Klinkt als een gezellige avond.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb flink wat gemist gisteren, gelukkig zat ik veilig op Fok!.
Ter verkoeling zal het er gelukkig bij regenen.quote:
Des te benauwder ben ik bang.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ter verkoeling zal het er gelukkig bij regenen.
heb al maandje ofzo nu vakantiequote:Op zondag 16 juni 2013 15:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ookHeb woensdag wel mijn eindgesprek.
Lekker Hollands weertje.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Des te benauwder ben ik bang.
Lekker klef op werk/school
Als je je huiswerk maakt tenminste, anders moet je weer een uur nakomenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet nog naar school. Gelukkig zit ik van 9:10 tot 14:35.
Ik kan me echt ergeren aan mensen die totaal geen interesse in voetbal hebben maar zich er wel mee bemoeien als Oranje speelt. En aan de carnavalsclowns, de Albert Heijn-wuppies, enzovoort.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Oranje carnaval is vreselijk. Maar ik had het over het hele toernooi. Gewoon lekker een hele maand voetbal. 3 wedstrijden op een dag. Zelfs Griekenland-Nigeria kijken ofzo
Waar 43 graden in Griekenland/Turkije heerlijk is, is 33 graden in Nederland een enorme hel.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb al maandje ofzo nu vakantie
over 2 weken nog even laatste tentamens
wat voor werk doejequote:Op zondag 16 juni 2013 15:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Donderdag enige vrije dag tot 4 juli.
Letterlijk. Moet vandaag ook tot 6 uur werken
Ik snap oprecht niet waarom mensen hun gemoedstand laten beinvloeden door zoiets. En het is bullshit dat je er niet aan kunt ontkomen, dan zoek je het alsnog op.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik kan me echt ergeren aan mensen die totaal geen interesse in voetbal hebben maar zich er wel mee bemoeien als Oranje speelt. En aan de carnavalsclowns, de Albert Heijn-wuppies, enzovoort.
Het liefst kijk ik gewoon een wedstrijd thuis en/of met een paar goeie vrienden.
Het is wel lachen bij Heerenveen nu, ze beginnen nu eindelijk publiekelijk commentaar op Veenstra te geven. Al was het commentaar van Foppe de Haan wel wat lastig te lezen omdat het in het Fries was.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar 43 graden in Griekenland/Turkije heerlijk is, is 33 graden in Nederland een enorme hel.
Oké, in het vervolg sluit ik mezelf een paar weken op in mijn huis en zet ik de TV uit totdat de wedstrijd begint.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet waarom mensen hun gemoedstand laten beinvloeden door zoiets. En het is bullshit dat je er niet aan kunt ontkomen, dan zoek je het alsnog op.
Het is al maanden raak maar er verandert maar niksquote:Op zondag 16 juni 2013 15:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is wel lachen bij Heerenveen nu, ze beginnen nu eindelijk publiekelijk commentaar op Veenstra te geven. Al was het commentaar van Foppe de Haan wel wat lastig te lezen omdat het in het Fries was.
Eerst gaven mensen uit de club zelf nog weinig commentaar, nu heeft De Haan een interview gegeven dat hij weg moet en die Mr. Heerenveen ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is al maanden raak maar er verandert maar niks
Dus jij stoort je er zelfs dusdanig aan als je iemand ziet rondlopen?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Oké, in het vervolg sluit ik mezelf een paar weken op in mijn huis en zet ik de TV uit totdat de wedstrijd begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |