wanneer komt die uit?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Rome Total War 2 staat op verlanglijstje maja moet ik wel even een nieuwe computer voor aanschaffen.
Ach hou op, ik las zo even een bericht op de FP over oogbalsexquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar gaat het toch heen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach hou op, ik las zo even een bericht op de FP over oogbalsex
Dat zegt me zo snel niks, linkje?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Opgezocht, en all of my wat.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het overtreft ons Michael Jackson bericht niet.
Klopt, een directeur van een groot bedrijf die in een miljardenrechtzaak aan komt met een gesprek met de geest van Michael Jackson gaat toch nog wat verder vind ik ook.quote:"Mijn vriend begon jaren geleden met het likken van mijn oogbal", vertelt de 29-jarige Elektrika Energias van de Maagdeneilanden. "De verkering is al een poos uit, maar nog steeds vraag ik graag aan mannen of ze mijn oogbal willen likken. Ik word er geil van, net of je aan je tenen wordt gesabbeld."
De naam ook van dat mensquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Klopt, een directeur van een groot bedrijf die in een miljardenrechtzaak aan komt met een gesprek met de geest van Michael Jackson gaat toch nog wat verder vind ik ook.
quote:
Zijn verslaving aan het verbeteren van spelfouten komt ook daar duidelijk naar voren.quote:
Die gast weet het wel altijd heel leuk te brengen ja. Hij weet zelfs een verkrachting lollig te maken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al blijft het een Djeez bericht. Overigens kan ik wel genieten van zijn opmerkelijk berichten en wijze waarop beschreven.
Hij heeft het niet eens verzonnen:quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al blijft het een Djeez bericht. Overigens kan ik wel genieten van zijn opmerkelijk berichten en wijze waarop beschreven.
En het beledigen van BN'ers.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn verslaving aan het verbeteren van spelfouten komt ook daar duidelijk naar voren.
Zeg, ik heb eens zin in een algemene kutvraag. Doe jij wel eens aardig tegen users waar je eigenlijk een grote pesthekel aan hebt?quote:
Weet ik niet, ik heb aan niemand een grote pesthekel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg, ik heb eens zin in een algemene kutvraag. Doe jij wel eens aardig tegen users waar je eigenlijk een grote pesthekel aan hebt?
Ik wel hoor.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg, ik heb eens zin in een algemene kutvraag. Doe jij wel eens aardig tegen users waar je eigenlijk een grote pesthekel aan hebt?
Hoi Nielsquote:
quote:
Je ergert je toch wel eens?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb aan niemand een grote pesthekel.
Nee maar dat heb ik ook niet op internet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is iets anders dan een grote pesthekel aan iemand hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |