Toen ik op mijn school kwam was het alleen nog havo/vwo. Later kwam daar de mavo bij, en ik overdrijf het niet: Binnen een jaar hadden we camera's, gingen de hekken op slot en had iedereen een kluisje met een slot.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
De rector van mijn school heeft mij aangegeven bij de popo omdat ik te veel verzuim had![]()
_!
Ooh die vond ik wel chill hoor. Beetje ouwehoeren tijdens de les enzo. Beter als dat je de hele tijd stil moet zijn enzo. En als je een keer glimlacht je meteen een preek krijgt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik gaf geen flikker om leraren. Wel had ik een hekel aan over aardige, lekker tussen de klas instaan leraren. Schik je gewoon in je rol, en dat is een klas verder helpen en niet perse aardig gevonden worden.
Ik heb de twijfelachtige eer gehad om op de eerste school van het land met schoolagent te hebben gezeten voor een jaar.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:55 schreef DonRaja het volgende:
Toen ik op mijn school kwam was het alleen nog havo/vwo. Later kwam daar de mavo bij, en ik overdrijf het niet: Binnen een jaar hadden we camera's, gingen de hekken op slot en had iedereen een kluisje met een slot.
Bij ons ging het vmbo juist weg na 2 jaar. Was meteen een stuk rustiger daarzo.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toen ik op mijn school kwam was het alleen nog havo/vwo. Later kwam daar de mavo bij, en ik overdrijf het niet: Binnen een jaar hadden we camera's, gingen de hekken op slot en had iedereen een kluisje met een slot.
Dat is wat anders, maar je hebt ook van die leraren welke zich tot het niveau verlagen van een leerling.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh die vond ik wel chill hoor. Beetje ouwehoeren tijdens de les enzo. Beter als dat je de hele tijd stil moet zijn enzo. En als je een keer glimlacht je meteen een preek krijgt.
Mijn mentor in 4.2 deed dat. Anders had ik van school gemoetenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Ohja, mijn Wiskunde docent ben ik eeuwig dankbaar.Door hem ben ik van 5 naar 6 gegaan. Rest vond dat ik nog even een jaartje moest blijven zitten.
Geef eens een voorbeeld van tot het niveau van een leerling verlagen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is wat anders, maar je hebt ook van die leraren welke zich tot het niveau verlagen van een leerling.
Natuurlijk moet er ruimte zijn voor een klas om inbreng te geven aan de les. Je wordt ook helemaal gek als je zelf een les 50 minuten moet sturen.
Ik voetbalde 'savonds in een zaalcompetitie, daar deden 2 leraren ook mee (aardrijkskunde en geschiedenis). Wij wonnen meestal van hun, daags na de wedstrijd was ik dan de pineut in de klas. Heb 1x de hele les moeten staan, omdat ik mijn aardrijkskunde leraar een panna had gegeven.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik gaf geen flikker om leraren. Wel had ik een hekel aan over aardige, lekker tussen de klas instaan leraren. Schik je gewoon in je rol, en dat is een klas verder helpen en niet perse aardig gevonden worden.
Ik creëerde altijd goodwill door tekeningen van mijn leraren te maken, inclusief hun standaardzinnetjes.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik voetbalde 'savonds in een zaalcompetitie, daar deden 2 leraren ook mee (aardrijkskunde en geschiedenis). Wij wonnen meestal van hun, daags na de wedstrijd was ik dan de pineut in de klas. Heb 1x de hele les moeten staan, omdat ik mijn aardrijkskunde leraar een panna had gegeven.
Als we een keer hadden verloren was het nog erger, dan stond de score alvast groot op het bord bij binnenkomst.
Ze zijn elke dag lekker.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Dat zeg je volgens mij elke dag?
Ze weten toch elke keer weer mijn winkelwagen te bereiken. Ook al ben ik niet van plan ze te kopen. Ben er wel achter dat die van de AH beter zijn dan die van de Plus.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Koop je stroopwafels nou gewoon massaal in, of leg je ze elke week weer in je winkelwagen?
Ik zat in een vrij kleine klas, met veel braveriken. De meeste docenten zagen ons als een rustuurtje denk ik.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik creëerde altijd goodwill door tekeningen van mijn leraren te maken, inclusief hun standaardzinnetjes.
quote:Geschiedenis SO
Voor veel mensen die graag meer over geschiedenis-gedoetjes willen weten is dit alles misschien heel leuk. Maar ik zit hier nu gewoon anderhalf uur aan filmpjes te kijken, omdat mijn leraar dat nodig vindt voor een SO.
Kunnen ze niet wat korter?
Ik hoop dat mijn leraar dit leest, misschien hebben de derde klassers van volgend jaar dan geluk en hoeven ze ze niet te kijken, of kijken ze ze tijden de les.
Leerling uit een 3gym klas
Bij ons verschilde het per vak. Met tekenen was de hele tafel maar wat aan het kloten enzo en tekende niemand echtquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zat in een vrij kleine klas, met veel braveriken. De meeste docenten zagen ons als een rustuurtje denk ik.
En dit word jij later:quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
http://ineuropa.vpro.nl/p(...)leveringen/37523444/
Die comment eronder
[..]
quote:geschiedenis aan 3 gym
Geschiedenis SO
Wel leerling,de geschiedenis laat zich nou eenmaal niet zo gemakkelijk uitleggen.Bovendien is het het mooiste vak dat een docent kan geven.En ik kan het weten want ik geef al jaren geschiedenis op de middelbare school ! Haha !
Dus noeste arbeid om het verleden te doorgronden opdat gij uw tijd zult verstaan.Geniet met volleteugen van dit mooie werk van Geert Mak.Deze serie is een zegen voor het moderne geschiedenis-onderwijs !
Zo, daar kun je het mee doen !
mr Lee docent gs
Mr Lee
Nee. Ik zou die leerling zwaar 'trollen'quote:
Niet echt. Ik ben veelte aardig eigenlijk. Wel ben ik uitgesproken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LittleRabbit kan best streng zijn denk ik.
quote:
Zijn leerlingen leven allemaal onder de dreiging dat hij Youtube filmpjes over ze maakt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LittleRabbit kan best streng zijn denk ik.
Ik vrees dat Mr. Lee dit ook al als zwaar trollen ziet...quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik zou die leerling zwaar 'trollen'
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn leerlingen leven allemaal onder de dreiging dat hij Youtube filmpjes over ze maakt.
Ligt er ook aan of je boeiend kan vertellen. Voor geschiedenis had ik een leraar die het heel leuk uitlegde met dingen op het bord en leuke metaforen. En een wijf dat alleen maar feitjes liep te piepen. Wat ik niet eens verstond.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Ik ben veelte aardig eigenlijk. Wel ben ik uitgesproken.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn leerlingen leven allemaal onder de dreiging dat hij Youtube filmpjes over ze maakt.
Ik zou een perfecte leraar zijn, bij de eerste les:quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dat zou wel een geniale reputatie zijn. En dan Dr'Mikey onder de filmpjes met allemaal bedreigingen.
Ik zie jou echt als iemand die dan stoned voor die klas een heel onsamenhangend verhaal loopt te vertellen. Maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou een perfecte leraar zijn, bij de eerste les:
- als je je best doet, heb je kans dat je ook multimiljardair wordt zoals deze meneer: *Foto HMF*
- als je niet oplet en loopt te kloten dan komt deze meneer wat vaker langs: *Foto Happel*
Geloof me, perfecte klasjes.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dat zou wel een geniale reputatie zijn. En dan Dr'Mikey onder de filmpjes met allemaal bedreigingen.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie jou echt als iemand die dan stoned voor die klas een heel onsamenhangend verhaal loopt te vertellen. Maar dat geheel terzijde.
Wij hadden een tekenleraar die tijdens de les buiten ging blowen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie jou echt als iemand die dan stoned voor die klas een heel onsamenhangend verhaal loopt te vertellen. Maar dat geheel terzijde.
Die vent bij ons deed dat nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij hadden een tekenleraar die tijdens de les buiten ging blowen.
Geniale vent.
Zo'n oude hippie.
Spijkerpoepen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:27 schreef TwenteFC het volgende:
Weet iemand trouwens nog leuke spelletjes voor een familiedag? Moet organiseren.
Gewoon een bierspelletje.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:27 schreef TwenteFC het volgende:
Weet iemand trouwens nog leuke spelletjes voor een familiedag? Moet organiseren.
Ja, we zaten al te denken aan een boerenbruiloftquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een bierspelletje.
http://www.party-san.de/f(...)kyball_anleitung.pdf
Nog in jullie moedertaal ook.
Potje jodenjacht doet het goed in elke eckte eckte Duitse familie.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:27 schreef TwenteFC het volgende:
Moet niet teveel moeite zijn, we zijn luie duiters.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Potje jodenjacht doet het goed in elke eckte eckte Duitse familie.
Of iets met muziek, we weten hoe muzikaal je bent.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja, we zaten al te denken aan een boerenbruiloftMaar dat is voor de kinders niks aan.
Met de hele familie ruitjes intikkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Al een keer karaoke gedaan, ik had niet gewonnenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Of iets met muziek, we weten hoe muzikaal je bent.
http://vocaroo.com/i/s0sLIQNo7Uut
Maak er een dagje Amsterdam van. Hebben ze alleen geen Grolsch.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Moet niet teveel moeite zijn, we zijn luie duiters.
Als het 1,5 uur duurt is het lang zat, daarna wil iedereen toch gewoon zuipen.
en dan treintje spelenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met de hele familie ruitjes intikken
quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maak er een dagje Amsterdam van. Hebben ze alleen geen Grolsch.
welcome back negerquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:31 schreef SjaakBauer het volgende:
Voor het slapen gaan even in het Feijenoordtopic kijken, zie ik warempel dat het forum weer aan het refreshen is
gewoon grolsch beugelen ja toch leuk familie feest hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Amsterdam, moet wel gezellig blijven.
Zuipen is sowieso het leukste gedeelte, niemand zit er op te wachten om 10km te gaan klootschieten o.i.d.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon grolsch beugelen ja toch leuk familie feest hoor
Verrassend wel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zuipen is sowieso het leukste gedeelte, niemand zit er op te wachten om 10km te gaan klootschieten o.i.d.
Ik skip dat soort activiteiten meestal. Gewoon stijlvol te laat binnen komen wanneer het eerste biertje net open is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zit jij er wel op te wachten dan? Om 10km te gaan lopen met je tantes van 60?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik skip dat soort activiteiten meestal. Gewoon stijlvol te laat binnen komen wanneer het eerste biertje net open is.
Bij Twente zijn er nog 2000 over.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
eind juni krijg ik aanbieding voor een stoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |