder ben ik bang.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ter verkoeling zal het er gelukkig bij regenen.
heb al maandje ofzo nu vakantiequote:Op zondag 16 juni 2013 15:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ookHeb woensdag wel mijn eindgesprek.
Lekker Hollands weertje.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Des te benauwder ben ik bang.
Lekker klef op werk/school
Als je je huiswerk maakt tenminste, anders moet je weer een uur nakomenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet nog naar school. Gelukkig zit ik van 9:10 tot 14:35.
Ik kan me echt ergeren aan mensen die totaal geen interesse in voetbal hebben maar zich er wel mee bemoeien als Oranje speelt. En aan de carnavalsclowns, de Albert Heijn-wuppies, enzovoort.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Oranje carnaval is vreselijk. Maar ik had het over het hele toernooi. Gewoon lekker een hele maand voetbal. 3 wedstrijden op een dag. Zelfs Griekenland-Nigeria kijken ofzo
Waar 43 graden in Griekenland/Turkije heerlijk is, is 33 graden in Nederland een enorme hel.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb al maandje ofzo nu vakantie
over 2 weken nog even laatste tentamens
wat voor werk doejequote:Op zondag 16 juni 2013 15:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Donderdag enige vrije dag tot 4 juli.
Letterlijk. Moet vandaag ook tot 6 uur werken
Ik snap oprecht niet waarom mensen hun gemoedstand laten beinvloeden door zoiets. En het is bullshit dat je er niet aan kunt ontkomen, dan zoek je het alsnog op.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik kan me echt ergeren aan mensen die totaal geen interesse in voetbal hebben maar zich er wel mee bemoeien als Oranje speelt. En aan de carnavalsclowns, de Albert Heijn-wuppies, enzovoort.
Het liefst kijk ik gewoon een wedstrijd thuis en/of met een paar goeie vrienden.
Het is wel lachen bij Heerenveen nu, ze beginnen nu eindelijk publiekelijk commentaar op Veenstra te geven. Al was het commentaar van Foppe de Haan wel wat lastig te lezen omdat het in het Fries was.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar 43 graden in Griekenland/Turkije heerlijk is, is 33 graden in Nederland een enorme hel.
Oké, in het vervolg sluit ik mezelf een paar weken op in mijn huis en zet ik de TV uit totdat de wedstrijd begint.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet waarom mensen hun gemoedstand laten beinvloeden door zoiets. En het is bullshit dat je er niet aan kunt ontkomen, dan zoek je het alsnog op.
Het is al maanden raak maar er verandert maar niksquote:Op zondag 16 juni 2013 15:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is wel lachen bij Heerenveen nu, ze beginnen nu eindelijk publiekelijk commentaar op Veenstra te geven. Al was het commentaar van Foppe de Haan wel wat lastig te lezen omdat het in het Fries was.
Eerst gaven mensen uit de club zelf nog weinig commentaar, nu heeft De Haan een interview gegeven dat hij weg moet en die Mr. Heerenveen ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is al maanden raak maar er verandert maar niks
Dus jij stoort je er zelfs dusdanig aan als je iemand ziet rondlopen?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Oké, in het vervolg sluit ik mezelf een paar weken op in mijn huis en zet ik de TV uit totdat de wedstrijd begint.
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:16 schreef RensAjacied het volgende:
Dirigent Pirlo![]()
[ afbeelding ]
Had zo van JR kunnen zijn.
Ik denk altijd "het is godverdomme geen carnaval." Doe gewoon normaal joh. Dit is minachting van de kijker.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jij stoort je er zelfs dusdanig aan als je iemand ziet rondlopen?Waarom zou je hen de lol misgunnen.
Als die Veenstra nou eens thuis werd opgezochtquote:Op zondag 16 juni 2013 15:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eerst gaven mensen uit de club zelf nog weinig commentaar, nu heeft De Haan een interview gegeven dat hij weg moet en die Mr. Heerenveen ook.
Nee jij bent degene welke de kijker minacht. De kijker is het totale publiek, niet enkel jij.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik denk altijd "het is godverdomme geen carnaval." Doe gewoon normaal joh. Dit is minachting van de kijker.
oeh dat is wel heftig, wat doe je jezelf aanquote:Op zondag 16 juni 2013 15:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Donderdag enige vrije dag tot 4 juli.
Letterlijk. Moet vandaag ook tot 6 uur werken
Ik ben een totaalmens, dat dan weer wel.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij bent degene welke de kijker minacht. De kijker is het totale publiek, niet enkel jij.
Gewoon deze hit opzetten, dat vrolijkt je wel opquote:Op zondag 16 juni 2013 15:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik denk altijd "het is godverdomme geen carnaval." Doe gewoon normaal joh. Dit is minachting van de kijker.
Nederland is een smakeloos land.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij bent degene welke de kijker minacht. De kijker is het totale publiek, niet enkel jij.
Maar he. Ik maak mij gewoon niet graag druk om onzin.
Euro's maken niggaquote:Op zondag 16 juni 2013 15:19 schreef Adames het volgende:
[..]
oeh dat is wel heftig, wat doe je jezelf aan
Die vrouw van Veenstratwitter:kattebosje twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 19:33:34"@idaveenstra: Niet beschikbaar voor commentaar my ass! Gewoon weg! Helemaal ff geen shit! Gewoon #oerol" Je hebt volkomen gelijk. reageer retweet
nou ja, ik werk inderdaad ook de hele zomer door, 1 weekje vrij. kan ik tenminste met kerst nog cadeau's halen.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Euro's maken nigga
Ben voor m'n uren redelijk afhankelijk van het weer, dus hele lente geen zak kunnen verdienen.
Hij gaat binnenkort wel weg denk ik, als hij dat niet doet zal zoiets uiteindelijk wel gebeuren.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als die Veenstra nou eens thuis werd opgezocht
JAA!!! ALLEMAAL!!!quote:Op zondag 16 juni 2013 15:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon deze hit opzetten, dat vrolijkt je wel op
Wanneer gaat NN eens even op bezoek bij Veenstra dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is al maanden raak maar er verandert maar niks
Ze heeft ook een berichtje gestuurd over Ajakkes en Pisveequote:Op zondag 16 juni 2013 15:21 schreef RensAjacied het volgende:
Die vrouw van Veenstratwitter:kattebosje twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 19:33:34"@idaveenstra: Niet beschikbaar voor commentaar my ass! Gewoon weg! Helemaal ff geen shit! Gewoon #oerol" Je hebt volkomen gelijk. reageer retweet
![]()
Erger dan dat wijf van Van Geel.
Hij heeft Heerenveen in ieder geval een dienst bewezen met het wegjagen van De Haan. Wat een blaaskaak is die gozer toch.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als die Veenstra nou eens thuis werd opgezocht
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:22 schreef Saind het volgende:
Joepie ik mag satesaus weg gaan brengen
in de volkswagen caddy met alleen een voorruit, kutherrie geeft dat
Toei
gaat lekker daar ja, leuk gesprek ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:21 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
Erger dan dat wijf van Van Geel.
Hij wist wel hoe je een EK onder 21 moest winnen. Al lag het nu meer aan de spelers, de briljante tactiek van Cor had ze makkelijk de titel kunnen bezorgen.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft Heerenveen in ieder geval een dienst bewezen met het wegjagen van De Haan. Wat een blaaskaak is die gozer toch.
Foppe is nog steeds vol overtuiging dat het puur en enkel zijn prijzen zijn hoor. De mislukte OS lag daarentegen gek genoeg weer volledig aan de spelersgroep.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij wist wel hoe je een EK onder 21 moest winnen. Al lag het nu meer aan de spelers, de briljante tactiek van Cor had ze makkelijk de titel kunnen bezorgen.
Het valt als Friese 60er ook niet mee om met zoveel swag om te gaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Foppe is nog steeds vol overtuiging dat het puur en enkel zijn prijzen zijn hoor. De mislukte OS lag daarentegen gek genoeg weer volledig aan de spelersgroep.
Het is kwart voor 5.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:41 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga er van door, we gaan 'gezellig' uit eten.
Zijn we er 17.45 dat is heel vroeg inderdaad, maar mijn broertje moet morgen gewoon weer naar school anders wordt het te laat voor hemquote:
Ik heb deze week 6 tentamens gehad en krijg er volgende week nog 2. Ik kan me echter niet motiveren om voor die shit te leren dus ik moet ze waarschijnlijk allemaal weer herkansen. Ik ben toe aan vakantie.quote:
Woon jij zover in de outback dat het een uur kost om bij een restaurant te komenquote:Op zondag 16 juni 2013 16:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn we er 17.45 dat is heel vroeg inderdaad, maar mijn broertje moet morgen gewoon weer naar school anders wordt het te laat voor hem
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:43 schreef Caland het volgende:
Ik ga maar eens testen of ik een kop soep binnen kan houden.
We gaan 17.00 weg en het is inderdaad 45 minuten rijden. Maar je weet het verhaal van de KFC hé?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Woon jij zover in de outback dat het een uur kost om bij een restaurant te komen
Wat ga je eten?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:41 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga er van door, we gaan 'gezellig' uit eten.
Nieuwe scharrel met een voorliefde voor strap-on gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:43 schreef Caland het volgende:
Ja best fijntjes. Tot 9 uur gemaakt.quote:
Netjesquote:Op zondag 16 juni 2013 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja best fijntjes. Tot 9 uur gemaakt.Soort besloten feestje midden in een bos.
Alles klar?quote:
Beetje gaar. Gister nogal wat gezopen. Maar verder goed.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker hoor, bijna vakantie
Jij?
Ik net ook op hier.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:43 schreef Caland het volgende:
De dichtstbijzijnde KFC zit in Groningen.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Woon jij zover in de outback dat het een uur kost om bij een restaurant te komen
Pfoah. Van die stevige tomatensoep. Of een homemade Goulashsoepje. Lekker man.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik net ook op hier.Heerlijk voer na een avond zuipen. Bammetje met boter erbij om te doppen. Niks mis mee.
Ja gister vooral bier en mdma kristallen. Kop soep begint nu koud te worden. Durf het toch niet aanquote:Op zondag 16 juni 2013 16:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik net ook op hier.Heerlijk voer na een avond zuipen. Bammetje met boter erbij om te doppen. Niks mis mee.
Snap je.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pfoah. Van die stevige tomatensoep. Of een homemade Goulashsoepje. Lekker man.
Zal ik eens iets bekennen? Ik heb nog nooit bij de KFC gegeten.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde KFC zit in Groningen.
Geen balletjes in mijn goulashsoep.quote:
Maar dan smaakt niks man. Soep is op zich wel een veilige optie verder in mijn ervaring.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja gister vooral bier en mdma kristallen. Kop soep begint nu koud te worden. Durf het toch niet aan
Cultuurbarbaar.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zal ik eens iets bekennen? Ik heb nog nooit bij de KFC gegeten.
Ik vorig jaar ook pas voor 't eerst. Vond 't 3x niks. Veel te vet, veel te duur en 't zat vol met negers.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kip hèquote:Op zondag 16 juni 2013 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vorig jaar ook pas voor 't eerst. Vond 't 3x niks. Veel te vet, veel te duur en 't zat vol met negers.
Super man. Laminaatje gelegd gisteren en vandaag. Daarnaast mijn Favo feestdag vandaag hè.quote:
Koop een Xbox One.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:52 schreef Pascalus het volgende:
Zal ik The Last of Us kopen of niet?
[ afbeelding ]
Ja ik zweer normaal gesproken bij vla na zo'n avondje maar dat is er niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar dan smaakt niks man. Soep is op zich wel een veilige optie verder in mijn ervaring.
Gefeliciteerd man! Mag je er vanavond weer een keer op?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Super man. Laminaatje gelegd gisteren en vandaag. Daarnaast mijn Favo feestdag vandaag hè.
Ik denk het niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man! Mag je er vanavond weer een keer op?
Vla krijg je maagzuur van. Dat gaat slijmen en shit.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zweer normaal gesproken bij vla na zo'n avondje maar dat is er niet.
Mattie van mij heeft 'm gekocht en vind 't de shit iig. Zegt natuurlijk niks voor de rest.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:52 schreef Pascalus het volgende:
Zal ik The Last of Us kopen of niet?
[ afbeelding ]
Gisteravond al hè.quote:
Vanille vla idd.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zweer normaal gesproken bij vla na zo'n avondje maar dat is er niet.
Ik ook niet, gaat ook nooit gebeuren denk ik.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee man.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
PS4 is duidelijk de betere optie, maar "uh, oké".
Nee ik kan zuivel dan altijd wel goed hebben. Maar die zooi heeft sowieso nogal een aparte uitwerking op mij.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vla krijg je maagzuur van. Dat gaat slijmen en shit.
Wat dan?quote:
Flikker.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
PS4 is duidelijk de betere optie, maar "uh, oké".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |