FMquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
nba 2k13 en fm13 gekocht voor 20 pond samen.
einde bericht.
Precies een maand inderdaadquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:30 schreef Insomnia_ het volgende:
De ketens werden om 21:01 weer losgemaakt!!
ik vroeg je een keer om een naakte eriksen maar nee dat deed meneertje niet, maar wel met je piemel in je hand fantaseren over hoe ik mijn okesls scheer en dan nog falen met het kapsel ookquote:
was een request.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik vroeg je een keer om een naakte eriksen maar nee dat deed meneertje niet, maar wel met je piemel in je hand fantaseren over hoe ik mijn okesls scheer en dan nog falen met het kapsel ook
diep teleurgesteld
Moet je betere foto op je fb zetten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
dit kapsel erbij de volgende keer oke
[ afbeelding ]
dan zit je in de buurt
nee te lui voor, 1 nieuwe foto per jaar vind ik bestquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je betere foto op je fb zetten.
is wel een baasquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu ik ook GoT volg, moet ik bij jouw naam steeds aan een dwerg denken.
Dan moet je niet zeuren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee te lui voor, 1 nieuwe foto per jaar vind ik best
maar als je mij half naakt probeert te tekenen niet?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan moet ik kotsen als ik teken
wat is jouw fb eigenlijk? nu je die van mij hebt gezien moet je ballen tonen en die van jou eens via dm sturen vind ikquote:
Ehh alleen je bovenlijf.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
maar als je mij half naakt probeert te tekenen niet?![]()
![]()
sorry jr geen interesse
gewoon een keer verzonnenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar komt jouw username vandaan?
Stadionverbodje?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
De ketens werden om 21:01 weer losgemaakt!!
Ik wil graag niet mijn identiteit uit de doeken doen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
wat is jouw fb eigenlijk? nu je die van mij hebt gezien moet je ballen tonen en die van jou eens via dm sturen vind ik
In de boeken van Robert Jordan is er ook een befaamde plaats die Tyr of Tear heet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar komt jouw username vandaan?
dan vind ik je wel lafjes, stoer op andermans zn fb zitten maar zelf te schijterig zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil graag niet mijn identiteit uit de doeken doen.
Ik ben ook laf. Maar ik kreeg die link gewoon en moest je tekenen. Wat moet jij met mijn fb?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
dan vind ik je wel lafjes, stoer op andermans zn fb zitten maar zelf te schijterig zijn.
kijken wat voor dude over mijn bovenlichaam fantaseertquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ook laf. Maar ik kreeg die link gewoon en moest je tekenen. Wat moet jij met mijn fb?
Jaja...quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
kijken wat voor dude over mijn bovenlichaam fantaseert
Mooi ook weer opgelostquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:43 schreef Tyron het volgende:
nee wat kan mij het schelen, jullie kunnen allemaal de ziekte van mij krijgen
ajuus ben er weer vandoor
Týr is gewoon een Noorse god overigens.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
In de boeken van Robert Jordan is er ook een befaamde plaats die Tyr of Tear heet.
[ afbeelding ]
Kan bijna niet anders dat hij daar een band mee voelt op een of andere manier.
Jeetje. De flamboyante jongeman is gehard op zichzelf wonende.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:43 schreef Tyron het volgende:
nee wat kan mij het schelen, jullie kunnen allemaal de ziekte van mij krijgen
ajuus ben er weer vandoor
wabliefquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Týr is gewoon een Noorse god overigens.
[..]
Jeetje. De flamboyante jongeman is gehard op zichzelf wonende.
Nu je het zegt inderdaad een Noorse God, maar maakte connectie met Game of Thrones, inderdaad.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Týr is gewoon een Noorse god overigens.
[..]
Jeetje. De flamboyante jongeman is gehard op zichzelf wonende.
quote:
Prima, met jou ook?quote:
Toeval bestaat niet op dit gebied. Ik heb geen idee waar dit precies overgaat, maar binnen de Game of Thrones referentie zal er vast iets met gerechtigheid/recht zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nu je het zegt inderdaad een Noorse God, maar maakte connectie met Game of Thrones, inderdaad.
ja rustig, dit weekend niet uit vanwege alle shit die ik af moet maken en mn boys hebben allemaal tentamens dusjaquote:
Correct toeval bestaat niet kennelijk, hele Game of Thrones zijn referenties naar historische gebeurtenissen, de kaart heeft enorme overeenkomsten met de Britse kaart, de muur van Hadrianus is te zien, het gevaar uit het Noorden wordt een vergelijking getrokken met de vele invasies die het gebied kende in de vroege Middeleeuwen, het volk aan de andere kant van de muur zijn net de Schotten uit Braveheart, waar de koning van de zeven rijken bivakkeert ligt op bijna exact dezelfde plaats als Londen, nou, zo kunnen we nog wel even doorgaan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet op dit gebied. Ik heb geen idee waar dit precies overgaat, maar binnen de Game of Thrones referentie zal er vast iets met gerechtigheid/recht zijn.
Rome Total War 2 staat op verlanglijstje maja moet ik wel even een nieuwe computer voor aanschaffen.quote:
ook rustig man heb je zelf geen tentamens?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja rustig, dit weekend niet uit vanwege alle shit die ik af moet maken en mn boys hebben allemaal tentamens dusja
met jou dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |