Wel lief dat je Lukoki erbij zet. Al schat ik zelfs LitmanenAFCA nog hoger in dat Lukoki.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Cuenca en Sana en Lukoki, een van hen gaat echt doorbreken volgend seizoen denk ik.
DonRaja vindt dat jullie nooit Lorenzo hadden moeten laten gaan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel lief dat je Lukoki erbij zet. Al schat ik LitmanenAFCA nog hoger in dat Lukoki.
Cuenca, erg hoog.quote:
Ajacied422 vindt dat DonRaja ongelijk heeft.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
DonRaja vindt dat jullie nooit Lorenzo hadden moeten laten gaan.
Donbas Arena is ook een mooi stadion, net nieuw en koste minder dan de helft van het nieuwe Feyenoord stadionquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
Shaktar en Dynamo zijn inderdaad de twee clubs in dat land waar je je niet voor hoeft te schamen om te spelen en ongetwijfeld houd je er nog een mooi zakcentje aan over.
Die gaat nu de pannen van het dak spelen in Azerbeidzjan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
DonRaja vindt dat jullie nooit Lorenzo hadden moeten laten gaan.
Die zal al wel 48 zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:20 schreef j0rdiiii het volgende:
al die namen zijn overbodig
moses daddy-ajala simon
Ik vrees ervoor, hij lijkt me niet genoeg talent te hebben om zijn gebrek om snelheid en fysiek te kunnen opvangen. Maar goed, als hij nog erg jong is kan dat eventueel nog wel komen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cuenca, erg hoog.
Al hangt het natuurlijk af van hoe fit hij gaat worden.
Ik las dat Prince Bernard weg is?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:20 schreef j0rdiiii het volgende:
moses daddy-ajala simon
Mooi stadion inderdaad. Daar was toch ook die regenwedstrijd op het EK?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Donbas Arena is ook een mooi stadion, net nieuw en koste minder dan de helft van het nieuwe Feyenoord stadion
Een fitte Cueanca in vorm zou echt een grote aanwinst zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cuenca, erg hoog.
Al hangt het natuurlijk af van hoe fit hij gaat worden.
Jouw laatste zin loopt niet echt lekker.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor, hij lijkt me niet genoeg talent te hebben om zijn gebrek om snelheid en fysiek te kunnen opvangen. Maar goed, als hij nog erg jong kan dat eventueel nog wel komen.
Is inmiddels al aangepast.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw laatste zin loopt niet echt lekker.
Ik weet niet hoe goed die is, maar nog wel erg jong.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:20 schreef j0rdiiii het volgende:
moses daddy-ajala simon
een jaar of jaren? Deze zin loopt niet echt lekker.quote:
Cuenca is 'al' 22. Ik snap niet waarom Ajax het nog een jaar met hem probeert, niet eens zeker wetende of hij nu wel fit is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor, hij lijkt me niet genoeg talent te hebben om zijn gebrek om snelheid en fysiek te kunnen opvangen. Maar goed, als hij nog erg jong is kan dat eventueel nog wel komen.
rustig, heb het al aangepastquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
een jaar of jaren? Deze zin loopt niet echt lekker.
Ligt er een beetje aan wat er voor betaald wordt natuurlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cuenca is 'al' 22. Ik snap niet waarom Ajax het nog een jaar met hem probeert, niet eens zeker wetende of hij nu wel fit is.
Volgens mij wel ja.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi stadion inderdaad. Daar was toch ook die regenwedstrijd op het EK?
Thnx.quote:
Vorig jaar toch nog wel een essentieel deel van zijn salaris dacht ik.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat er voor betaald wordt natuurlijk.
almere city volgens mij, hij blijft wel in beeld dusquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx.
Oh, zonde. Waar is hij naar toe dan?
Inderdaad, helemaal gemaakt naar West-Europese maatstaven, volgens mij is Shaktar, en ook Dynamo, ook qua beleid veel meer West-Europees en veel betrouwbaarder dan bvb de Spaanse clubs (en de Russische uiteraard).quote:
J0rdiii zal hier ongetwijfeld antwoord op hebben.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vorig jaar toch nog wel een essentieel deel van zijn salaris dacht ik.
Als hij wel echt fit is, dan heb je wel gelijk een topper in je team.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cuenca is 'al' 22. Ik snap niet waarom Ajax het nog een jaar met hem probeert, niet eens zeker wetende of hij nu wel fit is.
30%.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vorig jaar toch nog wel een essentieel deel van zijn salaris dacht ik.
Hoeveel is dat?quote:
Nee, als hij echt fit is zal hij eerst weer in vorm moeten komen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als hij wel echt fit is, dan heb je wel gelijk een topper in je team.
Met FM.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie de fuck heeft Bacuna voor Aston gescout? Arthur Numan?
Die naam bedenken, dan ben je toch wel een baas.quote:
Je hebt toch wel altijd je witte zakdoek bij je.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, als hij echt fit is zal hij eerst weer in vorm moeten komen.
Maar ik maak mij er niet druk om. Een beetje vertrouwen verdienen de nieuwe bestuurders wel. Totdat het slecht gaat uiteraard, dan begin in opportunistisch om hun hoofd te schreven.
Mijn vingerfluiten is matig tot zwak. Dus ik neem zo'n politiefluitje mee. Dit valt helaas niet te combineren met het wuiven van een zakdoek.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt toch wel altijd je witte zakdoek bij je.
yo deparo ben je weer terugquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:24 schreef DeParo het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal gemaakt naar West-Europese maatstaven, volgens mij is Shaktar, en ook Dynamo, ook qua beleid veel meer West-Europees en veel betrouwbaarder dan bvb de Spaanse clubs (en de Russische uiteraard).
Wat heb je gesherlockt?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:29 schreef Tyron het volgende:
dit wou ik hier even plaatsen omdat ik gesherlockt heb
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:29 schreef Tyron het volgende:
dit wou ik hier even plaatsen omdat ik gesherlockt heb
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
De ketens werden om 21:01 weer losgemaakt!!
Je had wel lange ban geloof ikquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
FMquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
nba 2k13 en fm13 gekocht voor 20 pond samen.
einde bericht.
Precies een maand inderdaadquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:30 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vroeg je een keer om een naakte eriksen maar nee dat deed meneertje niet, maar wel met je piemel in je hand fantaseren over hoe ik mijn okesls scheer en dan nog falen met het kapsel ookquote:
was een request.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik vroeg je een keer om een naakte eriksen maar nee dat deed meneertje niet, maar wel met je piemel in je hand fantaseren over hoe ik mijn okesls scheer en dan nog falen met het kapsel ook
diep teleurgesteld
Moet je betere foto op je fb zetten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
dit kapsel erbij de volgende keer oke
[ afbeelding ]
dan zit je in de buurt
nee te lui voor, 1 nieuwe foto per jaar vind ik bestquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je betere foto op je fb zetten.
is wel een baasquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu ik ook GoT volg, moet ik bij jouw naam steeds aan een dwerg denken.
Dan moet je niet zeuren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee te lui voor, 1 nieuwe foto per jaar vind ik best
maar als je mij half naakt probeert te tekenen niet?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan moet ik kotsen als ik teken
wat is jouw fb eigenlijk? nu je die van mij hebt gezien moet je ballen tonen en die van jou eens via dm sturen vind ikquote:
Ehh alleen je bovenlijf.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
maar als je mij half naakt probeert te tekenen niet?![]()
![]()
sorry jr geen interesse
gewoon een keer verzonnenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar komt jouw username vandaan?
Stadionverbodje?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik wil graag niet mijn identiteit uit de doeken doen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
wat is jouw fb eigenlijk? nu je die van mij hebt gezien moet je ballen tonen en die van jou eens via dm sturen vind ik
In de boeken van Robert Jordan is er ook een befaamde plaats die Tyr of Tear heet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar komt jouw username vandaan?
dan vind ik je wel lafjes, stoer op andermans zn fb zitten maar zelf te schijterig zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil graag niet mijn identiteit uit de doeken doen.
Ik ben ook laf. Maar ik kreeg die link gewoon en moest je tekenen. Wat moet jij met mijn fb?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
dan vind ik je wel lafjes, stoer op andermans zn fb zitten maar zelf te schijterig zijn.
kijken wat voor dude over mijn bovenlichaam fantaseertquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ook laf. Maar ik kreeg die link gewoon en moest je tekenen. Wat moet jij met mijn fb?
Jaja...quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
kijken wat voor dude over mijn bovenlichaam fantaseert
Mooi ook weer opgelostquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:43 schreef Tyron het volgende:
nee wat kan mij het schelen, jullie kunnen allemaal de ziekte van mij krijgen
ajuus ben er weer vandoor
Týr is gewoon een Noorse god overigens.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
In de boeken van Robert Jordan is er ook een befaamde plaats die Tyr of Tear heet.
[ afbeelding ]
Kan bijna niet anders dat hij daar een band mee voelt op een of andere manier.
Jeetje. De flamboyante jongeman is gehard op zichzelf wonende.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:43 schreef Tyron het volgende:
nee wat kan mij het schelen, jullie kunnen allemaal de ziekte van mij krijgen
ajuus ben er weer vandoor
wabliefquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Týr is gewoon een Noorse god overigens.
[..]
Jeetje. De flamboyante jongeman is gehard op zichzelf wonende.
Nu je het zegt inderdaad een Noorse God, maar maakte connectie met Game of Thrones, inderdaad.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Týr is gewoon een Noorse god overigens.
[..]
Jeetje. De flamboyante jongeman is gehard op zichzelf wonende.
quote:
Prima, met jou ook?quote:
Toeval bestaat niet op dit gebied. Ik heb geen idee waar dit precies overgaat, maar binnen de Game of Thrones referentie zal er vast iets met gerechtigheid/recht zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nu je het zegt inderdaad een Noorse God, maar maakte connectie met Game of Thrones, inderdaad.
ja rustig, dit weekend niet uit vanwege alle shit die ik af moet maken en mn boys hebben allemaal tentamens dusjaquote:
Correct toeval bestaat niet kennelijk, hele Game of Thrones zijn referenties naar historische gebeurtenissen, de kaart heeft enorme overeenkomsten met de Britse kaart, de muur van Hadrianus is te zien, het gevaar uit het Noorden wordt een vergelijking getrokken met de vele invasies die het gebied kende in de vroege Middeleeuwen, het volk aan de andere kant van de muur zijn net de Schotten uit Braveheart, waar de koning van de zeven rijken bivakkeert ligt op bijna exact dezelfde plaats als Londen, nou, zo kunnen we nog wel even doorgaan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet op dit gebied. Ik heb geen idee waar dit precies overgaat, maar binnen de Game of Thrones referentie zal er vast iets met gerechtigheid/recht zijn.
Rome Total War 2 staat op verlanglijstje maja moet ik wel even een nieuwe computer voor aanschaffen.quote:
ook rustig man heb je zelf geen tentamens?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja rustig, dit weekend niet uit vanwege alle shit die ik af moet maken en mn boys hebben allemaal tentamens dusja
met jou dan
wanneer komt die uit?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Rome Total War 2 staat op verlanglijstje maja moet ik wel even een nieuwe computer voor aanschaffen.
Ach hou op, ik las zo even een bericht op de FP over oogbalsexquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar gaat het toch heen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach hou op, ik las zo even een bericht op de FP over oogbalsex
Dat zegt me zo snel niks, linkje?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Opgezocht, en all of my wat.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het overtreft ons Michael Jackson bericht niet.
Klopt, een directeur van een groot bedrijf die in een miljardenrechtzaak aan komt met een gesprek met de geest van Michael Jackson gaat toch nog wat verder vind ik ook.quote:"Mijn vriend begon jaren geleden met het likken van mijn oogbal", vertelt de 29-jarige Elektrika Energias van de Maagdeneilanden. "De verkering is al een poos uit, maar nog steeds vraag ik graag aan mannen of ze mijn oogbal willen likken. Ik word er geil van, net of je aan je tenen wordt gesabbeld."
De naam ook van dat mensquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Klopt, een directeur van een groot bedrijf die in een miljardenrechtzaak aan komt met een gesprek met de geest van Michael Jackson gaat toch nog wat verder vind ik ook.
quote:
Zijn verslaving aan het verbeteren van spelfouten komt ook daar duidelijk naar voren.quote:
Die gast weet het wel altijd heel leuk te brengen ja. Hij weet zelfs een verkrachting lollig te maken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al blijft het een Djeez bericht. Overigens kan ik wel genieten van zijn opmerkelijk berichten en wijze waarop beschreven.
Hij heeft het niet eens verzonnen:quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al blijft het een Djeez bericht. Overigens kan ik wel genieten van zijn opmerkelijk berichten en wijze waarop beschreven.
En het beledigen van BN'ers.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn verslaving aan het verbeteren van spelfouten komt ook daar duidelijk naar voren.
Zeg, ik heb eens zin in een algemene kutvraag. Doe jij wel eens aardig tegen users waar je eigenlijk een grote pesthekel aan hebt?quote:
Weet ik niet, ik heb aan niemand een grote pesthekel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg, ik heb eens zin in een algemene kutvraag. Doe jij wel eens aardig tegen users waar je eigenlijk een grote pesthekel aan hebt?
Ik wel hoor.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg, ik heb eens zin in een algemene kutvraag. Doe jij wel eens aardig tegen users waar je eigenlijk een grote pesthekel aan hebt?
Hoi Nielsquote:
quote:
Je ergert je toch wel eens?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb aan niemand een grote pesthekel.
Nee maar dat heb ik ook niet op internet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is iets anders dan een grote pesthekel aan iemand hebben.
quote:
Dat is beter dan het wegroffelen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij laat het gelukkig duidelijk blijken wie je niet mag.
Wel apart dat je zo'n hekel kan hebben aan iemand op internet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is beter dan het wegroffelen.
Eerste gebod van mijn heilige schrift: ''Wees altijd oprecht en eerlijk naar een ander toe''
Over welk boek?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet nog een boekopdracht in elkaar zetten.
WAT EEN HOMMO'S JONGUH!quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:22 schreef AFCNiels het volgende:
Die marinejongens van tegenwoordig kunnen ook niks meer hebben. Ik dacht dat het zulke stoere gasten waren.
[ afbeelding ]
The hunger games, wist er zelf niet van af.quote:
Rare film was dat.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
The hunger games, wist er zelf niet van af.
Zo nog maar eens kijken, anders stel ik het wel met een goede reden uit.
Moet je het hele boek nu nog lezen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
The hunger games, wist er zelf niet van af.
Zo nog maar eens kijken, anders stel ik het wel met een goede reden uit.
Ja, maar ik heb nog nooit een heel boek uitgelezen voor een boekopdrachtquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Moet je het hele boek nu nog lezen?
Hoe bedoel je? Altijd plagiaat of wa?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nog nooit een heel boek uitgelezen voor een boekopdracht
quote:
Dan mag je evengoed nu toch wel beginnen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, gebruik altijd pure fantasie.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Altijd plagiaat of wa?
Dat kan ook prima zonder.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of wikipedia.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, gebruik altijd pure fantasie.
quote:Samenvatting
Leeswaarschuwing: Onderstaande tekst bevat details over de inhoud en/of de afloop van het verhaal.
In het eerste boek wordt Katniss Everdeen geïntroduceerd. Ze is 16, maar erg volwassen voor haar leeftijd. Ze verzorgt haar moeder en haar zusje Prim(rose) (12 jaar) sinds haar elfde, toen haar vader overleed in de mijnen, jaagt ze samen met haar vriend Gale, illegaal in de bossen en heuvels rond District 12, en zorgt daardoor dat ze kunnen overleven. Op de ochtend van de boete, dan wordt er in elk District bepaald welke jongen en welk meisje mee moeten doen met de Spelen, en wordt er tegen alle verwachtingen in Primrose getrokken. Katniss neemt dan als vrijwilliger haar plaats in. De mannelijke tribuut van District 12 is Peeta Mellark, geen onbekende voor Katiniss. Beiden vertrekken met de trein naar het Capitool, daar ontmoeten ze de andere deelnemers, worden klaargestoomd voor de arena en geven ten slotte een interview op de avond voordat ze de arena in moeten. De bedoeling van de interviews voor de tributen is om zo sympathiek mogelijk over te komen voor de mensen van het Capitool, ze ervan overtuigen dat jij zal winnen. Zo kan een tribuut sponsors krijgen die tijdens De Spelen benodigde zaken voor hen kunnen kopen zoals wapens,eten... Peeta vertelt in het interview aan het publiek dat hij verliefd is op Katniss waarop ze vrij boos reageert omdat ze denkt dat het een publiciteitsstunt is en omdat ze haar er niet bij hebben betrokken.
Dan beginnen de Spelen, die bevinden zich elk jaar op een andere plek, geconstrueerd door de spelmakers. De tributen weten niet waar ze zullen terecht komen want de plaats is pas bekend bij de start. De start is altijd bij de Hoorn des Overvloeds, een gouden hoorn waarin en rondom alle noodzakelijkheden om te overleven zich bevinden. Hier vallen altijd de meeste doden omdat iedereen spullen wilt zien te pakken krijgen. De Spelers staan in een cirkel, elk op een platform voor precies een minuut en dan gaat de gong. Rond elk platform bevinden zich mijnen, dus als een tribuut te vroeg van zijn platform stapt, wordt hij in stukken opgeblazen. Wanneer het startsignaal afgaat, rent Katniss zo ver mogelijk weg van alle spelers op aanraden van Haymitch, maar niet zonder een rugzak in handen proberen te krijgen. Ze worstelt met een andere tribuut maar die sterft dan als Hij een mes in zijn rug krijgt. Katniss vlucht zo snel mogelijk weg. De eerste dag dreigt ze om te komen door uitdroging maar ze vindt nog op het laatste nippertje water.De deelnemers van District 1, 2 en 4 hebben elk jaar de meeste kans om te winnen en vormen de Beroeps troep, die samen op de zwakkere tributen jagen. Tegen de gebruikelijke samenstelling in is Peeta ook deel van hun groep. Wanneer Katniss hier achterkomt voelt ze zich zwaar bedrogen door hem. Maar wanneer ze in gevaar is probeert hij haar te redden, tijdens welke poging hij in zijn dij wordt gestoken door Cato, een Beroepstribuut van District 2. Peeta is zwaargewond en moet zien onder te duiken want hij kan zich niet verweren tegen een nieuwe aanval. Katniss weet niet zeker of hij haar echt gered heeft of dat het kwam door een bepaald soort gif dat ze heeft binnengekregen maar is blij om te zien (via een hovercraft boven de arena) dat hij de aanval van Cato heeft overleefd.
Ondertussen heeft Katniss samen met Rue (het twaalfjarige meisje uit District 11) een team gevormd. Zij plannen de voedselvoorraad van de Beroeps te vernietigen, want als dat lukt dan keren de kansen. Rue gaat de Beroeps wegleiden van hun kamp met behulp van vuren en Katniss gaat op dat moment een manier vinden om het voedsel onbruikbaar te maken. Ze spreken af elkaar 's avonds weer te ontmoeten. Wanneer Katniss het kamp in het oog krijgt, heeft ze het gevoel dat er een val zit rond het voedsel. Dan komt een andere deelneemster (die Vossensnuit wordt genoemd) op het terrein die met heel rare sprongetjes enkele spullen van de stapel haalt. Katniss ziet hierdoor in dat de stapel beschermd is met mijnen. Met haar boog - die ze eerder heeft gewonnen van een ander meisje (Glinster) tijdens een aanval - slaagt ze erin vanaf een afstandje de stapel te vernietigen. Ze is niet gewond maar is wel doof geworden door de explosie die volgt. In het oor zitten ook de evenwichtsorganen en ze kan niet meer rechtop lopen. Uiteindelijk besluit ze dan te kruipen. Ze is net binnen de bosjes, als de Beroeps terugkomen en zien wat er gebeurd is. Die verwachten dat degene die hun voorraad heeft opgeblazen door de enorme explosie dood is gegaan, maar als ze die avond de luchtballon zonder een gestorven tribuut te zien krijgen, (eentje waarvan zij niks af wisten) dan weten ze dat de dader het op een of andere manier moet hebben overleefd.
Katniss keert terug naar het afgesproken plekje met Rue, vindt haar daar niet en begint dan te zoeken naar haar vriendin. De jongen van District 1 heeft Rue echter gevangen in een net en vermoordt haar, waarop Katniss hem doodt en zingt op verzoek van Rue een liedje terwijl ze sterft. Vervolgens bedekt ze haar lichaam met bloemen. Wanneer het lichaam wordt opgehaald, is ze weer alleen.
Die nacht echter, wordt een wijziging in de regels van de Spelen meegedeeld: als de jongen en het meisje van hetzelfde district als laatste leven, zijn ze beiden winnaar. Katniss gaat daarom op zoek naar Peeta. Ze vindt hem, gecamoufleerd, probeert zijn wonden te verzorgen, maar ze weet dat hij zonder medicijnen zal sterven. Toch probeert ze hem in leven te houden en door hun liefde, waarvan zij niet weet of hij echt is, krijgen ze een heleboel sponsors. Peeta's leven hangt nog aan een zijden draadje en de resterende deelnemers zijn allemaal uit op de overwinning. Wanneer er een speciaal feestmaal wordt gehouden op een open plek delen de mensen die de Hongerspelen organiseren (de Spelmakers) geen eten uit maar iets wat elke tribuut heel hard nodig heeft... In Peeta's en Katniss' geval is dat een medicijn dat Peeta kan redden. Uiteindelijk weet Katniss het medicijn te bemachtigen en zo redt ze Peeta's leven. Wanneer alleen zij, Peeta en Cato nog over zijn gooien de Spelmakers een nieuwe verrassing de arena in waaraan Cato uiteindelijk sterft. Katniss en Peeta zijn dolblij dat ze hebben gewonnen en verwachten opgehaald te worden om naar het Capitool te gaan. Maar dan kondigen de Spelmakers een verandering in de regels aan: er kan toch maar 1 winnaar zijn. Katniss en Peeta maken vervolgens ruzie over wie er moet blijven leven totdat Katniss met een heel gevaarlijke truc probeert de Spelmakers over te halen om hen beiden te laten winnen. Op het laatste nippertje werkt haar plan en blijven ze allebei leven, maar Katniss weet nog niet dat ze met haar gevaarlijke actie de Spelmakers én de leider van het Capitool tegen zich heeft opgezet.
Daardoor is de toon meteen gezet voor het vervolg van de Hongerspelen: Vlammen.
Dan mis je wel wat manquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, gebruik altijd pure fantasie.
Game of thrones?quote:
Deze heb zojuist geschreven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Hunger Games, Stijn moet daar voor morgen een verslag over maken.quote:
Gewoon de film kijken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
The Hunger Games, Stijn moet daar voor morgen een verslag over maken.
Zoiets denk ik: http://www.scholieren.com/boek/11044/the-hunger-games
Dat is echt een pauperfilm.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
The Hunger Games, Stijn moet daar voor morgen een verslag over maken.
Zoiets denk ik: http://www.scholieren.com/boek/11044/the-hunger-games
Jij bent dan ook vast het niveau van Chuck Norris gewend, als je die films eenmaal hebt gezien dan vallen alle andere films al snel tegen.quote:
Neequote:Op donderdag 13 juni 2013 22:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij bent dan ook vast het niveau van Chuck Norris gewend, als je die films eenmaal hebt gezien dan vallen alle andere films al snel tegen.
Hierboven staan al wat samenvattingen en een linkje naar een verslag.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh joh, kan het morgenavond nog inleveren. Niets mis mee.
Ik ook niet. Daarom kreeg ik ook altijd een 3.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wel, 14 boeken gelezen in een jaarquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarom kreeg ik ook altijd een 3.
Ik moest er 7 lezen. Na 10 bladzijden had ik er genoeg vanquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wel, 14 boeken gelezen in een jaar
Wij moesten soms een toets erover maken. En als je dan niet weet gewoon lekker onzin opschrijven. Werden die leraren nog boos ookquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarom kreeg ik ook altijd een 3.
Dafuq. Ik heb van die literatuur dingen alleen de samenvattingen gelezen of niksquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wel, 14 boeken gelezen in een jaar
Ik hou van lezenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik moest er 7 lezen. Na 10 bladzijden had ik er genoeg van
Ik week vaak iets te ver af van het origineel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik las boeken half. Om vervolgens meerdere samenvattingen naar eigen ingeving in elkaar te vlechten.
Een beetje eigen creativiteit mag wel.
Ik werd door m'n docent ondervraagd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij moesten soms een toets erover maken. En als je dan niet weet gewoon lekker onzin opschrijven. Werden die leraren nog boos ook
Wij mochten zelf gewoon literatuur kiezen uit tijdsvlakken die werden aangewezen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja boeken die je zelf kiest. Niet die kutboeken waar school altijd mee aan kwam zetten.
Ooh dat moest ik ook voor Engels. Had ik boek ook niet gelezen. Dus ging ik maar wat vage antwoorden geven. Ik kon ook nauwelijks goed Engels praten toenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik werd door m'n docent ondervraagd.![]()
Met een schrijfopdracht kan je nog het een en ander bij elkaar lullen. Had ik dat maar.
Nederlands is ook makkelijk. Engels daarentegen is fucking kut.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb nog geen onvoldoende gehaald voor Nederlands dit jaar.
Sowieso alleen een keer onvoldoende voor zakelijke brief op middelbare.
Ik zie al drie fouten in deze twee zinnen. Weet je het zeker?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb nog geen onvoldoende gehaald voor Nederlands dit jaar.
Sowieso alleen een keer onvoldoende voor zakelijke brief op middelbare.
Op Engels had ik wel altijd een voldoendequote:Op donderdag 13 juni 2013 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dat moest ik ook voor Engels. Had ik boek ook niet gelezen. Dus ging ik maar wat vage antwoorden geven. Ik kon ook nauwelijks goed Engels praten toen. Dus ik haalde een 4 ofzo.
Die kutboeken uit de middeleeuwen. Van de Vos Reynaerde ofzo. Gare kutboeken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij mochten zelf gewoon literatuur kiezen uit tijdsvlakken die werden aangewezen.
Middeleeuwen,renaissance en nog stuk meer.
Lekker man.
Ik had daar geen eens zin in. Was volgens mij over Life of Pi. En ik hoorde in de klas toen we het gingen bespreken dat er veel geloof in voorkwam. Nou dan begin ik er helemaal niet aan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Op Engels had ik wel altijd een voldoendeMaar dat waren boekjes van 50 pagina's.
Mariken van Nieumeghenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kutboeken uit de middeleeuwen. Van de Vos Reynaerde ofzo. Gare kutboeken.
Heeft er mee te maken welke docent je hebt, ik heb echt een hyperactieve Engelsdocent die wel iedere les zegt dat we serieus moeten werken, maar uiteindelijk doen we toch geen flikker.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederlands is ook makkelijk. Engels daarentegen is fucking kut.
Op vakanties las ik altijd iets van 20 boeken weg. Had ik de eerste week alles al uit en moest ik de tweede helft verder met de boeken van mijn moederquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:39 schreef DonRaja het volgende:
Ik vind lezen leuk, maar als ik een boek eenmaal halverwege weg leg ga ik er zelden in verder.
Nederlands is moeilijker.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederlands is ook makkelijk. Engels daarentegen is fucking kut.
Ik had elk jaar een andere docent voor die vakken. En Engels snapte ik gewoon geen kut van die grammatica. Dus dat deed ik altijd fout.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft er mee te maken welke docent je hebt, ik heb echt een hyperactieve Engelsdocent die wel iedere les zegt dat we serieus moeten werken, maar uiteindelijk doen we toch geen flikker.
Het probleem is dat ze het nooit uitlegtquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had elk jaar een andere docent voor die vakken. En Engels snapte ik gewoon geen kut van die grammatica. Dus dat deed ik altijd fout.
Ja maar dat kon ik op gevoel doen. Van Engels met al die grammatica vormen snapte ik geen kut. Dus ik kan nog steeds nauwelijks Engels. Al is het wel beter omdat ik meer films en series kijk, met Engelse ondertiteling. Al weet ik het nog steeds niet allemaalquote:
Makkelijk is dat, daar scoorde ik altijd wel goed opquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Nederlands hebben we het nu over tautologie, pleonasme, woordspelingen, contaminaties
Vond ik vroeger leukquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Nederlands hebben we het nu over tautologie, pleonasme, woordspelingen, contaminaties
vaste woordcombinaties ook.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Makkelijk is dat, daar scoorde ik altijd wel goed op
Bij een wiskunde leraar van ons moest je nablijven omdat je iets niet snapte. Maar die gast was sowieso raar. In de winter met -10 alle ramen open zetten en geen verwarming aan en hij loopt rond in zijn korte shirtje. Ook zette hij zijn fiets in de auto om naar de parkeerplaats dichtbij te gaan en reed hij het laatste stukje op de fiets, zodat hij kon zeggen dat hij sportief wasquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze het nooit uitlegt
Nederlands zo makkelijk hèquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kreeg altijd slechte cijfers voor Nederlands omdat ik amper grammatica goed kende
Uiteindelijk met een 7 afgerond nog
SOquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vaste woordcombinaties ook.
Had ik dinsdag een SO over. Vandaag vertelde ze dat het bagger gemaakt was.
Al zal ik wel een 8 hebben of zoiets.
Nederlands makkelijk maar het verschil tussen 'dan' en 'als' niet kennen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederlands zo makkelijk hè. Engels stond ik elk jaar wel een onvoldoende voor. Behalve in mijn examenjaar, maar dat was vooral tekst lezen. Luistertoetsen faalde ik wel altijd.
Nee in Purmerendquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nederlands makkelijk maar het verschil tussen 'dan' en 'als' niet kennen?
Jij hebt zeker in Rotterdam op school gezeten
Wij hadden een wiskundeleraar die had een illegale drankstokerij op zijn zolder. Toen een keer met harde wind waaide er allemaal drankstookrotzooi uit zijn zolderraam en is hij gearresteerdquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij een wiskunde leraar van ons moest je nablijven omdat je iets niet snapte. Maar die gast was sowieso raar. In de winter met -10 alle ramen open zetten en geen verwarming aan en hij loopt rond in zijn korte shirtje. Ook zette hij zijn fiets in de auto om naar de parkeerplaats dichtbij te gaan en reed hij het laatste stukje op de fiets, zodat hij kon zeggen dat hij sportief was
Ik had ook zo'n type ja. 70 jaar oud en fucking irritant. Ik was gewoon bang voor hemquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:46 schreef DonRaja het volgende:
Wij hadden een terror leraar voor Nederlands, ik kon het wel goed met hem vinden.
Hij kreeg leerlingen al aan het huilen nog zonder ze iets te zeggen. Ultieme marteling was als je voor het bord werd geroepen. Dan ging hij een zin van 300 woorden dicteren en die mocht je vervolgens aan het bord ontleden. Het is meerdere keren gebeurd dat degene voor de klas huilend de klas uitliep na een paar minuten.
Heerlijke kerel.
Wij hadden in de 1e zo'n gast voor rekenen en die zeikte iedereen in de klas af. En dan lachte je je buurman uit en was je zelf aan de beurtquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:46 schreef DonRaja het volgende:
Wij hadden een terror leraar voor Nederlands, ik kon het wel goed met hem vinden.
Hij kreeg leerlingen al aan het huilen nog zonder ze iets te zeggen. Ultieme marteling was als je voor het bord werd geroepen. Dan ging hij een zin van 300 woorden dicteren en die mocht je vervolgens aan het bord ontleden. Het is meerdere keren gebeurd dat degene voor de klas huilend de klas uitliep na een paar minuten.
Heerlijke kerel.
Scheikundequote:Op donderdag 13 juni 2013 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn scheikundedocent was een zieke baas.
Alleen is hij nu met pensioen, hij ging naar Dubai toe. Op bezoek bij zijn zoon.
Ik was nooit bang voor leraren, met de meeste kon ik het wel vinden en als er een was die iets deed wat me niet aanstond ging ik gewoon wegquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n type ja. 70 jaar oud en fucking irritant. Ik was gewoon bang voor hem
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wij hadden een wiskundeleraar die had een illegale drankstokerij op zijn zolder. Toen een keer met harde wind waaide er allemaal drankstookrotzooi uit zijn zolderraam en is hij gearresteerd
In de 5e was hij mijn klassenleraar, met zijn verjaardag zijn we toen naar een kroeg gefietst en mocht iedereen 1 biertje drinken. Hij vond zoetigheid trakteren in de klas minderwaardig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n type ja. 70 jaar oud en fucking irritant. Ik was gewoon bang voor hem
Trustenquote:
Bang niet nee. Maar voor sommige had je meer respect zeg maarquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was nooit bang voor leraren, met de meeste kon ik het wel vinden en als er een was die iets deed wat me niet aanstond ging ik gewoon weg
Deed ik ook hoor. Gewoon proberen te ontwijken en niet naar kijkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was nooit bang voor leraren, met de meeste kon ik het wel vinden en als er een was die iets deed wat me niet aanstond ging ik gewoon weg
Wat een baas.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In de 5e was hij mijn klassenleraar, met zijn verjaardag zijn we toen naar een kroeg gefietst en mocht iedereen 1 biertje drinken. Hij vond zoetigheid trakteren in de klas minderwaardig.
Wij gingen met de hele Duitse klas een broodje Döner halen. Die gast was sowieso vaag. Ging telkens Rammstein opzetten in de klas enzo. Die gast had ook allemaal stopwoordjes enzo. Maar best een aardige gozerquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In de 5e was hij mijn klassenleraar, met zijn verjaardag zijn we toen naar een kroeg gefietst en mocht iedereen 1 biertje drinken. Hij vond zoetigheid trakteren in de klas minderwaardig.
De rector van onze school viel soms in als natuurkundeleraar. Iedereen was bang voor die kerel...quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bang niet nee. Maar voor sommige had je meer respect zeg maar
Naar de grond staren als de docent iemand een beurt gaf om voor te lezenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deed ik ook hoor. Gewoon proberen te ontwijken en niet naar kijken
Wij hadden een dik wijf die zeg maar de baas was daar. Maar was je ook niet echt bang voor. Die andere afdelingsleider was wel chill. Gingen we taart eten in de klas omdat het de laatste les voor het weekend was enzoquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De rector van onze school viel soms in als natuurkundeleraar. Iedereen was bang voor die kerel...
Toen ik op mijn school kwam was het alleen nog havo/vwo. Later kwam daar de mavo bij, en ik overdrijf het niet: Binnen een jaar hadden we camera's, gingen de hekken op slot en had iedereen een kluisje met een slot.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
De rector van mijn school heeft mij aangegeven bij de popo omdat ik te veel verzuim had![]()
_!
Ooh die vond ik wel chill hoor. Beetje ouwehoeren tijdens de les enzo. Beter als dat je de hele tijd stil moet zijn enzo. En als je een keer glimlacht je meteen een preek krijgt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik gaf geen flikker om leraren. Wel had ik een hekel aan over aardige, lekker tussen de klas instaan leraren. Schik je gewoon in je rol, en dat is een klas verder helpen en niet perse aardig gevonden worden.
Ik heb de twijfelachtige eer gehad om op de eerste school van het land met schoolagent te hebben gezeten voor een jaar.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:55 schreef DonRaja het volgende:
Toen ik op mijn school kwam was het alleen nog havo/vwo. Later kwam daar de mavo bij, en ik overdrijf het niet: Binnen een jaar hadden we camera's, gingen de hekken op slot en had iedereen een kluisje met een slot.
Bij ons ging het vmbo juist weg na 2 jaar. Was meteen een stuk rustiger daarzo.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toen ik op mijn school kwam was het alleen nog havo/vwo. Later kwam daar de mavo bij, en ik overdrijf het niet: Binnen een jaar hadden we camera's, gingen de hekken op slot en had iedereen een kluisje met een slot.
Dat is wat anders, maar je hebt ook van die leraren welke zich tot het niveau verlagen van een leerling.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh die vond ik wel chill hoor. Beetje ouwehoeren tijdens de les enzo. Beter als dat je de hele tijd stil moet zijn enzo. En als je een keer glimlacht je meteen een preek krijgt.
Mijn mentor in 4.2 deed dat. Anders had ik van school gemoetenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Ohja, mijn Wiskunde docent ben ik eeuwig dankbaar.Door hem ben ik van 5 naar 6 gegaan. Rest vond dat ik nog even een jaartje moest blijven zitten.
Geef eens een voorbeeld van tot het niveau van een leerling verlagen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is wat anders, maar je hebt ook van die leraren welke zich tot het niveau verlagen van een leerling.
Natuurlijk moet er ruimte zijn voor een klas om inbreng te geven aan de les. Je wordt ook helemaal gek als je zelf een les 50 minuten moet sturen.
Ik voetbalde 'savonds in een zaalcompetitie, daar deden 2 leraren ook mee (aardrijkskunde en geschiedenis). Wij wonnen meestal van hun, daags na de wedstrijd was ik dan de pineut in de klas. Heb 1x de hele les moeten staan, omdat ik mijn aardrijkskunde leraar een panna had gegeven.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik gaf geen flikker om leraren. Wel had ik een hekel aan over aardige, lekker tussen de klas instaan leraren. Schik je gewoon in je rol, en dat is een klas verder helpen en niet perse aardig gevonden worden.
Ik creëerde altijd goodwill door tekeningen van mijn leraren te maken, inclusief hun standaardzinnetjes.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik voetbalde 'savonds in een zaalcompetitie, daar deden 2 leraren ook mee (aardrijkskunde en geschiedenis). Wij wonnen meestal van hun, daags na de wedstrijd was ik dan de pineut in de klas. Heb 1x de hele les moeten staan, omdat ik mijn aardrijkskunde leraar een panna had gegeven.
Als we een keer hadden verloren was het nog erger, dan stond de score alvast groot op het bord bij binnenkomst.
Ze zijn elke dag lekker.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Dat zeg je volgens mij elke dag?
Ze weten toch elke keer weer mijn winkelwagen te bereiken. Ook al ben ik niet van plan ze te kopen. Ben er wel achter dat die van de AH beter zijn dan die van de Plus.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Koop je stroopwafels nou gewoon massaal in, of leg je ze elke week weer in je winkelwagen?
Ik zat in een vrij kleine klas, met veel braveriken. De meeste docenten zagen ons als een rustuurtje denk ik.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik creëerde altijd goodwill door tekeningen van mijn leraren te maken, inclusief hun standaardzinnetjes.
quote:Geschiedenis SO
Voor veel mensen die graag meer over geschiedenis-gedoetjes willen weten is dit alles misschien heel leuk. Maar ik zit hier nu gewoon anderhalf uur aan filmpjes te kijken, omdat mijn leraar dat nodig vindt voor een SO.
Kunnen ze niet wat korter?
Ik hoop dat mijn leraar dit leest, misschien hebben de derde klassers van volgend jaar dan geluk en hoeven ze ze niet te kijken, of kijken ze ze tijden de les.
Leerling uit een 3gym klas
Bij ons verschilde het per vak. Met tekenen was de hele tafel maar wat aan het kloten enzo en tekende niemand echtquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zat in een vrij kleine klas, met veel braveriken. De meeste docenten zagen ons als een rustuurtje denk ik.
En dit word jij later:quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
http://ineuropa.vpro.nl/p(...)leveringen/37523444/
Die comment eronder
[..]
quote:geschiedenis aan 3 gym
Geschiedenis SO
Wel leerling,de geschiedenis laat zich nou eenmaal niet zo gemakkelijk uitleggen.Bovendien is het het mooiste vak dat een docent kan geven.En ik kan het weten want ik geef al jaren geschiedenis op de middelbare school ! Haha !
Dus noeste arbeid om het verleden te doorgronden opdat gij uw tijd zult verstaan.Geniet met volleteugen van dit mooie werk van Geert Mak.Deze serie is een zegen voor het moderne geschiedenis-onderwijs !
Zo, daar kun je het mee doen !
mr Lee docent gs
Mr Lee
Nee. Ik zou die leerling zwaar 'trollen'quote:
Niet echt. Ik ben veelte aardig eigenlijk. Wel ben ik uitgesproken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LittleRabbit kan best streng zijn denk ik.
quote:
Zijn leerlingen leven allemaal onder de dreiging dat hij Youtube filmpjes over ze maakt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LittleRabbit kan best streng zijn denk ik.
Ik vrees dat Mr. Lee dit ook al als zwaar trollen ziet...quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik zou die leerling zwaar 'trollen'
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn leerlingen leven allemaal onder de dreiging dat hij Youtube filmpjes over ze maakt.
Ligt er ook aan of je boeiend kan vertellen. Voor geschiedenis had ik een leraar die het heel leuk uitlegde met dingen op het bord en leuke metaforen. En een wijf dat alleen maar feitjes liep te piepen. Wat ik niet eens verstond.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Ik ben veelte aardig eigenlijk. Wel ben ik uitgesproken.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn leerlingen leven allemaal onder de dreiging dat hij Youtube filmpjes over ze maakt.
Ik zou een perfecte leraar zijn, bij de eerste les:quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dat zou wel een geniale reputatie zijn. En dan Dr'Mikey onder de filmpjes met allemaal bedreigingen.
Ik zie jou echt als iemand die dan stoned voor die klas een heel onsamenhangend verhaal loopt te vertellen. Maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou een perfecte leraar zijn, bij de eerste les:
- als je je best doet, heb je kans dat je ook multimiljardair wordt zoals deze meneer: *Foto HMF*
- als je niet oplet en loopt te kloten dan komt deze meneer wat vaker langs: *Foto Happel*
Geloof me, perfecte klasjes.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dat zou wel een geniale reputatie zijn. En dan Dr'Mikey onder de filmpjes met allemaal bedreigingen.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie jou echt als iemand die dan stoned voor die klas een heel onsamenhangend verhaal loopt te vertellen. Maar dat geheel terzijde.
Wij hadden een tekenleraar die tijdens de les buiten ging blowen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie jou echt als iemand die dan stoned voor die klas een heel onsamenhangend verhaal loopt te vertellen. Maar dat geheel terzijde.
Die vent bij ons deed dat nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij hadden een tekenleraar die tijdens de les buiten ging blowen.
Geniale vent.
Zo'n oude hippie.
Spijkerpoepen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:27 schreef TwenteFC het volgende:
Weet iemand trouwens nog leuke spelletjes voor een familiedag? Moet organiseren.
Gewoon een bierspelletje.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:27 schreef TwenteFC het volgende:
Weet iemand trouwens nog leuke spelletjes voor een familiedag? Moet organiseren.
Ja, we zaten al te denken aan een boerenbruiloftquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een bierspelletje.
http://www.party-san.de/f(...)kyball_anleitung.pdf
Nog in jullie moedertaal ook.
Potje jodenjacht doet het goed in elke eckte eckte Duitse familie.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:27 schreef TwenteFC het volgende:
Moet niet teveel moeite zijn, we zijn luie duiters.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Potje jodenjacht doet het goed in elke eckte eckte Duitse familie.
Of iets met muziek, we weten hoe muzikaal je bent.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja, we zaten al te denken aan een boerenbruiloftMaar dat is voor de kinders niks aan.
Met de hele familie ruitjes intikkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Al een keer karaoke gedaan, ik had niet gewonnenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Of iets met muziek, we weten hoe muzikaal je bent.
http://vocaroo.com/i/s0sLIQNo7Uut
Maak er een dagje Amsterdam van. Hebben ze alleen geen Grolsch.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Moet niet teveel moeite zijn, we zijn luie duiters.
Als het 1,5 uur duurt is het lang zat, daarna wil iedereen toch gewoon zuipen.
en dan treintje spelenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met de hele familie ruitjes intikken
quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maak er een dagje Amsterdam van. Hebben ze alleen geen Grolsch.
welcome back negerquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:31 schreef SjaakBauer het volgende:
Voor het slapen gaan even in het Feijenoordtopic kijken, zie ik warempel dat het forum weer aan het refreshen is
gewoon grolsch beugelen ja toch leuk familie feest hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Amsterdam, moet wel gezellig blijven.
Zuipen is sowieso het leukste gedeelte, niemand zit er op te wachten om 10km te gaan klootschieten o.i.d.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon grolsch beugelen ja toch leuk familie feest hoor
Verrassend wel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zuipen is sowieso het leukste gedeelte, niemand zit er op te wachten om 10km te gaan klootschieten o.i.d.
Ik skip dat soort activiteiten meestal. Gewoon stijlvol te laat binnen komen wanneer het eerste biertje net open is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zit jij er wel op te wachten dan? Om 10km te gaan lopen met je tantes van 60?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik skip dat soort activiteiten meestal. Gewoon stijlvol te laat binnen komen wanneer het eerste biertje net open is.
Bij Twente zijn er nog 2000 over.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
eind juni krijg ik aanbieding voor een stoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |