Is dat zo ja?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dan ga je hele rare dingen zeggen enzo
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Op het WK wedstrijden midden in de nacht
VI Oranje in de nachtquote:Op zondag 16 juni 2013 14:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Uh, ok. Geen idee wat dit met nachtelijke wedstrijden te maken heeft, maar ik ben blij dat je dit punt hebt kunnen benadrukken.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:09 schreef Buitendam het volgende:
Mooi, kan ik die onzin overslaan. Interlands zijn echt pure aids vergeleken met clubvoetbal.
Eens. Maar wedstrijden van Oranje zijn een goed excuus om flink te zuipen en zorgt altijd wel voor een toffe sfeer in de stad.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:09 schreef Buitendam het volgende:
Mooi, kan ik die onzin overslaan. Interlands zijn echt pure aids vergeleken met clubvoetbal.
Ik vind een WK of EK toch de leukste toernooien , ook vooral door de sfeer danquote:Op zondag 16 juni 2013 14:09 schreef Buitendam het volgende:
Niet alleen van oranjequote:Op zondag 16 juni 2013 14:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Eens. Maar wedstrijden van Oranje zijn een goed excuus om flink te zuipen en zorgt altijd wel voor een toffe sfeer in de stad.
Oke man.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:10 schreef sausagin het volgende:
[..]
Ik vind een WK of EK toch de leukste toernooien
Klote aangezien ik in die tijd ook toetsweken heb, wordt het overdag bijslapenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Ja mooi man.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij hebt wel geluk dat je de dag erna geen verplichtingen hebt.
toetsenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klote aangezien ik in die tijd ook toetsweken heb, wordt het overdag bijslapen [ afbeelding ]
Toetsweek is toch juist chill. Beter als een hele dag op school zitten.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klote aangezien ik in die tijd ook toetsweken heb, wordt het overdag bijslapen [ afbeelding ]
Leren hé.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toetsweek is toch juist chill. Beter als een hele dag op school zitten.
Zal moeilijk worden die nachtwedstrijden maar ik kijk toch wel 80% in de kroeg normaliterquote:Op zondag 16 juni 2013 14:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Andere wedstrijden kijk ik niet in de kroeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |