25 graden is sowieso de ideale temperatuur in Nederland.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jammer dat het zo instabiel is, 25 graden een maand lang heb ik liever dan dat pieken en dalen weer
matige nacht danquote:Op zondag 16 juni 2013 13:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee niet eens een opstootje gezien
Had een goede slok op en dat werkte uit in de stad, dus was een beetje gesloopt. Maar hoe dan ook wel leuke avond gehad hoor.quote:
Dan bestel je toch een volgend biertjequote:Op zondag 16 juni 2013 13:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Had een goede slok op en dat werkte uit in de stad, dus was een beetje gesloopt. Maar hoe dan ook wel leuke avond gehad hoor.
Zo werkt dat niet in Heerenveen.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan bestel je toch een volgend biertje
Hoi. Ik heb gisternacht tot 3:00 op Fok! gezeten op een zaterdag welteverstaan, dus mijn kansen zijn gestegen ten opzichte van jou.quote:
wattefack waarom lr?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi. Ik heb gisternacht tot 3:00 op Fok! gezeten op een zaterdag welteverstaan, dus mijn kansen zijn gestegen ten opzichte van jou.
jeetje.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi. Ik heb gisternacht tot 3:00 op Fok! gezeten op een zaterdag welteverstaan, dus mijn kansen zijn gestegen ten opzichte van jou.
Nee want dan word je dronken enzoquote:Op zondag 16 juni 2013 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan bestel je toch een volgend biertje
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet je niet hebben, ga je rare dingen van zeggen.
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dan ga je hele rare dingen zeggen enzo
Dat cliché heeft evenveel waarheid als "Domme vragen bestaan niet"quote:Op zondag 16 juni 2013 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Drunken words are sober thoughts enzo.
Jep, in beide zit een kern van waarheid.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat cliché heeft evenveel waarheid als "Domme vragen bestaan niet"
Niet mee eens. Of wellicht is mijn geest te fucked up, dat kan ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jep, in beide zit een kern van waarheid.
Is dat zo ja?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dan ga je hele rare dingen zeggen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |