Wereldspits iddquote:
als ze zover komenquote:
Ik was erbij, achter het doel waar San Marco scoorde.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:02 schreef Againzender het volgende:
25 jaar geleden Nederland - West Duitsland. Jemig, wat onhoud je veel van dingen die op je 13de gebeuren. Leuk om de verhalen weer te horen vandaag
Gruwelijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was erbij, achter het doel waar San Marco scoorde.
Goeiemorgen.
Wie kent Klaas Nuninga nog ?quote:
gaafquote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was erbij, achter het doel waar San Marco scoorde.
Goeiemorgen.
Yep beste concert waar ik bij ben geweest. En dat zijn er veel. Legendarisch optreden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tong, jij was in 84 geloof ik bij Bruce?
Hij speelt elk concert één van zn platen integraal. Deze keer was het die plaat.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:24 schreef borisz het volgende:
Bruce schijnt weer 3,5 uur geweldig te zijn geweest. Inclusief alle nummers van de CD Darkness On The Edge Of Town uit 1978.
Nog langer ? In de Kuip was het al 3 uur. Stond trouwens op het gras. En dat voelde je gewoon trillen bij de eerste tonen. Krijg weer kippenvel.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:04 schreef Felagund het volgende:
Niet altijd, maar wel regelmatig. Zijn concerten zijn de laatste tijd alleen maar langer geworden geloof ik.
de tour toch wel begreep ik van een stuk wat ik ergens las.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:04 schreef Felagund het volgende:
Niet altijd, maar wel regelmatig. Zijn concerten zijn de laatste tijd alleen maar langer geworden geloof ik.
Het kan dat hij het dit jaar doet, vorig jaar bij een concert waarbij ik was iig niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de tour toch wel begreep ik van een stuk wat ik ergens las.
Het is in ieder geval een rasartiestwelke andere artiest speelt nu nog 3 tot 3,5 uur
Hij heeft eind vorig jaar zijn langste concert gegeven, meer dan 4 uur.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog langer ? In de Kuip was het al 3 uur. Stond trouwens op het gras. En dat voelde je gewoon trillen bij de eerste tonen. Krijg weer kippenvel.
Een Nederlander moet altijd iets te klagen hebben hequote:Op zondag 23 juni 2013 13:07 schreef rubbereend het volgende:
Ik lach me trouwens helemaal scheef om al die mensen die klagen om het verkeer in en rond Nijmegen. Gaan al die mensen onvoorbereid op stap ofzo
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een Nederlander moet altijd iets te klagen hebben he![]()
![]()
Is dat niet overal ?quote:Op zondag 23 juni 2013 13:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een Nederlander moet altijd iets te klagen hebben he![]()
![]()
Sloeg nergens op iddquote:Op zondag 23 juni 2013 20:20 schreef borisz het volgende:
Bij de NOS mag Jan van Halst binnenkort de Olympische voetbalfinale van Amsterdam 1928 analyseren .
Die terugblik bij de NOS!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |