The Hunger Games, Stijn moet daar voor morgen een verslag over maken.quote:
Gewoon de film kijken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
The Hunger Games, Stijn moet daar voor morgen een verslag over maken.
Zoiets denk ik: http://www.scholieren.com/boek/11044/the-hunger-games
Dat is echt een pauperfilm.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
The Hunger Games, Stijn moet daar voor morgen een verslag over maken.
Zoiets denk ik: http://www.scholieren.com/boek/11044/the-hunger-games
Jij bent dan ook vast het niveau van Chuck Norris gewend, als je die films eenmaal hebt gezien dan vallen alle andere films al snel tegen.quote:
Neequote:Op donderdag 13 juni 2013 22:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij bent dan ook vast het niveau van Chuck Norris gewend, als je die films eenmaal hebt gezien dan vallen alle andere films al snel tegen.
Hierboven staan al wat samenvattingen en een linkje naar een verslag.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh joh, kan het morgenavond nog inleveren. Niets mis mee.
Ik ook niet. Daarom kreeg ik ook altijd een 3.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nog nooit een heel boek uitgelezen voor een boekopdracht
Ik wel, 14 boeken gelezen in een jaarquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarom kreeg ik ook altijd een 3.
Ik moest er 7 lezen. Na 10 bladzijden had ik er genoeg vanquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wel, 14 boeken gelezen in een jaar
Wij moesten soms een toets erover maken. En als je dan niet weet gewoon lekker onzin opschrijven. Werden die leraren nog boos ookquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarom kreeg ik ook altijd een 3.
Dafuq. Ik heb van die literatuur dingen alleen de samenvattingen gelezen of niksquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wel, 14 boeken gelezen in een jaar
Ik hou van lezenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik moest er 7 lezen. Na 10 bladzijden had ik er genoeg van
Ik week vaak iets te ver af van het origineel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik las boeken half. Om vervolgens meerdere samenvattingen naar eigen ingeving in elkaar te vlechten.
Een beetje eigen creativiteit mag wel.
Ik werd door m'n docent ondervraagd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij moesten soms een toets erover maken. En als je dan niet weet gewoon lekker onzin opschrijven. Werden die leraren nog boos ook
Wij mochten zelf gewoon literatuur kiezen uit tijdsvlakken die werden aangewezen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja boeken die je zelf kiest. Niet die kutboeken waar school altijd mee aan kwam zetten.
Ooh dat moest ik ook voor Engels. Had ik boek ook niet gelezen. Dus ging ik maar wat vage antwoorden geven. Ik kon ook nauwelijks goed Engels praten toenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik werd door m'n docent ondervraagd.![]()
Met een schrijfopdracht kan je nog het een en ander bij elkaar lullen. Had ik dat maar.
Nederlands is ook makkelijk. Engels daarentegen is fucking kut.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb nog geen onvoldoende gehaald voor Nederlands dit jaar.
Sowieso alleen een keer onvoldoende voor zakelijke brief op middelbare.
Ik zie al drie fouten in deze twee zinnen. Weet je het zeker?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb nog geen onvoldoende gehaald voor Nederlands dit jaar.
Sowieso alleen een keer onvoldoende voor zakelijke brief op middelbare.
Op Engels had ik wel altijd een voldoendequote:Op donderdag 13 juni 2013 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dat moest ik ook voor Engels. Had ik boek ook niet gelezen. Dus ging ik maar wat vage antwoorden geven. Ik kon ook nauwelijks goed Engels praten toen. Dus ik haalde een 4 ofzo.
Die kutboeken uit de middeleeuwen. Van de Vos Reynaerde ofzo. Gare kutboeken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij mochten zelf gewoon literatuur kiezen uit tijdsvlakken die werden aangewezen.
Middeleeuwen,renaissance en nog stuk meer.
Lekker man.
Ik had daar geen eens zin in. Was volgens mij over Life of Pi. En ik hoorde in de klas toen we het gingen bespreken dat er veel geloof in voorkwam. Nou dan begin ik er helemaal niet aan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Op Engels had ik wel altijd een voldoendeMaar dat waren boekjes van 50 pagina's.
Mariken van Nieumeghenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kutboeken uit de middeleeuwen. Van de Vos Reynaerde ofzo. Gare kutboeken.
Heeft er mee te maken welke docent je hebt, ik heb echt een hyperactieve Engelsdocent die wel iedere les zegt dat we serieus moeten werken, maar uiteindelijk doen we toch geen flikker.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederlands is ook makkelijk. Engels daarentegen is fucking kut.
Op vakanties las ik altijd iets van 20 boeken weg. Had ik de eerste week alles al uit en moest ik de tweede helft verder met de boeken van mijn moederquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:39 schreef DonRaja het volgende:
Ik vind lezen leuk, maar als ik een boek eenmaal halverwege weg leg ga ik er zelden in verder.
Nederlands is moeilijker.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederlands is ook makkelijk. Engels daarentegen is fucking kut.
Ik had elk jaar een andere docent voor die vakken. En Engels snapte ik gewoon geen kut van die grammatica. Dus dat deed ik altijd fout.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft er mee te maken welke docent je hebt, ik heb echt een hyperactieve Engelsdocent die wel iedere les zegt dat we serieus moeten werken, maar uiteindelijk doen we toch geen flikker.
Het probleem is dat ze het nooit uitlegtquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had elk jaar een andere docent voor die vakken. En Engels snapte ik gewoon geen kut van die grammatica. Dus dat deed ik altijd fout.
Ja maar dat kon ik op gevoel doen. Van Engels met al die grammatica vormen snapte ik geen kut. Dus ik kan nog steeds nauwelijks Engels. Al is het wel beter omdat ik meer films en series kijk, met Engelse ondertiteling. Al weet ik het nog steeds niet allemaalquote:
Makkelijk is dat, daar scoorde ik altijd wel goed opquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Nederlands hebben we het nu over tautologie, pleonasme, woordspelingen, contaminaties
Vond ik vroeger leukquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Nederlands hebben we het nu over tautologie, pleonasme, woordspelingen, contaminaties
vaste woordcombinaties ook.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Makkelijk is dat, daar scoorde ik altijd wel goed op
Bij een wiskunde leraar van ons moest je nablijven omdat je iets niet snapte. Maar die gast was sowieso raar. In de winter met -10 alle ramen open zetten en geen verwarming aan en hij loopt rond in zijn korte shirtje. Ook zette hij zijn fiets in de auto om naar de parkeerplaats dichtbij te gaan en reed hij het laatste stukje op de fiets, zodat hij kon zeggen dat hij sportief wasquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze het nooit uitlegt
Nederlands zo makkelijk hèquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kreeg altijd slechte cijfers voor Nederlands omdat ik amper grammatica goed kende
Uiteindelijk met een 7 afgerond nog
SOquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vaste woordcombinaties ook.
Had ik dinsdag een SO over. Vandaag vertelde ze dat het bagger gemaakt was.
Al zal ik wel een 8 hebben of zoiets.
Nederlands makkelijk maar het verschil tussen 'dan' en 'als' niet kennen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederlands zo makkelijk hè. Engels stond ik elk jaar wel een onvoldoende voor. Behalve in mijn examenjaar, maar dat was vooral tekst lezen. Luistertoetsen faalde ik wel altijd.
Nee in Purmerendquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nederlands makkelijk maar het verschil tussen 'dan' en 'als' niet kennen?
Jij hebt zeker in Rotterdam op school gezeten
Wij hadden een wiskundeleraar die had een illegale drankstokerij op zijn zolder. Toen een keer met harde wind waaide er allemaal drankstookrotzooi uit zijn zolderraam en is hij gearresteerdquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij een wiskunde leraar van ons moest je nablijven omdat je iets niet snapte. Maar die gast was sowieso raar. In de winter met -10 alle ramen open zetten en geen verwarming aan en hij loopt rond in zijn korte shirtje. Ook zette hij zijn fiets in de auto om naar de parkeerplaats dichtbij te gaan en reed hij het laatste stukje op de fiets, zodat hij kon zeggen dat hij sportief was
Ik had ook zo'n type ja. 70 jaar oud en fucking irritant. Ik was gewoon bang voor hemquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:46 schreef DonRaja het volgende:
Wij hadden een terror leraar voor Nederlands, ik kon het wel goed met hem vinden.
Hij kreeg leerlingen al aan het huilen nog zonder ze iets te zeggen. Ultieme marteling was als je voor het bord werd geroepen. Dan ging hij een zin van 300 woorden dicteren en die mocht je vervolgens aan het bord ontleden. Het is meerdere keren gebeurd dat degene voor de klas huilend de klas uitliep na een paar minuten.
Heerlijke kerel.
Wij hadden in de 1e zo'n gast voor rekenen en die zeikte iedereen in de klas af. En dan lachte je je buurman uit en was je zelf aan de beurtquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:46 schreef DonRaja het volgende:
Wij hadden een terror leraar voor Nederlands, ik kon het wel goed met hem vinden.
Hij kreeg leerlingen al aan het huilen nog zonder ze iets te zeggen. Ultieme marteling was als je voor het bord werd geroepen. Dan ging hij een zin van 300 woorden dicteren en die mocht je vervolgens aan het bord ontleden. Het is meerdere keren gebeurd dat degene voor de klas huilend de klas uitliep na een paar minuten.
Heerlijke kerel.
Scheikundequote:Op donderdag 13 juni 2013 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn scheikundedocent was een zieke baas.
Alleen is hij nu met pensioen, hij ging naar Dubai toe. Op bezoek bij zijn zoon.
Ik was nooit bang voor leraren, met de meeste kon ik het wel vinden en als er een was die iets deed wat me niet aanstond ging ik gewoon wegquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n type ja. 70 jaar oud en fucking irritant. Ik was gewoon bang voor hem
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wij hadden een wiskundeleraar die had een illegale drankstokerij op zijn zolder. Toen een keer met harde wind waaide er allemaal drankstookrotzooi uit zijn zolderraam en is hij gearresteerd
In de 5e was hij mijn klassenleraar, met zijn verjaardag zijn we toen naar een kroeg gefietst en mocht iedereen 1 biertje drinken. Hij vond zoetigheid trakteren in de klas minderwaardig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n type ja. 70 jaar oud en fucking irritant. Ik was gewoon bang voor hem
Trustenquote:
Bang niet nee. Maar voor sommige had je meer respect zeg maarquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was nooit bang voor leraren, met de meeste kon ik het wel vinden en als er een was die iets deed wat me niet aanstond ging ik gewoon weg
Deed ik ook hoor. Gewoon proberen te ontwijken en niet naar kijkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was nooit bang voor leraren, met de meeste kon ik het wel vinden en als er een was die iets deed wat me niet aanstond ging ik gewoon weg
Wat een baas.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In de 5e was hij mijn klassenleraar, met zijn verjaardag zijn we toen naar een kroeg gefietst en mocht iedereen 1 biertje drinken. Hij vond zoetigheid trakteren in de klas minderwaardig.
Wij gingen met de hele Duitse klas een broodje Döner halen. Die gast was sowieso vaag. Ging telkens Rammstein opzetten in de klas enzo. Die gast had ook allemaal stopwoordjes enzo. Maar best een aardige gozerquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In de 5e was hij mijn klassenleraar, met zijn verjaardag zijn we toen naar een kroeg gefietst en mocht iedereen 1 biertje drinken. Hij vond zoetigheid trakteren in de klas minderwaardig.
De rector van onze school viel soms in als natuurkundeleraar. Iedereen was bang voor die kerel...quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bang niet nee. Maar voor sommige had je meer respect zeg maar
Naar de grond staren als de docent iemand een beurt gaf om voor te lezenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deed ik ook hoor. Gewoon proberen te ontwijken en niet naar kijken
Wij hadden een dik wijf die zeg maar de baas was daar. Maar was je ook niet echt bang voor. Die andere afdelingsleider was wel chill. Gingen we taart eten in de klas omdat het de laatste les voor het weekend was enzoquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De rector van onze school viel soms in als natuurkundeleraar. Iedereen was bang voor die kerel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |