Waar ligt Tahiti ?quote:
Dat. Ze waren in de finale van het Oceanisch kampioenschap te sterk voor Nieuw-Caledonië. Nieuw-Caledonië won destijds van Nieuw-Zeeland.quote:
Groot voetballand dus ?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat. Ze waren in de finale van het Oceanisch kampioenschap te sterk voor Nieuw-Caledonië. Nieuw-Caledonië won destijds van Nieuw-Zeeland.
Neequote:
Team naar m'n hartquote:Op maandag 17 juni 2013 19:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee. Slechts 1 profvoetballer. Verder elf vissers, vakkenvullers, en een aantal werkelozen.
Lens gaat naar Kievquote:Op maandag 17 juni 2013 19:41 schreef tong80 het volgende:
VBL / Tong's Voetbaldilemma-topic Seizoen 2012-2013 # 2
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:57 schreef -J-D- het volgende:
Alireza Jahanbakhsh en Tobias Haitz kregen afgelopen vrijdag namens de Supportersvereniging een CD met daarop o.a het N.E.C. clublied. Op eigen initiatief is Alireza al druk aan het oefenen geslagen. Op zijn hotelkamer in Nijmegen besloot de vleugelaanvaller samen met de zoon van zijn begeleider het lied te leren, met onderstaande video als resultaat....
sterktequote:Op maandag 17 juni 2013 23:19 schreef Againzender het volgende:
Rare dag. Studiedag op school; Axel en Marc bleven bij mij en Roel ging naar het KDV. Dan kon ik nog wat werken.
En dan hoor je op het kinderdagverblijf dat de moeder van 1 van de kinderen is overleden.Rare dag...
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:19 schreef Againzender het volgende:
Rare dag. Studiedag op school; Axel en Marc bleven bij mij en Roel ging naar het KDV. Dan kon ik nog wat werken.
En dan hoor je op het kinderdagverblijf dat de moeder van 1 van de kinderen is overleden.Rare dag...
Sterktequote:Op maandag 17 juni 2013 23:19 schreef Againzender het volgende:
Strootman kan ook nog iets opbrengen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:13 schreef borisz het volgende:
Standbeeld voor Marcel Brands al in de maak? 9 mln voor Lens binnen harken. Nog leuke bedragen vangen voor Ola en Mertens.
Hoewel ze ook weer de aanval op Maher lijken te openen, kennelijk heeft PSV niets geleerd.
tja je zal iets moeten als je je gehele voorhoede verkoopt.....quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:13 schreef borisz het volgende:
Standbeeld voor Marcel Brands al in de maak? 9 mln voor Lens binnen harken. Nog leuke bedragen vangen voor Ola en Mertens.
Hoewel ze ook weer de aanval op Maher lijken te openen, kennelijk heeft PSV niets geleerd.
En straks het halve middenveld.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja je zal iets moeten als je je gehele voorhoede verkoopt.....
quote:
quote:Documentaire De Eindhovense band Bots zette in de jaren zeventig met hun combinatie van engagement en humor de deur open voor een 'anti-fascisme met levensvreugde'. Dat sloeg aan bij de Nederlandse jongeren van de protestgeneratie. Hits als Zeven dagen lang , Opstaan en Das Weiche Wasser werden bovendien in Duitsland omarmd als hymnes van de vredesbeweging. Het leverde Bots een Duitse gouden plaat op en een uitgebreid dossier bij de Stasi. De succesvolle en rumoerige jaren tachtig in de veelzeggende archiefbeelden contrasteren in de documentaire met de moeizame pogingen om de band na het overlijden van frontman Sanders in 2007 nieuw leven in te blazen. 'Bots is Hans en Hans is Bots'. Bots - trekt ten strijde! is een eerbetoon aan de band en de muzikale erfenis van frontman Hans Sanders, en tegelijk een melancholische joyride door een verloren gewaande tijd van demonstraties en goedbedoelde idealen.
Lachen. Maar ook zielig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:26 schreef borisz het volgende:
TIjd voor Bloemengate
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)zoontje+gedeputeerde
niks lachen, wordt hier een kind een trauma bezorgt door zo'n kutpoliticus.quote:
Het is toch ook raar die rare interlands met Tahiti te zien op NED-3 ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:41 schreef borisz het volgende:
Opvallend. EK Hockey bij RTL te zien dit jaar.
Cadeautje omdat ze het WK ook uitzenden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is toch ook raar die rare interlands met Tahiti te zien op NED-3 ?
Waarom zenden ze dit gedrocht uit ? Vanavond 9-0 denk ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Cadeautje omdat ze het WK ook uitzenden.
Verplichtquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom zenden ze dit gedrocht uit ? Vanavond 9-0 denk ik.
Nou ik denk dat Tahiti er niet zoveel maakt hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom zenden ze dit gedrocht uit ? Vanavond 9-0 denk ik.
9-1 danquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou ik denk dat Tahiti er niet zoveel maakt hoor
ik denk 3-2 voor Tahitiquote:
Spanje speelt met het B-team.quote:
Ik had 9-0 gegoktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |