quote:Op zondag 16 juni 2013 15:16 schreef RensAjacied het volgende:
Dirigent Pirlo![]()
[ afbeelding ]
Had zo van JR kunnen zijn.
Ik denk altijd "het is godverdomme geen carnaval." Doe gewoon normaal joh. Dit is minachting van de kijker.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jij stoort je er zelfs dusdanig aan als je iemand ziet rondlopen?Waarom zou je hen de lol misgunnen.
Als die Veenstra nou eens thuis werd opgezochtquote:Op zondag 16 juni 2013 15:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eerst gaven mensen uit de club zelf nog weinig commentaar, nu heeft De Haan een interview gegeven dat hij weg moet en die Mr. Heerenveen ook.
Nee jij bent degene welke de kijker minacht. De kijker is het totale publiek, niet enkel jij.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik denk altijd "het is godverdomme geen carnaval." Doe gewoon normaal joh. Dit is minachting van de kijker.
oeh dat is wel heftig, wat doe je jezelf aanquote:Op zondag 16 juni 2013 15:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Donderdag enige vrije dag tot 4 juli.
Letterlijk. Moet vandaag ook tot 6 uur werken
Ik ben een totaalmens, dat dan weer wel.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij bent degene welke de kijker minacht. De kijker is het totale publiek, niet enkel jij.
Gewoon deze hit opzetten, dat vrolijkt je wel opquote:Op zondag 16 juni 2013 15:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik denk altijd "het is godverdomme geen carnaval." Doe gewoon normaal joh. Dit is minachting van de kijker.
Nederland is een smakeloos land.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij bent degene welke de kijker minacht. De kijker is het totale publiek, niet enkel jij.
Maar he. Ik maak mij gewoon niet graag druk om onzin.
Euro's maken niggaquote:Op zondag 16 juni 2013 15:19 schreef Adames het volgende:
[..]
oeh dat is wel heftig, wat doe je jezelf aan
Die vrouw van Veenstratwitter:kattebosje twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 19:33:34"@idaveenstra: Niet beschikbaar voor commentaar my ass! Gewoon weg! Helemaal ff geen shit! Gewoon #oerol" Je hebt volkomen gelijk. reageer retweet
nou ja, ik werk inderdaad ook de hele zomer door, 1 weekje vrij. kan ik tenminste met kerst nog cadeau's halen.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Euro's maken nigga
Ben voor m'n uren redelijk afhankelijk van het weer, dus hele lente geen zak kunnen verdienen.
Hij gaat binnenkort wel weg denk ik, als hij dat niet doet zal zoiets uiteindelijk wel gebeuren.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als die Veenstra nou eens thuis werd opgezocht
JAA!!! ALLEMAAL!!!quote:Op zondag 16 juni 2013 15:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon deze hit opzetten, dat vrolijkt je wel op
Wanneer gaat NN eens even op bezoek bij Veenstra dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is al maanden raak maar er verandert maar niks
Ze heeft ook een berichtje gestuurd over Ajakkes en Pisveequote:Op zondag 16 juni 2013 15:21 schreef RensAjacied het volgende:
Die vrouw van Veenstratwitter:kattebosje twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 19:33:34"@idaveenstra: Niet beschikbaar voor commentaar my ass! Gewoon weg! Helemaal ff geen shit! Gewoon #oerol" Je hebt volkomen gelijk. reageer retweet
![]()
Erger dan dat wijf van Van Geel.
Hij heeft Heerenveen in ieder geval een dienst bewezen met het wegjagen van De Haan. Wat een blaaskaak is die gozer toch.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als die Veenstra nou eens thuis werd opgezocht
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:22 schreef Saind het volgende:
Joepie ik mag satesaus weg gaan brengen
in de volkswagen caddy met alleen een voorruit, kutherrie geeft dat
Toei
gaat lekker daar ja, leuk gesprek ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:21 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
Erger dan dat wijf van Van Geel.
Hij wist wel hoe je een EK onder 21 moest winnen. Al lag het nu meer aan de spelers, de briljante tactiek van Cor had ze makkelijk de titel kunnen bezorgen.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft Heerenveen in ieder geval een dienst bewezen met het wegjagen van De Haan. Wat een blaaskaak is die gozer toch.
Foppe is nog steeds vol overtuiging dat het puur en enkel zijn prijzen zijn hoor. De mislukte OS lag daarentegen gek genoeg weer volledig aan de spelersgroep.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij wist wel hoe je een EK onder 21 moest winnen. Al lag het nu meer aan de spelers, de briljante tactiek van Cor had ze makkelijk de titel kunnen bezorgen.
Het valt als Friese 60er ook niet mee om met zoveel swag om te gaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Foppe is nog steeds vol overtuiging dat het puur en enkel zijn prijzen zijn hoor. De mislukte OS lag daarentegen gek genoeg weer volledig aan de spelersgroep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |