Wel lief dat je Lukoki erbij zet. Al schat ik zelfs LitmanenAFCA nog hoger in dat Lukoki.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Cuenca en Sana en Lukoki, een van hen gaat echt doorbreken volgend seizoen denk ik.
DonRaja vindt dat jullie nooit Lorenzo hadden moeten laten gaan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel lief dat je Lukoki erbij zet. Al schat ik LitmanenAFCA nog hoger in dat Lukoki.
Cuenca, erg hoog.quote:
Ajacied422 vindt dat DonRaja ongelijk heeft.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
DonRaja vindt dat jullie nooit Lorenzo hadden moeten laten gaan.
Donbas Arena is ook een mooi stadion, net nieuw en koste minder dan de helft van het nieuwe Feyenoord stadionquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
Shaktar en Dynamo zijn inderdaad de twee clubs in dat land waar je je niet voor hoeft te schamen om te spelen en ongetwijfeld houd je er nog een mooi zakcentje aan over.
Die gaat nu de pannen van het dak spelen in Azerbeidzjan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
DonRaja vindt dat jullie nooit Lorenzo hadden moeten laten gaan.
Die zal al wel 48 zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:20 schreef j0rdiiii het volgende:
al die namen zijn overbodig
moses daddy-ajala simon
Ik vrees ervoor, hij lijkt me niet genoeg talent te hebben om zijn gebrek om snelheid en fysiek te kunnen opvangen. Maar goed, als hij nog erg jong is kan dat eventueel nog wel komen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cuenca, erg hoog.
Al hangt het natuurlijk af van hoe fit hij gaat worden.
Ik las dat Prince Bernard weg is?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:20 schreef j0rdiiii het volgende:
moses daddy-ajala simon
Mooi stadion inderdaad. Daar was toch ook die regenwedstrijd op het EK?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Donbas Arena is ook een mooi stadion, net nieuw en koste minder dan de helft van het nieuwe Feyenoord stadion
Een fitte Cueanca in vorm zou echt een grote aanwinst zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cuenca, erg hoog.
Al hangt het natuurlijk af van hoe fit hij gaat worden.
Jouw laatste zin loopt niet echt lekker.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor, hij lijkt me niet genoeg talent te hebben om zijn gebrek om snelheid en fysiek te kunnen opvangen. Maar goed, als hij nog erg jong kan dat eventueel nog wel komen.
Is inmiddels al aangepast.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw laatste zin loopt niet echt lekker.
Ik weet niet hoe goed die is, maar nog wel erg jong.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:20 schreef j0rdiiii het volgende:
moses daddy-ajala simon
een jaar of jaren? Deze zin loopt niet echt lekker.quote:
Cuenca is 'al' 22. Ik snap niet waarom Ajax het nog een jaar met hem probeert, niet eens zeker wetende of hij nu wel fit is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor, hij lijkt me niet genoeg talent te hebben om zijn gebrek om snelheid en fysiek te kunnen opvangen. Maar goed, als hij nog erg jong is kan dat eventueel nog wel komen.
rustig, heb het al aangepastquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
een jaar of jaren? Deze zin loopt niet echt lekker.
Ligt er een beetje aan wat er voor betaald wordt natuurlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cuenca is 'al' 22. Ik snap niet waarom Ajax het nog een jaar met hem probeert, niet eens zeker wetende of hij nu wel fit is.
Volgens mij wel ja.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi stadion inderdaad. Daar was toch ook die regenwedstrijd op het EK?
Thnx.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |