abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 21 juni 2013 @ 18:24:02 #101
7889 tong80
Spleenheup
pi_128089189
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 18:16 schreef borisz het volgende:
Pasta pesto :9. Smullen,
Wereldspits idd

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 juni 2013 @ 20:26:27 #102
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_128094379
Met garnalen en pesto :9
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 21 juni 2013 @ 22:00:34 #103
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_128099170
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 11:35 schreef borisz het volgende:
Fed - Nadal in QF van WImbledon
als ze zover komen :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 22 juni 2013 @ 00:02:17 #104
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_128105315
25 jaar geleden Nederland - West Duitsland. Jemig, wat onhoud je veel van dingen die op je 13de gebeuren. Leuk om de verhalen weer te horen vandaag :)
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 juni 2013 @ 10:47:39 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_128111897
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 00:02 schreef Againzender het volgende:
25 jaar geleden Nederland - West Duitsland. Jemig, wat onhoud je veel van dingen die op je 13de gebeuren. Leuk om de verhalen weer te horen vandaag :)
Ik was erbij, achter het doel waar San Marco scoorde. :)

Goeiemorgen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 22 juni 2013 @ 10:58:38 #106
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_128112131
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 10:47 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik was erbij, achter het doel waar San Marco scoorde. :)

Goeiemorgen.

:P
Gruwelijk.
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 juni 2013 @ 11:01:07 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_128112188
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 10:58 schreef J2T het volgende:

[..]

Gruwelijk.
Wie kent Klaas Nuninga nog ?

Leeft Paul Huf nog ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 22 juni 2013 @ 19:05:15 #108
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_128124818
:W

Le Mans :{
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 22 juni 2013 @ 22:05:29 #109
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_128131012
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 10:47 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik was erbij, achter het doel waar San Marco scoorde. :)

Goeiemorgen.

:P
gaaf :) verderop aan de weg was iemand op goed geluk naar Hamburg gereden en daar kaartjes gekocht op de zwarte markt. Hij was wat later thuis dan z'n vrouw had verwacht, hij kreeg makkelijk kaarten, en er was wat teveel aan bier in gegaan na de wedstrijd :')
Mijn vader probeerde nog kaarten voor de finale te krijgen,maar dat was niet meer te doen natuurlijk. Hij had/heeft erg veel contacten in Duitsland, maar de paar die kaarten hadden wilden eigenlijk gewoon zelf de finale zien (of duur doorverkopen, dat kan ook ;) ) dus dat werd het niet.

Mooie tijd :) en even na de finale mijn eerste grote stadionconcert in de Kuip met Bruce! Vanavond weer in het land! Ik ben wel voorgoed verpest na dat concert: als je denkt dat dat de maat is voor een groot concert ben je vaak teleurgesteld met andere artiesten daarna. En dat op je 13de :P

Tong, jij was in 84 geloof ik bij Bruce?
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  Trouwste user 2022 zondag 23 juni 2013 @ 12:19:11 #110
7889 tong80
Spleenheup
pi_128144587
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 22:05 schreef Againzender het volgende:

[..]

Tong, jij was in 84 geloof ik bij Bruce?
Yep beste concert waar ik bij ben geweest. En dat zijn er veel. Legendarisch optreden.

Goeiemorgen

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 juni 2013 @ 12:24:45 #111
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_128144735
Bruce schijnt weer 3,5 uur geweldig te zijn geweest. Inclusief alle nummers van de CD Darkness On The Edge Of Town uit 1978.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 juni 2013 @ 12:54:17 #112
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_128145751
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 12:24 schreef borisz het volgende:
Bruce schijnt weer 3,5 uur geweldig te zijn geweest. Inclusief alle nummers van de CD Darkness On The Edge Of Town uit 1978.
Hij speelt elk concert één van zn platen integraal. Deze keer was het die plaat.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_128146107
Niet altijd, maar wel regelmatig. Zijn concerten zijn de laatste tijd alleen maar langer geworden geloof ik.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Trouwste user 2022 zondag 23 juni 2013 @ 13:06:57 #114
7889 tong80
Spleenheup
pi_128146191
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 13:04 schreef Felagund het volgende:
Niet altijd, maar wel regelmatig. Zijn concerten zijn de laatste tijd alleen maar langer geworden geloof ik.
Nog langer ? In de Kuip was het al 3 uur. Stond trouwens op het gras. En dat voelde je gewoon trillen bij de eerste tonen. Krijg weer kippenvel. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 juni 2013 @ 13:06:58 #115
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_128146192
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 13:04 schreef Felagund het volgende:
Niet altijd, maar wel regelmatig. Zijn concerten zijn de laatste tijd alleen maar langer geworden geloof ik.
de tour toch wel begreep ik van een stuk wat ik ergens las.

Het is in ieder geval een rasartiest _O_ welke andere artiest speelt nu nog 3 tot 3,5 uur :D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 juni 2013 @ 13:07:59 #116
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_128146227
Ik lach me trouwens helemaal scheef om al die mensen die klagen om het verkeer in en rond Nijmegen. Gaan al die mensen onvoorbereid op stap ofzo :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_128146237
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 13:06 schreef rubbereend het volgende:

[..]

de tour toch wel begreep ik van een stuk wat ik ergens las.

Het is in ieder geval een rasartiest _O_ welke andere artiest speelt nu nog 3 tot 3,5 uur :D
Het kan dat hij het dit jaar doet, vorig jaar bij een concert waarbij ik was iig niet.

quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 13:06 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nog langer ? In de Kuip was het al 3 uur. Stond trouwens op het gras. En dat voelde je gewoon trillen bij de eerste tonen. Krijg weer kippenvel. :)

:P
Hij heeft eind vorig jaar zijn langste concert gegeven, meer dan 4 uur. _O_
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zondag 23 juni 2013 @ 13:42:38 #118
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_128147457
Goedemiddag
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 23 juni 2013 @ 13:43:39 #119
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_128147503
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 13:07 schreef rubbereend het volgende:
Ik lach me trouwens helemaal scheef om al die mensen die klagen om het verkeer in en rond Nijmegen. Gaan al die mensen onvoorbereid op stap ofzo :')
Een Nederlander moet altijd iets te klagen hebben he ;) ;) ;)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 juni 2013 @ 14:44:08 #120
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_128150102
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 13:43 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Een Nederlander moet altijd iets te klagen hebben he ;) ;) ;)
:D dat klopt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Trouwste user 2022 zondag 23 juni 2013 @ 14:53:42 #121
7889 tong80
Spleenheup
pi_128150609
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 13:43 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Een Nederlander moet altijd iets te klagen hebben he ;) ;) ;)
Is dat niet overal ? :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 juni 2013 @ 20:20:36 #122
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_128163317
Bij de NOS mag Jan van Halst binnenkort de Olympische voetbalfinale van Amsterdam 1928 analyseren .

Die terugblik bij de NOS :')!.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Trouwste user 2022 zondag 23 juni 2013 @ 20:25:19 #123
7889 tong80
Spleenheup
pi_128163604
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:20 schreef borisz het volgende:
Bij de NOS mag Jan van Halst binnenkort de Olympische voetbalfinale van Amsterdam 1928 analyseren .

Die terugblik bij de NOS :')!.
Sloeg nergens op idd :D Postte het nog in het topic.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 juni 2013 @ 21:55:18 #124
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_128169211
Irak onder 20 maakt de 2-2 tegen Engeland in blessuretijd _O-
Geniaal
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Trouwste user 2022 maandag 24 juni 2013 @ 09:02:58 #125
7889 tong80
Spleenheup
pi_128183291
Goeiemorgen

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')