abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:56:15 #151
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_128263406
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:49 schreef Againzender het volgende:

[..]

m'n tante afgelopen december. vrijdag nog helpen in de bakkerij, 's avonds van de trap gevallen en het was over en uit. Begraven op haar 70ste verjaardag. De bestelling die mijn moeder vrijdag aan haar had doorgegeven kwam keurig op maandag aan....
Sorry, ik probeer niemand in een depressie te praten hier, maar dit is voor mij een soort van van me af praten.

Dat is je goed recht. Het hoeft niet allemaal rozengeur en manenschijn te zijn..
quote:
Goed, terug naar de orde van de dag: bijna zomervakantie!
Gaan jullie weer naar Frankrijk? Of wonen je schoonouders daar niet meer?

Ik moet voorlopig gewoon blijven werken. Ik heb wel recht op 2.5 week vakantie. Maar die ga ik rond de herfst gebruiken en in december als ik weer ga verhuizen..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:59:30 #152
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_128263551
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:56 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Gaan jullie weer naar Frankrijk? Of wonen je schoonouders daar niet meer?

Ik moet voorlopig gewoon blijven werken. Ik heb wel recht op 2.5 week vakantie. Maar die ga ik rond de herfst gebruiken en in december als ik weer ga verhuizen..
yep, Frankrijk, mijn schoonouders wonen de helft van het jaar in 34, andere helft in 020 :)
Met de autoslaaptrein vanuit Dusseldorf naar Narbonne. Van Narbonne is het nog geen half uur rijden naar mn schoonouders (als je de Franse rijstijl aanhoudt)
Dik 3 weken, en mijn zwager is er dan ook, leuk voor de kids, en handig als er nog zwaar geklust moet worden :)
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  woensdag 26 juni 2013 @ 00:01:14 #153
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_128263632
tijd voor bed trouwens. Morgen gaat Marc op bezoek bij z'n nieuwe middenbouw klas waar hij na de vakantie naar promoveert.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  Trouwste user 2022 woensdag 26 juni 2013 @ 00:26:50 #154
7889 tong80
Spleenheup
pi_128264601
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 00:01 schreef Againzender het volgende:
tijd voor bed trouwens. Morgen gaat Marc op bezoek bij z'n nieuwe middenbouw klas waar hij na de vakantie naar promoveert.
Trusten trotse vader :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 26 juni 2013 @ 13:01:09 #155
7889 tong80
Spleenheup
pi_128276292
Goeiemorgen

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 juni 2013 @ 21:18:45 #156
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_128296517
Wimbledon vandaag...
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 juni 2013 @ 21:23:31 #157
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_128296817
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 11:35 schreef borisz het volgende:
Fed - Nadal in QF van WImbledon
Bijna :')
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Trouwste user 2022 woensdag 26 juni 2013 @ 21:32:31 #158
7889 tong80
Spleenheup
pi_128297369
quote:
13s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 20:49 schreef Againzender het volgende:
en minder leuk nieuws vanmiddag: 1 van de leidsters van de BSO van Axel en Marc blijkt toch niet genezen te zijn van kanker. En het was zulk blij nieuws een half jaar geleden dat het weg was.
de artsen geven haar minder dan een jaar. heb toch even een beetje staan huilen vanmiddag.
Mijn buurman en al vriend van 30 jaar hoopt het einde van het jaar te halen. Is aan het pruimen kreeg een toetsenbord en muis van hem. De rest volgt nog. Heel verhaal post het nog wel een keer.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 26 juni 2013 @ 22:09:23 #159
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_128299618
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 21:23 schreef borisz het volgende:

[..]

Bijna :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 22:00 schreef rubbereend het volgende:

[..]

als ze zover komen :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Trouwste user 2022 woensdag 26 juni 2013 @ 22:11:20 #160
7889 tong80
Spleenheup
pi_128299783
Federer er ook uit :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:13:08 #161
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_128299896
En geen kreunfinale bij de dames
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Trouwste user 2022 donderdag 27 juni 2013 @ 12:38:20 #162
7889 tong80
Spleenheup
pi_128317630
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:13 schreef Bos81 het volgende:
En geen kreunfinale bij de dames
Dat weet je nooit. ;)

Goeiemorgen

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_128318045
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 12:38 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dat weet je nooit. ;)

Goeiemorgen

:P
Dat klopt,maar de wmb meest overdreven 2 kreuners, Sjarapova en Azarenka liggen er al uit.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 juni 2013 @ 12:51:54 #164
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_128318138
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 12:49 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dat klopt,maar de wmb meest overdreven 2 kreuners, Sjarapova en Azarenka liggen er al uit.
vd Top16 geplaatst zijn er al zeven heren en acht dames naar huis _O-. En na dag drie.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Trouwste user 2022 donderdag 27 juni 2013 @ 12:59:23 #165
7889 tong80
Spleenheup
pi_128318466
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 12:51 schreef borisz het volgende:

[..]

vd Top16 geplaatst zijn er al zeven heren en acht dames naar huis _O-. En na dag drie.
Uniek lijkt me :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_128318789
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 12:59 schreef tong80 het volgende:

[..]

Uniek lijkt me :D

:P
Lijkt me wel, ja

Mijn maand proeftijd op het werk zit er bijna op. Ik verwacht geen problemen, dus mag ik nog wel vijf maanden minimaal blijven.. :) :) :)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Trouwste user 2022 donderdag 27 juni 2013 @ 13:10:27 #167
7889 tong80
Spleenheup
pi_128318874
Jullie zijn 2 goede spelers rijker Bos.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_128318961
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 13:10 schreef tong80 het volgende:
Jullie zijn 2 goede spelers rijker Bos.

:P
Jozefzoon :D :D

Had ik eigenlijk niet verwacht. Wel leuk. Misschien kan hij net als zijn nichtje een pareltje worden
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Trouwste user 2022 donderdag 27 juni 2013 @ 13:15:20 #169
7889 tong80
Spleenheup
pi_128319052
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 13:12 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Jozefzoon :D :D

Had ik eigenlijk niet verwacht. Wel leuk. Misschien kan hij net als zijn nichtje een pareltje worden
Wie is zijn nichtje ? Maria ...... ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_128319097
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 13:15 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wie is zijn nichtje ? Maria ...... ?

:P
Zangeres Pearl Jozefzoon
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Trouwste user 2022 donderdag 27 juni 2013 @ 13:26:07 #171
7889 tong80
Spleenheup
pi_128319465
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 13:16 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Zangeres Pearl Jozefzoon
Nooit van gehoord

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 juni 2013 @ 13:38:37 #172
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_128319960
De eerste opgave op Wimbledon is al weer binnen :')
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Trouwste user 2022 donderdag 27 juni 2013 @ 13:54:42 #173
7889 tong80
Spleenheup
pi_128320542
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 13:38 schreef borisz het volgende:
De eerste opgave op Wimbledon is al weer binnen :')
:D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 juni 2013 @ 17:09:58 #174
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_128327817
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 13:10 schreef tong80 het volgende:
Jullie zijn 2 goede spelers rijker Bos.

:P
wie dan? Ik dacht namelijk dat Bruma gecontracteerd is.....
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 juni 2013 @ 17:53:22 #175
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_128329392
Tong het is je niet gelukt...

quote:
TILBURG - Fabbricca Della Pasta in de Reeshof is failliet. De helpende hand die topchef Herman den Blijker begin dit jaar uitstak, heeft niet mogen baten.
Dat staat op faillisementen.com.

Dit voorjaar was het restaurant in het televisieprogramma Herrie XXL te zien. In Fabbricca Della Pasta zat voor de komst van Herman den Blijker een pannenkoekenrestaurant dat Spek & Stroop heette. Den Blijker maakte er een Italiaans restaurant van. Dat heeft slechts een paar maanden bestaan. De rechtbank sprak dinsdag het faillissement uit.

Spek en Stroop was een echt familierestaurant en werd gerund door René en Anita Verhagen met dochter Manon. Het restaurant was gevestigd in het Reeshofpark aan de Campenhoefdreef en werd begin 2012 geopend.
Lag ook wel in de lijn der verwachting. Die mensen waren niet geschikt om de toko te runnnen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')