Dat is je goed recht. Het hoeft niet allemaal rozengeur en manenschijn te zijn..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
m'n tante afgelopen december. vrijdag nog helpen in de bakkerij, 's avonds van de trap gevallen en het was over en uit. Begraven op haar 70ste verjaardag. De bestelling die mijn moeder vrijdag aan haar had doorgegeven kwam keurig op maandag aan....
Sorry, ik probeer niemand in een depressie te praten hier, maar dit is voor mij een soort van van me af praten.
Gaan jullie weer naar Frankrijk? Of wonen je schoonouders daar niet meer?quote:Goed, terug naar de orde van de dag: bijna zomervakantie!
yep, Frankrijk, mijn schoonouders wonen de helft van het jaar in 34, andere helft in 020quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaan jullie weer naar Frankrijk? Of wonen je schoonouders daar niet meer?
Ik moet voorlopig gewoon blijven werken. Ik heb wel recht op 2.5 week vakantie. Maar die ga ik rond de herfst gebruiken en in december als ik weer ga verhuizen..
Trusten trotse vaderquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:01 schreef Againzender het volgende:
tijd voor bed trouwens. Morgen gaat Marc op bezoek bij z'n nieuwe middenbouw klas waar hij na de vakantie naar promoveert.
Mijn buurman en al vriend van 30 jaar hoopt het einde van het jaar te halen. Is aan het pruimen kreeg een toetsenbord en muis van hem. De rest volgt nog. Heel verhaal post het nog wel een keer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:49 schreef Againzender het volgende:
en minder leuk nieuws vanmiddag: 1 van de leidsters van de BSO van Axel en Marc blijkt toch niet genezen te zijn van kanker. En het was zulk blij nieuws een half jaar geleden dat het weg was.
de artsen geven haar minder dan een jaar. heb toch even een beetje staan huilen vanmiddag.
quote:
quote:
Dat weet je nooit.quote:
Dat klopt,maar de wmb meest overdreven 2 kreuners, Sjarapova en Azarenka liggen er al uit.quote:
vd Top16 geplaatst zijn er al zeven heren en acht dames naar huisquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat klopt,maar de wmb meest overdreven 2 kreuners, Sjarapova en Azarenka liggen er al uit.
Uniek lijkt mequote:Op donderdag 27 juni 2013 12:51 schreef borisz het volgende:
[..]
vd Top16 geplaatst zijn er al zeven heren en acht dames naar huis. En na dag drie.
Lijkt me wel, jaquote:
Jozefzoonquote:
Wie is zijn nichtje ? Maria ...... ?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jozefzoon![]()
![]()
Had ik eigenlijk niet verwacht. Wel leuk. Misschien kan hij net als zijn nichtje een pareltje worden
Zangeres Pearl Jozefzoonquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is zijn nichtje ? Maria ...... ?
Nooit van gehoordquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:38 schreef borisz het volgende:
De eerste opgave op Wimbledon is al weer binnen
wie dan? Ik dacht namelijk dat Bruma gecontracteerd is.....quote:
Lag ook wel in de lijn der verwachting. Die mensen waren niet geschikt om de toko te runnnen.quote:TILBURG - Fabbricca Della Pasta in de Reeshof is failliet. De helpende hand die topchef Herman den Blijker begin dit jaar uitstak, heeft niet mogen baten.
Dat staat op faillisementen.com.
Dit voorjaar was het restaurant in het televisieprogramma Herrie XXL te zien. In Fabbricca Della Pasta zat voor de komst van Herman den Blijker een pannenkoekenrestaurant dat Spek & Stroop heette. Den Blijker maakte er een Italiaans restaurant van. Dat heeft slechts een paar maanden bestaan. De rechtbank sprak dinsdag het faillissement uit.
Spek en Stroop was een echt familierestaurant en werd gerund door René en Anita Verhagen met dochter Manon. Het restaurant was gevestigd in het Reeshofpark aan de Campenhoefdreef en werd begin 2012 geopend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |