Ga je toch terug naar de biblebeltquote:Op zondag 16 juni 2013 09:15 schreef ValHallen het volgende:
Werken op zondagzou verboden moeten worden.
Niet veel en dus moet ik lang reizen naar mijn werk en moet ik veel te vroeg opstaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is daar voor werk te doen op zondag dan, dominee uitgezonderd?
Duurt toch niet lang meer? Tenminste ik neem aan dat Rotterdam dichterbij je werk is.quote:Op zondag 16 juni 2013 09:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet veel en dus moet ik lang reizen naar mijn werk en moet ik veel te vroeg opstaan.
Te warm, man.quote:
Jammer dat het zo instabiel is, 25 graden een maand lang heb ik liever dan dat pieken en dalen weerquote:Op zondag 16 juni 2013 10:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Boven de dertig wordt het pas prettig.
Dat dus.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jammer dat het zo instabiel is, 25 graden een maand lang heb ik liever dan dat pieken en dalen weer
Mja, zo stabiel is het helaas nooit in "zomers" Nederland. Dan liever af en toe een paar goede uitschieters.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jammer dat het zo instabiel is, 25 graden een maand lang heb ik liever dan dat pieken en dalen weer
Ik kan me toch wel zomers herinneren dat met wat uitschieters naar boven het toch minimaal 24 graden was voor een langere tijd, nu gaat het van 15 naar 30quote:Op zondag 16 juni 2013 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mja, zo stabiel is het helaas nooit in "zomers" Nederland. Dan liever af en toe een paar goede uitschieters.
Laatste hittegolf is ook alweer uit 2006. Lijkt een beetje een trend te worden, terwijl de winters laatste jaren juist wel heel stabiel zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan me toch wel zomers herinneren dat met wat uitschieters naar boven het toch minimaal 24 graden was voor een langere tijd, nu gaat het van 15 naar 30
Inderdaad stabiel klotequote:Op zondag 16 juni 2013 10:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laatste hittegolf is ook alweer uit 2006. Lijkt een beetje een trend te worden, terwijl de winters laatste jaren juist wel heel stabiel zijn.
Mwa, best veel kunnen schaatsen afgelopen winters. Ik heb het liever koud met sneeuw en ijs dan zo'n winter dat het continu regent en de temperatuur paar graden boven nul ligt.quote:
Strenge winters en warme zomers heeft ook mijn voorkeur maar dat heb je in Nederland zelden en al helemaal niet achter elkaar, maar voor het weer moet je hier ook niet zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa, best veel kunnen schaatsen afgelopen winters. Ik heb het liever koud met sneeuw en ijs dan zo'n winter dat het continu regent en de temperatuur paar graden boven nul ligt.
[/spoiler]Ze gaan allemaal dood[/spoiler]quote:Op zondag 16 juni 2013 11:01 schreef Happel het volgende:
Marathonsessie Game of Thrones commencing now. See ya
Onweerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Onweerik heb er zin aan. Jammer dat ik wel moet leren en het de hele dag bewolkt zal zijn natuurlijk
Koop een flesje Otrivin en kap met dat gejank over hooikoorts. Wijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK jank niet over hooikoorts toch nuquote:Op zondag 16 juni 2013 12:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Koop een flesje Otrivin en kap met dat gejank over hooikoorts. Wijf.
Eensquote:Op zondag 16 juni 2013 12:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Koop een flesje Otrivin en kap met dat gejank over hooikoorts. Wijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |