abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 juli 2013 @ 21:26:14 #251
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_128773095
Utrecht dus naar Luxemburg. Laci kreeg zes gele kaarten voor drie spelers _O-.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 juli 2013 @ 21:29:41 #252
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_128773250
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:26 schreef borisz het volgende:
Utrecht dus naar Luxemburg. Laci kreeg zes gele kaarten voor drie spelers _O-.
gunstiger kan niet voor Utrecht :D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Trouwste user 2022 woensdag 10 juli 2013 @ 10:07:16 #253
7889 tong80
Spleenheup
pi_128787855
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:29 schreef rubbereend het volgende:

[..]

gunstiger kan niet voor Utrecht :D
Volgens mij won Feijenoord ooit met 12-0 van ze. Kan ook Dudelange geweest zijn.

Goeiemorgen

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 juli 2013 @ 10:14:59 #254
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_128788066
Ajax won in 1985 met 14-0 van Red Boys Differdange, de voorlopers van Differdange 03 waar Utrecht nu tegen moet.
Altijd leuk om de geschiedenis van die onbekende ploegen door te struinen in deze ronden van de Europa League
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Trouwste user 2022 woensdag 10 juli 2013 @ 10:37:48 #255
7889 tong80
Spleenheup
pi_128788673
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2013 10:14 schreef borisz het volgende:
Ajax won in 1985 met 14-0 van Red Boys Differdange, de voorlopers van Differdange 03 waar Utrecht nu tegen moet.
Altijd leuk om de geschiedenis van die onbekende ploegen door te struinen in deze ronden van de Europa League
Begin jaren 70 Feijenoord toch ook zoiets ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 juli 2013 @ 12:42:36 #256
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_128792673
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 10:37 schreef tong80 het volgende:

[..]

Begin jaren 70 Feijenoord toch ook zoiets ?

:P
Tegen Rumelange zie ik. 12-0 :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 juli 2013 @ 13:33:19 #257
92686 crew  borisz
Keurmeester
  Trouwste user 2022 woensdag 10 juli 2013 @ 14:54:01 #258
7889 tong80
Spleenheup
pi_128797294
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 10 juli 2013 @ 18:01:44 #259
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_128804730
binnenkort kunnen ze hem begraven
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 juli 2013 @ 09:08:49 #260
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_128825839
Debat over de Kuip gaat niet eens meer door. oO<
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Trouwste user 2022 donderdag 11 juli 2013 @ 12:12:56 #261
7889 tong80
Spleenheup
pi_128830464
Goeiemorgen

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 juli 2013 @ 14:10:32 #262
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_128834183
The Ashes zijn begonnen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Trouwste user 2022 donderdag 11 juli 2013 @ 14:14:25 #263
7889 tong80
Spleenheup
pi_128834310
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:10 schreef borisz het volgende:
The Ashes zijn begonnen.
Ashes to Ashes.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 juli 2013 @ 14:15:49 #264
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_128834356
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:14 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ashes to Ashes.

:P
Dust to Dust
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_128837110
Fade to black, The memory remains

"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 11 juli 2013 @ 19:13:43 #266
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_128844206
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:08 schreef borisz het volgende:
Debat over de Kuip gaat niet eens meer door. oO<
tja, het plan was natuurlijk ook geen buitengewoon succes. Communicatie was abominabel, totaal geen plan voor de oude Kuip en als je niet eens je eigen stad mee kan krijgen......
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Trouwste user 2022 donderdag 11 juli 2013 @ 20:24:53 #267
7889 tong80
Spleenheup
pi_128846357
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:13 schreef rubbereend het volgende:

[..]

tja, het plan was natuurlijk ook geen buitengewoon succes. Communicatie was abominabel, totaal geen plan voor de oude Kuip en als je niet eens je eigen stad mee kan krijgen......
ONZ / Aangereden wolf niet blij met afblazen nieuwe Kuip

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 juli 2013 @ 22:47:44 #268
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_128853142
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 13:18 schreef borisz het volgende:

[..]

Dag II 1.942 deelnemers en 1.295 zijn nog over

Morgen worden er 3000 verwacht dus dan is de 6000 deelnemers nog mogelijk :+.
Aan dag 3 doen nog 1753 spelers mee. Ook Marcel Luske zit er nog in met een redelijk goede stack
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 juli 2013 @ 13:04:43 #269
7889 tong80
Spleenheup
pi_128868001
Goeiemorgen

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 juli 2013 @ 18:47:22 #270
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_128881805
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen

:P
20.30 TROS Muziekfeest op het plein
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 juli 2013 @ 19:19:30 #271
7889 tong80
Spleenheup
pi_128883014
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:47 schreef borisz het volgende:

[..]

20.30 TROS Muziekfeest op het plein
Ik hoop nog een stukje mee te pikken.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 12 juli 2013 @ 21:53:39 #272
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_128888535
bonsoir 8-)
Hm, telefoon bijna leeg, heerlijk tussen de krekels hier :)
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  vrijdag 12 juli 2013 @ 21:54:24 #273
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_128888565
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:47 schreef borisz het volgende:

[..]

20.30 TROS Muziekfeest op het plein
Vrouwenvoetbal valt me niet tegen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 juli 2013 @ 00:33:29 #274
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_128894402
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:53 schreef Againzender het volgende:
bonsoir 8-)
Hm, telefoon bijna leeg, heerlijk tussen de krekels hier :)
Nu stokbroden aan het opwarmen in Stokbroodland?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 juli 2013 @ 08:57:34 #275
7889 tong80
Spleenheup
pi_128898610
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 00:33 schreef borisz het volgende:

[..]

Nu stokbroden aan het opwarmen in Stokbroodland?
Mijn broer is ook op vakantie in Frankrijk met z'n gezin. Gaat morgen naar de Ventoux.

Goeiemorgen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')