Koos Alberts ?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:28 schreef borisz het volgende:
Haase laat zich van de baan slaan door een halve geblesseerde
De Klerkquote:Op maandag 24 juni 2013 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
Wie is die oude man die Francois Pienaar de hand schut?
quote:
Wanneer houdt die ellende eens op bij jou/jouw omgeving?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:49 schreef Againzender het volgende:
en minder leuk nieuws vanmiddag: 1 van de leidsters van de BSO van Axel en Marc blijkt toch niet genezen te zijn van kanker. En het was zulk blij nieuws een half jaar geleden dat het weg was.
de artsen geven haar minder dan een jaar. heb toch even een beetje staan huilen vanmiddag.
tja, als je ouder wordt leer je steeds meer mensen kennen, dus de kans op dit soort dingen neemt toe denk ik dan maar. Ook gezien de toenemende leeftijd.....quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wanneer houdt die ellende eens op bij jou/jouw omgeving?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sterkte
tja... heb het extremer gehad met een collega. Vijdagmiddag roep je: fijn weekend, zie je maandag! Maandagochtend hoor je dat hij dood is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:46 schreef borisz het volgende:
Vorige maand ook meegemaakt. Hij ging naar de doc omdat hij zich niet lekker voelde, met een maand was het klaar. Midden 40... Dan denk je toch van wtf...
Ja, dat is wel het voordeel van een ziekbed. Het achteruitgaan van iemand is wel rot hoor, dat heb ik bij ma meegemaakt. Maar zo kun je wel op een goede manier afscheid nemen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja... heb het extremer gehad met een collega. Vijdagmiddag roep je: fijn weekend, zie je maandag! Maandagochtend hoor je dat hij dood is.
Hoe raar het ook klinkt, met zo'n ziekte kan je je nog een beetje voorbereiden op het einde....
m'n tante afgelopen december. vrijdag nog helpen in de bakkerij, 's avonds van de trap gevallen en het was over en uit. Begraven op haar 70ste verjaardag. De bestelling die mijn moeder vrijdag aan haar had doorgegeven kwam keurig op maandag aan....quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel het voordeel van een ziekbed. Het achteruitgaan van iemand is wel rot hoor, dat heb ik bij ma meegemaakt. Maar zo kun je wel op een goede manier afscheid nemen.
Bij de Peijnenburg ook. Man ging op vakantie. Alleenstaand. Kreeg in de caravan een beroerte. Heeft nog wel op de IC gelegen maar mocht niet baten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |