das niet best van Ajaxquote:
Ik kende hem al voor DWDD. Geweldige journalist.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:26 schreef Bos81 het volgende:
Tong en co:
Jullie kennen vast wel Barcelona-ofiel Edwin Winkels. Zo nu en dan te zien bij DWDD. Hij heeft nu een roman geschreven waarvan ik erg onder de indruk van ben.
Boek: Edwin Winkels - Welkom Thuis
Dit boek is wat mij betreft een kanshebber voor boek van het jaar.. (moeilijk te vergelijken, omdat ik niet alle boeken lees natuurlijk, maar ik vond het echt een zeer goed boek. Het plot alleen alquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kende hem al voor DWDD. Geweldige journalist.
Laatst toch het sportboek van het jaar verkiezing ?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit boek is wat mij betreft een kanshebber voor boek van het jaar.. (moeilijk te vergelijken, omdat ik niet alle boeken lees natuurlijk, maar ik vond het echt een zeer goed boek. Het plot alleen al![]()
![]()
![]()
)
Kan, maar dit boek heeft geen enkele binding met welke sport dan ook..quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laatst toch het sportboek van het jaar verkiezing ?
Die van Bert Wagendorp moet ik ook nog lezen.
Nee.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:49 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Bos ken je de Koning van en over Jan Hein Donner ?
Naast schaker was Hein Donner ook schrijver van artikelen in onder andere De Tijd, Elsevier, Het Parool en De Volkskrant. Vanaf 1971 was hij medewerker bij Schaakbulletin, een maandblad dat verscheen van 1968 tot 1984. Een bloemlezing van deze stukken, voor zover ze over schaken gaan, is samengesteld door Tim Krabbé en Max Pam en is verschenen als De Koning, Schaakstukken. Daarnaast schreef hij verhalen, zoals De Nederlander. Hij was een groot bewonderaar van de schrijvers J.L. Borges en Harry Mulisch. Met de laatste was hij ook bevriend en Donner diende als voorbeeld voor de hoofdpersoon Onno Quist in de roman De ontdekking van de hemel van Mulisch. De laatste jaren van zijn leven genoot hij vooral bekendheid door de stukjes die hij schreef voor NRC Handelsblad.quote:
9 miljoen wordt zelfs genoemdquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:00 schreef borisz het volgende:
Lens naar Dynamo Kiev. PSV vangt minimaal zes miljoen.
Die Brands doet toch nog wel iets goed in Eindhoven.
ze regelen het weer goedquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:16 schreef borisz het volgende:
De Graaf afschieten om zo Miltenburg te beschermen.
VVDtop heeft zich er netjes mee bemoeid. De Graaf houdt de eer aan zichzelf en kan chique aftreden. Miltenburg blijft netjes buiten schot.
Geloof een keer of 6 copa libertadores gewonnen.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:47 schreef TLC het volgende:
Independiente, waar tegen Ajax nog speelde in 1972 om de wereldbeker, is gedegradeerd in Argentinië
Zevenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geloof een keer of 6 copa libertadores gewonnen.
Goeiemorgen
Nou, zat ik er niet ver naast.quote:
Radio-1 is trouwens leuk met Ferry Maat en Vanenburgquote:
Ja. Leuk programma.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Radio-1 is trouwens leuk met Ferry Maat en Vanenburg
Iedere week een speler van het EK-88. Vanenburg speelde toen trouwens erg goed.quote:
Ik heb ooit les gehad van een neef van Geraldquote:Op zondag 16 juni 2013 12:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iedere week een speler van het EK-88. Vanenburg speelde toen trouwens erg goed.
Zijn andere neef Jermaine was een briljante zaalvoetballer.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ooit les gehad van een neef van Gerald![]()
Okee, Deze heette Harry, En aan hem kon je wel de Surinaamse roots zien (mokka)quote:Op zondag 16 juni 2013 13:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn andere neef Jermaine was een briljante zaalvoetballer.
Wat betekent mokka ?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, Deze heette Harry, En aan hem kon je wel de Surinaamse roots zien (mokka)
Tussen negroide en blank inquote:
Okquote:Op zondag 16 juni 2013 13:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tussen negroide en blank in![]()
,Zeg maar zoiets als Hedwiges Maduro
Inmiddels zijn het er vijfquote:Op zondag 16 juni 2013 17:57 schreef borisz het volgende:
Ethiopië is Zuid-Afrika de baas in de WK-Q. Ethiopië moest zelfs voorrondes spelen. Nu hebben de de groep gewonnen met ZAF, Botswana en Centraal Afrikaanse Republiek.
Er zal een hoger beroep gaan volgen.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
NWS / Junioren schoppen grensrechter dood #9 Uitspraak rechter
quote:
Waar ligt Tahiti ?quote:
Dat. Ze waren in de finale van het Oceanisch kampioenschap te sterk voor Nieuw-Caledonië. Nieuw-Caledonië won destijds van Nieuw-Zeeland.quote:
Groot voetballand dus ?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat. Ze waren in de finale van het Oceanisch kampioenschap te sterk voor Nieuw-Caledonië. Nieuw-Caledonië won destijds van Nieuw-Zeeland.
Neequote:
Team naar m'n hartquote:Op maandag 17 juni 2013 19:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee. Slechts 1 profvoetballer. Verder elf vissers, vakkenvullers, en een aantal werkelozen.
Lens gaat naar Kievquote:Op maandag 17 juni 2013 19:41 schreef tong80 het volgende:
VBL / Tong's Voetbaldilemma-topic Seizoen 2012-2013 # 2
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:57 schreef -J-D- het volgende:
Alireza Jahanbakhsh en Tobias Haitz kregen afgelopen vrijdag namens de Supportersvereniging een CD met daarop o.a het N.E.C. clublied. Op eigen initiatief is Alireza al druk aan het oefenen geslagen. Op zijn hotelkamer in Nijmegen besloot de vleugelaanvaller samen met de zoon van zijn begeleider het lied te leren, met onderstaande video als resultaat....
sterktequote:Op maandag 17 juni 2013 23:19 schreef Againzender het volgende:
Rare dag. Studiedag op school; Axel en Marc bleven bij mij en Roel ging naar het KDV. Dan kon ik nog wat werken.
En dan hoor je op het kinderdagverblijf dat de moeder van 1 van de kinderen is overleden.Rare dag...
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:19 schreef Againzender het volgende:
Rare dag. Studiedag op school; Axel en Marc bleven bij mij en Roel ging naar het KDV. Dan kon ik nog wat werken.
En dan hoor je op het kinderdagverblijf dat de moeder van 1 van de kinderen is overleden.Rare dag...
Sterktequote:Op maandag 17 juni 2013 23:19 schreef Againzender het volgende:
Strootman kan ook nog iets opbrengen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:13 schreef borisz het volgende:
Standbeeld voor Marcel Brands al in de maak? 9 mln voor Lens binnen harken. Nog leuke bedragen vangen voor Ola en Mertens.
Hoewel ze ook weer de aanval op Maher lijken te openen, kennelijk heeft PSV niets geleerd.
tja je zal iets moeten als je je gehele voorhoede verkoopt.....quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:13 schreef borisz het volgende:
Standbeeld voor Marcel Brands al in de maak? 9 mln voor Lens binnen harken. Nog leuke bedragen vangen voor Ola en Mertens.
Hoewel ze ook weer de aanval op Maher lijken te openen, kennelijk heeft PSV niets geleerd.
En straks het halve middenveld.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja je zal iets moeten als je je gehele voorhoede verkoopt.....
quote:
quote:Documentaire De Eindhovense band Bots zette in de jaren zeventig met hun combinatie van engagement en humor de deur open voor een 'anti-fascisme met levensvreugde'. Dat sloeg aan bij de Nederlandse jongeren van de protestgeneratie. Hits als Zeven dagen lang , Opstaan en Das Weiche Wasser werden bovendien in Duitsland omarmd als hymnes van de vredesbeweging. Het leverde Bots een Duitse gouden plaat op en een uitgebreid dossier bij de Stasi. De succesvolle en rumoerige jaren tachtig in de veelzeggende archiefbeelden contrasteren in de documentaire met de moeizame pogingen om de band na het overlijden van frontman Sanders in 2007 nieuw leven in te blazen. 'Bots is Hans en Hans is Bots'. Bots - trekt ten strijde! is een eerbetoon aan de band en de muzikale erfenis van frontman Hans Sanders, en tegelijk een melancholische joyride door een verloren gewaande tijd van demonstraties en goedbedoelde idealen.
Lachen. Maar ook zielig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:26 schreef borisz het volgende:
TIjd voor Bloemengate
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)zoontje+gedeputeerde
niks lachen, wordt hier een kind een trauma bezorgt door zo'n kutpoliticus.quote:
Het is toch ook raar die rare interlands met Tahiti te zien op NED-3 ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:41 schreef borisz het volgende:
Opvallend. EK Hockey bij RTL te zien dit jaar.
Cadeautje omdat ze het WK ook uitzenden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is toch ook raar die rare interlands met Tahiti te zien op NED-3 ?
Waarom zenden ze dit gedrocht uit ? Vanavond 9-0 denk ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Cadeautje omdat ze het WK ook uitzenden.
Verplichtquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom zenden ze dit gedrocht uit ? Vanavond 9-0 denk ik.
Nou ik denk dat Tahiti er niet zoveel maakt hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom zenden ze dit gedrocht uit ? Vanavond 9-0 denk ik.
9-1 danquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou ik denk dat Tahiti er niet zoveel maakt hoor
ik denk 3-2 voor Tahitiquote:
Spanje speelt met het B-team.quote:
Ik had 9-0 gegoktquote:
Wereldspits iddquote:
als ze zover komenquote:
Ik was erbij, achter het doel waar San Marco scoorde.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:02 schreef Againzender het volgende:
25 jaar geleden Nederland - West Duitsland. Jemig, wat onhoud je veel van dingen die op je 13de gebeuren. Leuk om de verhalen weer te horen vandaag
Gruwelijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was erbij, achter het doel waar San Marco scoorde.
Goeiemorgen.
Wie kent Klaas Nuninga nog ?quote:
gaafquote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was erbij, achter het doel waar San Marco scoorde.
Goeiemorgen.
Yep beste concert waar ik bij ben geweest. En dat zijn er veel. Legendarisch optreden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tong, jij was in 84 geloof ik bij Bruce?
Hij speelt elk concert één van zn platen integraal. Deze keer was het die plaat.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:24 schreef borisz het volgende:
Bruce schijnt weer 3,5 uur geweldig te zijn geweest. Inclusief alle nummers van de CD Darkness On The Edge Of Town uit 1978.
Nog langer ? In de Kuip was het al 3 uur. Stond trouwens op het gras. En dat voelde je gewoon trillen bij de eerste tonen. Krijg weer kippenvel.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:04 schreef Felagund het volgende:
Niet altijd, maar wel regelmatig. Zijn concerten zijn de laatste tijd alleen maar langer geworden geloof ik.
de tour toch wel begreep ik van een stuk wat ik ergens las.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:04 schreef Felagund het volgende:
Niet altijd, maar wel regelmatig. Zijn concerten zijn de laatste tijd alleen maar langer geworden geloof ik.
Het kan dat hij het dit jaar doet, vorig jaar bij een concert waarbij ik was iig niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de tour toch wel begreep ik van een stuk wat ik ergens las.
Het is in ieder geval een rasartiestwelke andere artiest speelt nu nog 3 tot 3,5 uur
Hij heeft eind vorig jaar zijn langste concert gegeven, meer dan 4 uur.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog langer ? In de Kuip was het al 3 uur. Stond trouwens op het gras. En dat voelde je gewoon trillen bij de eerste tonen. Krijg weer kippenvel.
Een Nederlander moet altijd iets te klagen hebben hequote:Op zondag 23 juni 2013 13:07 schreef rubbereend het volgende:
Ik lach me trouwens helemaal scheef om al die mensen die klagen om het verkeer in en rond Nijmegen. Gaan al die mensen onvoorbereid op stap ofzo
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een Nederlander moet altijd iets te klagen hebben he![]()
![]()
Is dat niet overal ?quote:Op zondag 23 juni 2013 13:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een Nederlander moet altijd iets te klagen hebben he![]()
![]()
Sloeg nergens op iddquote:Op zondag 23 juni 2013 20:20 schreef borisz het volgende:
Bij de NOS mag Jan van Halst binnenkort de Olympische voetbalfinale van Amsterdam 1928 analyseren .
Die terugblik bij de NOS!.
Koos Alberts ?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:28 schreef borisz het volgende:
Haase laat zich van de baan slaan door een halve geblesseerde
De Klerkquote:Op maandag 24 juni 2013 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
Wie is die oude man die Francois Pienaar de hand schut?
quote:
Wanneer houdt die ellende eens op bij jou/jouw omgeving?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:49 schreef Againzender het volgende:
en minder leuk nieuws vanmiddag: 1 van de leidsters van de BSO van Axel en Marc blijkt toch niet genezen te zijn van kanker. En het was zulk blij nieuws een half jaar geleden dat het weg was.
de artsen geven haar minder dan een jaar. heb toch even een beetje staan huilen vanmiddag.
tja, als je ouder wordt leer je steeds meer mensen kennen, dus de kans op dit soort dingen neemt toe denk ik dan maar. Ook gezien de toenemende leeftijd.....quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wanneer houdt die ellende eens op bij jou/jouw omgeving?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sterkte
tja... heb het extremer gehad met een collega. Vijdagmiddag roep je: fijn weekend, zie je maandag! Maandagochtend hoor je dat hij dood is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:46 schreef borisz het volgende:
Vorige maand ook meegemaakt. Hij ging naar de doc omdat hij zich niet lekker voelde, met een maand was het klaar. Midden 40... Dan denk je toch van wtf...
Ja, dat is wel het voordeel van een ziekbed. Het achteruitgaan van iemand is wel rot hoor, dat heb ik bij ma meegemaakt. Maar zo kun je wel op een goede manier afscheid nemen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja... heb het extremer gehad met een collega. Vijdagmiddag roep je: fijn weekend, zie je maandag! Maandagochtend hoor je dat hij dood is.
Hoe raar het ook klinkt, met zo'n ziekte kan je je nog een beetje voorbereiden op het einde....
m'n tante afgelopen december. vrijdag nog helpen in de bakkerij, 's avonds van de trap gevallen en het was over en uit. Begraven op haar 70ste verjaardag. De bestelling die mijn moeder vrijdag aan haar had doorgegeven kwam keurig op maandag aan....quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel het voordeel van een ziekbed. Het achteruitgaan van iemand is wel rot hoor, dat heb ik bij ma meegemaakt. Maar zo kun je wel op een goede manier afscheid nemen.
Bij de Peijnenburg ook. Man ging op vakantie. Alleenstaand. Kreeg in de caravan een beroerte. Heeft nog wel op de IC gelegen maar mocht niet baten..
Dat is je goed recht. Het hoeft niet allemaal rozengeur en manenschijn te zijn..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
m'n tante afgelopen december. vrijdag nog helpen in de bakkerij, 's avonds van de trap gevallen en het was over en uit. Begraven op haar 70ste verjaardag. De bestelling die mijn moeder vrijdag aan haar had doorgegeven kwam keurig op maandag aan....
Sorry, ik probeer niemand in een depressie te praten hier, maar dit is voor mij een soort van van me af praten.
Gaan jullie weer naar Frankrijk? Of wonen je schoonouders daar niet meer?quote:Goed, terug naar de orde van de dag: bijna zomervakantie!
yep, Frankrijk, mijn schoonouders wonen de helft van het jaar in 34, andere helft in 020quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaan jullie weer naar Frankrijk? Of wonen je schoonouders daar niet meer?
Ik moet voorlopig gewoon blijven werken. Ik heb wel recht op 2.5 week vakantie. Maar die ga ik rond de herfst gebruiken en in december als ik weer ga verhuizen..
Trusten trotse vaderquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:01 schreef Againzender het volgende:
tijd voor bed trouwens. Morgen gaat Marc op bezoek bij z'n nieuwe middenbouw klas waar hij na de vakantie naar promoveert.
Mijn buurman en al vriend van 30 jaar hoopt het einde van het jaar te halen. Is aan het pruimen kreeg een toetsenbord en muis van hem. De rest volgt nog. Heel verhaal post het nog wel een keer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:49 schreef Againzender het volgende:
en minder leuk nieuws vanmiddag: 1 van de leidsters van de BSO van Axel en Marc blijkt toch niet genezen te zijn van kanker. En het was zulk blij nieuws een half jaar geleden dat het weg was.
de artsen geven haar minder dan een jaar. heb toch even een beetje staan huilen vanmiddag.
quote:
quote:
Dat weet je nooit.quote:
Dat klopt,maar de wmb meest overdreven 2 kreuners, Sjarapova en Azarenka liggen er al uit.quote:
vd Top16 geplaatst zijn er al zeven heren en acht dames naar huisquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat klopt,maar de wmb meest overdreven 2 kreuners, Sjarapova en Azarenka liggen er al uit.
Uniek lijkt mequote:Op donderdag 27 juni 2013 12:51 schreef borisz het volgende:
[..]
vd Top16 geplaatst zijn er al zeven heren en acht dames naar huis. En na dag drie.
Lijkt me wel, jaquote:
Jozefzoonquote:
Wie is zijn nichtje ? Maria ...... ?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jozefzoon![]()
![]()
Had ik eigenlijk niet verwacht. Wel leuk. Misschien kan hij net als zijn nichtje een pareltje worden
Zangeres Pearl Jozefzoonquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is zijn nichtje ? Maria ...... ?
Nooit van gehoordquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:38 schreef borisz het volgende:
De eerste opgave op Wimbledon is al weer binnen
wie dan? Ik dacht namelijk dat Bruma gecontracteerd is.....quote:
Lag ook wel in de lijn der verwachting. Die mensen waren niet geschikt om de toko te runnnen.quote:TILBURG - Fabbricca Della Pasta in de Reeshof is failliet. De helpende hand die topchef Herman den Blijker begin dit jaar uitstak, heeft niet mogen baten.
Dat staat op faillisementen.com.
Dit voorjaar was het restaurant in het televisieprogramma Herrie XXL te zien. In Fabbricca Della Pasta zat voor de komst van Herman den Blijker een pannenkoekenrestaurant dat Spek & Stroop heette. Den Blijker maakte er een Italiaans restaurant van. Dat heeft slechts een paar maanden bestaan. De rechtbank sprak dinsdag het faillissement uit.
Spek en Stroop was een echt familierestaurant en werd gerund door René en Anita Verhagen met dochter Manon. Het restaurant was gevestigd in het Reeshofpark aan de Campenhoefdreef en werd begin 2012 geopend.
Leuk ditquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:43 schreef Againzender het volgende:
Hoog niveau pingels nemen tot nu toe
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:53 schreef borisz het volgende:
Tong het is je niet gelukt...
[..]
Lag ook wel in de lijn der verwachting. Die mensen waren niet geschikt om de toko te runnnen.
en opeens is het afgelopenquote:
Ach ik ben trots op jouw onderschriftquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
en opeens is het afgelopen
maar goed, gingen de pingels zo goed omdat beide teams zo goed zijn, of was men op vakantie, hoop pingels waren nogal nonchalant tenslotte.
nog bedankt daarvoor!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach ik ben trots op jouw onderschrift
Vreselijk die mouwen.quote:
Pirloquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:43 schreef Againzender het volgende:
Hoog niveau pingels nemen tot nu toe
verrassendquote:
Vanaf zondag in bed gelegen met een buik die pijn deed en liep. Verder misselijk. Net voor het eerst wat kunnen eten.quote:
Geweldige voetballer, was echt supersnel. En reuze populair. Jong moeten stoppen en niet oud overleden.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:11 schreef Bos81 het volgende:
RIP
Bengt "Zoef de Haas" Schmidt Hansen..
Ik ben er te jong voor, maar Tong heeft zijn naam al regelmatig in posts doen vallen
Welk vliegveld ?quote:
tja, ik moet zeggen dat de goede kandidaten eigenlijk ook niet voor het oprapen lagen.quote:
Een hele goeiemorgen Borisz. Heb alweer een kuttopic in KLB geopend.quote:
Heb er een topic over geopend in KLBquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:27 schreef borisz het volgende:
Zelfs Patty Brard heeft een mening over Lubberding
+ een boekreview van een boek wat voor de voetballief/sportliefhebber ook interessant isquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:03 schreef rubbereend het volgende:
![]()
morgen komt er weer een leuk Formule 1 verhaal online
Mooi verhaal of een gruwelijk verhaal ?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:03 schreef rubbereend het volgende:
![]()
morgen komt er weer een leuk Formule 1 verhaal online
Je maakt me nieuwschierig.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
+ een boekreview van een boek wat voor de voetballief/sportliefhebber ook interessant is
mooi, over de groene helquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi verhaal of een gruwelijk verhaal ?
Veenendaal ?quote:
Ik moet nog slapen manquote:
Ik stuur je de richting in, die ik je in wilde sturenquote:
En nu in begrijpelijke taal??quote:Op zondag 7 juli 2013 10:29 schreef borisz het volgende:
De ME van de WSOP gaat weer beginnen. Nog slechts drie startdagen ipv vier de laatste jaren.
1A: 943 deelnemers en 584 over na de eerste tien uur.
Zegt nog niets over het totaal van 1C kan wel eens heel groot gaan worden.
quote:
is er geen max meer dan voor dag 3? Maar opzich zijn dit best teleurstellende aantallen volgens mijquote:Op zondag 7 juli 2013 10:29 schreef borisz het volgende:
De ME van de WSOP gaat weer beginnen. Nog slechts drie startdagen ipv vier de laatste jaren.
1A: 943 deelnemers en 584 over na de eerste tien uur.
Zegt nog niets over het totaal van 1C kan wel eens heel groot gaan worden.
Ik zag hetquote:Op maandag 8 juli 2013 10:41 schreef borisz het volgende:
Mogge tong.
Mart Smeets is veel te degelijk dit jaar qua hemden en jasjes.
Dag II 1.942 deelnemers en 1.295 zijn nog overquote:Op zondag 7 juli 2013 12:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is er geen max meer dan voor dag 3? Maar opzich zijn dit best teleurstellende aantallen volgens mij
Welke wedstrijdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:55 schreef Bos81 het volgende:
Zometeen voor het eerst dit seizoen naar het stadion. Pa heeft kaartjes gewonnen voor de lichtstadderby die dus zometeen plaats gaat vinden. Ik ben benieuwd, we zitten in de "Familycorner," geen idee hoe het uitzicht daar vanuit is..
De lichtstadderby. Ik denk PSG tegen Valenciennes.quote:
wel tof dat het vrijwel uitverkocht isquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:55 schreef Bos81 het volgende:
Zometeen voor het eerst dit seizoen naar het stadion. Pa heeft kaartjes gewonnen voor de lichtstadderby die dus zometeen plaats gaat vinden. Ik ben benieuwd, we zitten in de "Familycorner," geen idee hoe het uitzicht daar vanuit is..
Ja het was goed druk, viel me alleszins mee. De drukte dan, de wedstrijd stelde niks voor, maar dat had ik eigenlijk al verwacht...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wel tof dat het vrijwel uitverkocht is
gunstiger kan niet voor Utrechtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:26 schreef borisz het volgende:
Utrecht dus naar Luxemburg. Laci kreeg zes gele kaarten voor drie spelers.
Volgens mij won Feijenoord ooit met 12-0 van ze. Kan ook Dudelange geweest zijn.quote:
Begin jaren 70 Feijenoord toch ook zoiets ?quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:14 schreef borisz het volgende:
Ajax won in 1985 met 14-0 van Red Boys Differdange, de voorlopers van Differdange 03 waar Utrecht nu tegen moet.
Altijd leuk om de geschiedenis van die onbekende ploegen door te struinen in deze ronden van de Europa League
Tegen Rumelange zie ik. 12-0quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Begin jaren 70 Feijenoord toch ook zoiets ?
VBL / Paul Gascoigne weer de cel inquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:33 schreef borisz het volgende:
Gazza http://www.thesun.co.uk/s(...)r-another-drink.html
Ashes to Ashes.quote:
tja, het plan was natuurlijk ook geen buitengewoon succes. Communicatie was abominabel, totaal geen plan voor de oude Kuip en als je niet eens je eigen stad mee kan krijgen......quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:08 schreef borisz het volgende:
Debat over de Kuip gaat niet eens meer door.
ONZ / Aangereden wolf niet blij met afblazen nieuwe Kuipquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja, het plan was natuurlijk ook geen buitengewoon succes. Communicatie was abominabel, totaal geen plan voor de oude Kuip en als je niet eens je eigen stad mee kan krijgen......
Aan dag 3 doen nog 1753 spelers mee. Ook Marcel Luske zit er nog in met een redelijk goede stackquote:Op maandag 8 juli 2013 13:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Dag II 1.942 deelnemers en 1.295 zijn nog over
Morgen worden er 3000 verwacht dus dan is de 6000 deelnemers nog mogelijk.
Ik hoop nog een stukje mee te pikken.quote:
Nu stokbroden aan het opwarmen in Stokbroodland?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:53 schreef Againzender het volgende:
bonsoir
Hm, telefoon bijna leeg, heerlijk tussen de krekels hier
Mijn broer is ook op vakantie in Frankrijk met z'n gezin. Gaat morgen naar de Ventoux.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Nu stokbroden aan het opwarmen in Stokbroodland?
Was vroeger wel anders. Het is wel lief knus.quote:
Raad je plaatje zit ik ook in.quote:
De stokbroodjes zijn wereldkampioen U20quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Nu stokbroden aan het opwarmen in Stokbroodland?
Er zijn ook maar 6 die-hard Hoolers over die hier nog regelmatig posten: Tong, Borisz, rubber, AZ, Ole en ik.quote:
De winnaar krijgt een goudvis.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:23 schreef borisz het volgende:
Vergeet de Touretappe. Live vissen op RTL7.
En Asia Powel ook.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:56 schreef borisz het volgende:
Sprinter Gay betrapt op doping
Daar gaat de concurrent van Bolt.
Dope-vrij ?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:55 schreef borisz het volgende:
De snookerwereld doet komende week Rotterdam aan
Bolt is gewoon nog niet gepakt......quote:Op zondag 14 juli 2013 16:56 schreef borisz het volgende:
Sprinter Gay betrapt op doping
Daar gaat de concurrent van Bolt.
2 Nederlandse pokeraars kunnen nog wereldkampioen worden. Ze hebben al bijna 300.000 euro in de pocketquote:Op maandag 15 juli 2013 20:04 schreef borisz het volgende:
Donderdag voorrondes voor de amateurs
Vrijdag en Zaterdag de ronden één t/m L32
Zondag vanaf de laatste zestien tot het eind.
Loting
helaas waren de kaarten voor de zondag al snel opquote:Op maandag 15 juli 2013 20:04 schreef borisz het volgende:
Donderdag voorrondes voor de amateurs
Vrijdag en Zaterdag de ronden één t/m L32
Zondag vanaf de laatste zestien tot het eind.
Loting
ze hebben ook 10.000 dollar betaalt om mee te mogen doenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
2 Nederlandse pokeraars kunnen nog wereldkampioen worden. Ze hebben al bijna 300.000 euro in de pocket
Ik weet het. Absurde bedragen.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hebben ook 10.000 dollar betaalt om mee te mogen doen
dit is trouwens het prijzengeld van plaats 19 tot en met 27 $285.408quote:
Klein kutbedrag idd.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit is trouwens het prijzengeld van plaats 19 tot en met 27 $285.408nog geen 3 ton in euro's
fooitjequote:
Staan er matig voor, terwijl ze zo goed begonnen gisteren.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
2 Nederlandse pokeraars kunnen nog wereldkampioen worden. Ze hebben al bijna 300.000 euro in de pocket
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |