Vorig jaar toch nog wel een essentieel deel van zijn salaris dacht ik.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat er voor betaald wordt natuurlijk.
almere city volgens mij, hij blijft wel in beeld dusquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx.
Oh, zonde. Waar is hij naar toe dan?
Inderdaad, helemaal gemaakt naar West-Europese maatstaven, volgens mij is Shaktar, en ook Dynamo, ook qua beleid veel meer West-Europees en veel betrouwbaarder dan bvb de Spaanse clubs (en de Russische uiteraard).quote:
J0rdiii zal hier ongetwijfeld antwoord op hebben.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vorig jaar toch nog wel een essentieel deel van zijn salaris dacht ik.
Als hij wel echt fit is, dan heb je wel gelijk een topper in je team.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cuenca is 'al' 22. Ik snap niet waarom Ajax het nog een jaar met hem probeert, niet eens zeker wetende of hij nu wel fit is.
30%.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vorig jaar toch nog wel een essentieel deel van zijn salaris dacht ik.
Hoeveel is dat?quote:
Nee, als hij echt fit is zal hij eerst weer in vorm moeten komen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als hij wel echt fit is, dan heb je wel gelijk een topper in je team.
Met FM.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie de fuck heeft Bacuna voor Aston gescout? Arthur Numan?
Die naam bedenken, dan ben je toch wel een baas.quote:
Je hebt toch wel altijd je witte zakdoek bij je.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, als hij echt fit is zal hij eerst weer in vorm moeten komen.
Maar ik maak mij er niet druk om. Een beetje vertrouwen verdienen de nieuwe bestuurders wel. Totdat het slecht gaat uiteraard, dan begin in opportunistisch om hun hoofd te schreven.
Mijn vingerfluiten is matig tot zwak. Dus ik neem zo'n politiefluitje mee. Dit valt helaas niet te combineren met het wuiven van een zakdoek.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt toch wel altijd je witte zakdoek bij je.
yo deparo ben je weer terugquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:24 schreef DeParo het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal gemaakt naar West-Europese maatstaven, volgens mij is Shaktar, en ook Dynamo, ook qua beleid veel meer West-Europees en veel betrouwbaarder dan bvb de Spaanse clubs (en de Russische uiteraard).
Wat heb je gesherlockt?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:29 schreef Tyron het volgende:
dit wou ik hier even plaatsen omdat ik gesherlockt heb
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:29 schreef Tyron het volgende:
dit wou ik hier even plaatsen omdat ik gesherlockt heb
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
De ketens werden om 21:01 weer losgemaakt!!
Je had wel lange ban geloof ikquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
De ketens werden om 21:01 weer losgemaakt!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |