Het is kwart voor 5.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:41 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga er van door, we gaan 'gezellig' uit eten.
Zijn we er 17.45 dat is heel vroeg inderdaad, maar mijn broertje moet morgen gewoon weer naar school anders wordt het te laat voor hemquote:
Ik heb deze week 6 tentamens gehad en krijg er volgende week nog 2. Ik kan me echter niet motiveren om voor die shit te leren dus ik moet ze waarschijnlijk allemaal weer herkansen. Ik ben toe aan vakantie.quote:
Woon jij zover in de outback dat het een uur kost om bij een restaurant te komenquote:Op zondag 16 juni 2013 16:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn we er 17.45 dat is heel vroeg inderdaad, maar mijn broertje moet morgen gewoon weer naar school anders wordt het te laat voor hem
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:43 schreef Caland het volgende:
Ik ga maar eens testen of ik een kop soep binnen kan houden.
We gaan 17.00 weg en het is inderdaad 45 minuten rijden. Maar je weet het verhaal van de KFC hé?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Woon jij zover in de outback dat het een uur kost om bij een restaurant te komen
Wat ga je eten?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:41 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga er van door, we gaan 'gezellig' uit eten.
Nieuwe scharrel met een voorliefde voor strap-on gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:43 schreef Caland het volgende:
Ja best fijntjes. Tot 9 uur gemaakt.quote:
Netjesquote:Op zondag 16 juni 2013 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja best fijntjes. Tot 9 uur gemaakt.Soort besloten feestje midden in een bos.
Alles klar?quote:
Beetje gaar. Gister nogal wat gezopen. Maar verder goed.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker hoor, bijna vakantie
Jij?
Ik net ook op hier.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:43 schreef Caland het volgende:
De dichtstbijzijnde KFC zit in Groningen.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Woon jij zover in de outback dat het een uur kost om bij een restaurant te komen
Pfoah. Van die stevige tomatensoep. Of een homemade Goulashsoepje. Lekker man.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik net ook op hier.Heerlijk voer na een avond zuipen. Bammetje met boter erbij om te doppen. Niks mis mee.
Ja gister vooral bier en mdma kristallen. Kop soep begint nu koud te worden. Durf het toch niet aanquote:Op zondag 16 juni 2013 16:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik net ook op hier.Heerlijk voer na een avond zuipen. Bammetje met boter erbij om te doppen. Niks mis mee.
Snap je.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pfoah. Van die stevige tomatensoep. Of een homemade Goulashsoepje. Lekker man.
Zal ik eens iets bekennen? Ik heb nog nooit bij de KFC gegeten.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde KFC zit in Groningen.
Geen balletjes in mijn goulashsoep.quote:
Maar dan smaakt niks man. Soep is op zich wel een veilige optie verder in mijn ervaring.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja gister vooral bier en mdma kristallen. Kop soep begint nu koud te worden. Durf het toch niet aan
Cultuurbarbaar.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zal ik eens iets bekennen? Ik heb nog nooit bij de KFC gegeten.
Ik vorig jaar ook pas voor 't eerst. Vond 't 3x niks. Veel te vet, veel te duur en 't zat vol met negers.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kip hèquote:Op zondag 16 juni 2013 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vorig jaar ook pas voor 't eerst. Vond 't 3x niks. Veel te vet, veel te duur en 't zat vol met negers.
Super man. Laminaatje gelegd gisteren en vandaag. Daarnaast mijn Favo feestdag vandaag hè.quote:
Koop een Xbox One.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:52 schreef Pascalus het volgende:
Zal ik The Last of Us kopen of niet?
[ afbeelding ]
Ja ik zweer normaal gesproken bij vla na zo'n avondje maar dat is er niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar dan smaakt niks man. Soep is op zich wel een veilige optie verder in mijn ervaring.
Gefeliciteerd man! Mag je er vanavond weer een keer op?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Super man. Laminaatje gelegd gisteren en vandaag. Daarnaast mijn Favo feestdag vandaag hè.
Ik denk het niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man! Mag je er vanavond weer een keer op?
Vla krijg je maagzuur van. Dat gaat slijmen en shit.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zweer normaal gesproken bij vla na zo'n avondje maar dat is er niet.
Mattie van mij heeft 'm gekocht en vind 't de shit iig. Zegt natuurlijk niks voor de rest.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:52 schreef Pascalus het volgende:
Zal ik The Last of Us kopen of niet?
[ afbeelding ]
Gisteravond al hè.quote:
Vanille vla idd.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zweer normaal gesproken bij vla na zo'n avondje maar dat is er niet.
Ik ook niet, gaat ook nooit gebeuren denk ik.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee man.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
PS4 is duidelijk de betere optie, maar "uh, oké".
Nee ik kan zuivel dan altijd wel goed hebben. Maar die zooi heeft sowieso nogal een aparte uitwerking op mij.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vla krijg je maagzuur van. Dat gaat slijmen en shit.
Wat dan?quote:
Flikker.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
PS4 is duidelijk de betere optie, maar "uh, oké".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |