Ik las eerste 'goede wedstrijd' ook toen stemde ik in.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:18 schreef Typisch het volgende:
Wie wil er nou een wedstrijd goed volgen.![]()
In De Kuip zie ik soms ook geen reet.
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:18 schreef Typisch het volgende:
In De Kuip zie ik soms ook geen reet.Ik wil een wedstrijd goed volgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dat kan. Voor mij is het of in het stadion zelf of gewoon thuis.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die kroeg waar ik ga houden ze altijd een plekje vrij voor mij en een maat van me, dus weinig last van, is gewoon gezellig.
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:18 schreef Typisch het volgende:
In De Kuip zie ik soms ook geen reet.Je edit kwam te laat. Tevens koos ik voor een iets andere insteek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan. Voor mij is het of in het stadion zelf of gewoon thuis.
12 dagen Israël en bij terugkomst een dag later 10 dagen Schotland. Val maar kapot met die tulpen, molen of klomp op je harses.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga je toch even 4 weken in Siberië wonen, dan ontkom je er wel aan.
Ehh niet zo heel vaak. Stuk of 15 keer ofzo.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]Hoe vaak ben je in een stadion geweest?
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik las eerste 'goede wedstrijd' ook toen stemde ik in.
Haha
Uh, oke.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je edit kwam te laat. Tevens koos ik voor een iets andere insteek.
Mijn wortelpak ligt al klaar.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
12 dagen Israël en bij terugkomst een dag later 10 dagen Schotland. Val maar kapot met die tulpen, molen of klomp op je harses.
Ik vind alleen vi oranje echt fantastisch.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Oranje carnaval is vreselijk. Maar ik had het over het hele toernooi. Gewoon lekker een hele maand voetbal. 3 wedstrijden op een dag. Zelfs Griekenland-Nigeria kijken ofzo
Staat er dan niet iemand voor je met een klomp op zijn hoofd?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:20 schreef SjaakBauer het volgende:
In de kroeg kun je de wedstrijd vaak prima volgen. Helemaal als oranje speelt juist, iedereen kijkt en loopt rustig te zuipen.
Neequote:Op zondag 16 juni 2013 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staat er dan niet iemand voor je met een klomp op zijn hoofd?
In Zwolle wel.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staat er dan niet iemand voor je met een klomp op zijn hoofd?
Hele toernooi is wel leuk. Altijd verrassingen. Die Grieken die gewoon weer weten te stunten terwijl ze er geen reet van kunnen. Die Afrikanen die lekker lomp doen. Mooi man.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind alleen vi oranje echt fantastisch.
Samenvatting kijk ik meestal wel. Uiteindelijk vind ik voetbalwedstrijden natuurlijk wel tof, maar die EK's en WK's gaan altijd zo over de top.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hele toernooi is wel leuk. Altijd verrassingen. Die Grieken die gewoon weer weten te stunten terwijl ze er geen reet van kunnen. Die Afrikanen die lekker lomp doen. Mooi man.
Ik werd vol op mij muil gehoekt na het laatste fluitsignaal. Dikke mayhem toen in de stadquote:Op zondag 16 juni 2013 14:21 schreef Typisch het volgende:
Ik heb Iniesta in 2010 een bedankje gestuurd, het scheelde mij toch aardig wat euro's dat hij nog effe scoorde.
einde bericht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |