quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn leerlingen leven allemaal onder de dreiging dat hij Youtube filmpjes over ze maakt.
Ik zou een perfecte leraar zijn, bij de eerste les:quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dat zou wel een geniale reputatie zijn. En dan Dr'Mikey onder de filmpjes met allemaal bedreigingen.
Ik zie jou echt als iemand die dan stoned voor die klas een heel onsamenhangend verhaal loopt te vertellen. Maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou een perfecte leraar zijn, bij de eerste les:
- als je je best doet, heb je kans dat je ook multimiljardair wordt zoals deze meneer: *Foto HMF*
- als je niet oplet en loopt te kloten dan komt deze meneer wat vaker langs: *Foto Happel*
Geloof me, perfecte klasjes.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dat zou wel een geniale reputatie zijn. En dan Dr'Mikey onder de filmpjes met allemaal bedreigingen.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie jou echt als iemand die dan stoned voor die klas een heel onsamenhangend verhaal loopt te vertellen. Maar dat geheel terzijde.
Wij hadden een tekenleraar die tijdens de les buiten ging blowen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie jou echt als iemand die dan stoned voor die klas een heel onsamenhangend verhaal loopt te vertellen. Maar dat geheel terzijde.
Die vent bij ons deed dat nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij hadden een tekenleraar die tijdens de les buiten ging blowen.
Geniale vent.
Zo'n oude hippie.
Spijkerpoepen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:27 schreef TwenteFC het volgende:
Weet iemand trouwens nog leuke spelletjes voor een familiedag? Moet organiseren.
Gewoon een bierspelletje.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:27 schreef TwenteFC het volgende:
Weet iemand trouwens nog leuke spelletjes voor een familiedag? Moet organiseren.
Ja, we zaten al te denken aan een boerenbruiloftquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een bierspelletje.
http://www.party-san.de/f(...)kyball_anleitung.pdf
Nog in jullie moedertaal ook.
Potje jodenjacht doet het goed in elke eckte eckte Duitse familie.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:27 schreef TwenteFC het volgende:
Moet niet teveel moeite zijn, we zijn luie duiters.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Potje jodenjacht doet het goed in elke eckte eckte Duitse familie.
Of iets met muziek, we weten hoe muzikaal je bent.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja, we zaten al te denken aan een boerenbruiloftMaar dat is voor de kinders niks aan.
Met de hele familie ruitjes intikkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Al een keer karaoke gedaan, ik had niet gewonnenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Of iets met muziek, we weten hoe muzikaal je bent.
http://vocaroo.com/i/s0sLIQNo7Uut
Maak er een dagje Amsterdam van. Hebben ze alleen geen Grolsch.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Moet niet teveel moeite zijn, we zijn luie duiters.
Als het 1,5 uur duurt is het lang zat, daarna wil iedereen toch gewoon zuipen.
en dan treintje spelenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met de hele familie ruitjes intikken
quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maak er een dagje Amsterdam van. Hebben ze alleen geen Grolsch.
welcome back negerquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:31 schreef SjaakBauer het volgende:
Voor het slapen gaan even in het Feijenoordtopic kijken, zie ik warempel dat het forum weer aan het refreshen is
gewoon grolsch beugelen ja toch leuk familie feest hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Amsterdam, moet wel gezellig blijven.
Zuipen is sowieso het leukste gedeelte, niemand zit er op te wachten om 10km te gaan klootschieten o.i.d.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon grolsch beugelen ja toch leuk familie feest hoor
Verrassend wel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zuipen is sowieso het leukste gedeelte, niemand zit er op te wachten om 10km te gaan klootschieten o.i.d.
Ik skip dat soort activiteiten meestal. Gewoon stijlvol te laat binnen komen wanneer het eerste biertje net open is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zit jij er wel op te wachten dan? Om 10km te gaan lopen met je tantes van 60?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik skip dat soort activiteiten meestal. Gewoon stijlvol te laat binnen komen wanneer het eerste biertje net open is.
Bij Twente zijn er nog 2000 over.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
eind juni krijg ik aanbieding voor een stoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |