tja, ik moet zeggen dat de goede kandidaten eigenlijk ook niet voor het oprapen lagen.quote:
Een hele goeiemorgen Borisz. Heb alweer een kuttopic in KLB geopend.quote:
Heb er een topic over geopend in KLBquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:27 schreef borisz het volgende:
Zelfs Patty Brard heeft een mening over Lubberding
+ een boekreview van een boek wat voor de voetballief/sportliefhebber ook interessant isquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:03 schreef rubbereend het volgende:
![]()
morgen komt er weer een leuk Formule 1 verhaal online
Mooi verhaal of een gruwelijk verhaal ?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:03 schreef rubbereend het volgende:
![]()
morgen komt er weer een leuk Formule 1 verhaal online
Je maakt me nieuwschierig.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
+ een boekreview van een boek wat voor de voetballief/sportliefhebber ook interessant is
mooi, over de groene helquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi verhaal of een gruwelijk verhaal ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |