The Hunger Games, Stijn moet daar voor morgen een verslag over maken.quote:
Gewoon de film kijken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
The Hunger Games, Stijn moet daar voor morgen een verslag over maken.
Zoiets denk ik: http://www.scholieren.com/boek/11044/the-hunger-games
Dat is echt een pauperfilm.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
The Hunger Games, Stijn moet daar voor morgen een verslag over maken.
Zoiets denk ik: http://www.scholieren.com/boek/11044/the-hunger-games
Jij bent dan ook vast het niveau van Chuck Norris gewend, als je die films eenmaal hebt gezien dan vallen alle andere films al snel tegen.quote:
Neequote:Op donderdag 13 juni 2013 22:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij bent dan ook vast het niveau van Chuck Norris gewend, als je die films eenmaal hebt gezien dan vallen alle andere films al snel tegen.
Hierboven staan al wat samenvattingen en een linkje naar een verslag.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh joh, kan het morgenavond nog inleveren. Niets mis mee.
Ik ook niet. Daarom kreeg ik ook altijd een 3.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nog nooit een heel boek uitgelezen voor een boekopdracht
Ik wel, 14 boeken gelezen in een jaarquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarom kreeg ik ook altijd een 3.
Ik moest er 7 lezen. Na 10 bladzijden had ik er genoeg vanquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wel, 14 boeken gelezen in een jaar
Wij moesten soms een toets erover maken. En als je dan niet weet gewoon lekker onzin opschrijven. Werden die leraren nog boos ookquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarom kreeg ik ook altijd een 3.
Dafuq. Ik heb van die literatuur dingen alleen de samenvattingen gelezen of niksquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wel, 14 boeken gelezen in een jaar
Ik hou van lezenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik moest er 7 lezen. Na 10 bladzijden had ik er genoeg van
Ik week vaak iets te ver af van het origineel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik las boeken half. Om vervolgens meerdere samenvattingen naar eigen ingeving in elkaar te vlechten.
Een beetje eigen creativiteit mag wel.
Ik werd door m'n docent ondervraagd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij moesten soms een toets erover maken. En als je dan niet weet gewoon lekker onzin opschrijven. Werden die leraren nog boos ook
Wij mochten zelf gewoon literatuur kiezen uit tijdsvlakken die werden aangewezen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja boeken die je zelf kiest. Niet die kutboeken waar school altijd mee aan kwam zetten.
Ooh dat moest ik ook voor Engels. Had ik boek ook niet gelezen. Dus ging ik maar wat vage antwoorden geven. Ik kon ook nauwelijks goed Engels praten toenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik werd door m'n docent ondervraagd.![]()
Met een schrijfopdracht kan je nog het een en ander bij elkaar lullen. Had ik dat maar.
Nederlands is ook makkelijk. Engels daarentegen is fucking kut.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb nog geen onvoldoende gehaald voor Nederlands dit jaar.
Sowieso alleen een keer onvoldoende voor zakelijke brief op middelbare.
Ik zie al drie fouten in deze twee zinnen. Weet je het zeker?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb nog geen onvoldoende gehaald voor Nederlands dit jaar.
Sowieso alleen een keer onvoldoende voor zakelijke brief op middelbare.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |