en dan treintje spelenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met de hele familie ruitjes intikken
quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maak er een dagje Amsterdam van. Hebben ze alleen geen Grolsch.
welcome back negerquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:31 schreef SjaakBauer het volgende:
Voor het slapen gaan even in het Feijenoordtopic kijken, zie ik warempel dat het forum weer aan het refreshen is
gewoon grolsch beugelen ja toch leuk familie feest hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Amsterdam, moet wel gezellig blijven.
Zuipen is sowieso het leukste gedeelte, niemand zit er op te wachten om 10km te gaan klootschieten o.i.d.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon grolsch beugelen ja toch leuk familie feest hoor
Verrassend wel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zuipen is sowieso het leukste gedeelte, niemand zit er op te wachten om 10km te gaan klootschieten o.i.d.
Ik skip dat soort activiteiten meestal. Gewoon stijlvol te laat binnen komen wanneer het eerste biertje net open is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zit jij er wel op te wachten dan? Om 10km te gaan lopen met je tantes van 60?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik skip dat soort activiteiten meestal. Gewoon stijlvol te laat binnen komen wanneer het eerste biertje net open is.
Bij Twente zijn er nog 2000 over.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
eind juni krijg ik aanbieding voor een stoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |