Ja het is allemaal commercieel enzo. Maar is heerlijk joh. In Zuid-Afrika enzo, kwam je net je nest uit was er een wedstrijd tot 's avonds laat en daarna nog VI Oranje. Mooi man.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Samenvatting kijk ik meestal wel. Uiteindelijk vind ik voetbalwedstrijden natuurlijk wel tof, maar die EK's en WK's gaan altijd zo over de top.
Dafuq.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik werd vol op mij muil gehoekt na het laatste fluitsignaal. Dikke mayhem toen in de stadEen of andere lijpo die na de wedstrijd in de lucht ging schieten op het drukste plein van de stad
![]()
Ja mi mang.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:23 schreef Typisch het volgende:
Sjaak boeler heb je Great Minds nou live al gecheckt?
http://www.puna.nl/2013/06/14/video-great-minds-bij-giel/
''Domme shit, lekker ongecompliceerd. '' jwz ditdat
Wat een irritante meuk zijn die dingen zeg.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorig jaar heb ik een vuvuzela afgepakt van iemand.
Einde bericht.
Blijkbaar kan hij goede muziekjes maken.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja mi mang.
Die Dr. Moon is wel echt een mongool, dat hij bij Wu-Tang zit
Zijn beats zijn hard man.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Blijkbaar kan hij goede muziekjes maken.
Hier bellen ze altijd aanquote:Op zondag 16 juni 2013 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kreeg een folder van Jehova Getuigen in de bus.
Gewoon vragen of je bij hun je zonden af kunt kopen, daarna zijn ze nooit meer langs geweest hier.quote:
Ja, daar heb ik wel van genoten. Vi was toen briljant. Maar ik heb zo het schijt van die supermarktacties, wuppies, opblaasbare klompen, krantenkoppen dat heel Nederland rouwt na een uitschakeling.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het is allemaal commercieel enzo. Maar is heerlijk joh. In Zuid-Afrika enzo, kwam je net je nest uit was er een wedstrijd tot 's avonds laat en daarna nog VI Oranje. Mooi man.
Die heb ik nog nooit gezien hier.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kreeg een folder van Jehova Getuigen in de bus.
Ik heb ook niks met dat carnavalsgedoe. En wuppies enzo vond ik vroeger wel leukquote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik wel van genoten. Vi was toen briljant. Maar ik heb zo het schijt van die supermarktacties, wuppies, opblaasbare klompen, krantenkoppen dat heel Nederland rouwt na een uitschakeling.
Gewoon lekker normaal blijven doen met zn allen.
Je kan ook altijd de discussie aangaan met de vraag ''Wat was er eerder, kip of het ei''.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon vragen of je bij hun je zonden af kunt kopen, daarna zijn ze nooit meer langs geweest hier.
De dinosaurus.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan ook altijd de discussie aangaan met de vraag ''Wat was er eerder, kip of het ei''.
"Een 19-jarige man uit Hattem"quote:Op zondag 16 juni 2013 14:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb flink wat gemist gisteren, gelukkig zat ik veilig op Fok!.
nog jonge jongens ookquote:Op zondag 16 juni 2013 14:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb flink wat gemist gisteren, gelukkig zat ik veilig op Fok!.
River Plate is volgens mij ook gepromoveerd.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Vaag. Na River Plate is ook Independiente nu al gedegradeerd.
Als DAM nog postte kon ik hem vragen wat er aan de hand is in Argentinie
die post gewoon, hij kan alleen in vbl postenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Vaag. Na River Plate is ook Independiente nu al gedegradeerd.
Als DAM nog postte kon ik hem vragen wat er aan de hand is in Argentinie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |