Ik moet nog slapen manquote:

Ik stuur je de richting in, die ik je in wilde sturenquote:

En nu in begrijpelijke taal??quote:Op zondag 7 juli 2013 10:29 schreef borisz het volgende:
De ME van de WSOP gaat weer beginnen. Nog slechts drie startdagen ipv vier de laatste jaren.
1A: 943 deelnemers en 584 over na de eerste tien uur.
Zegt nog niets over het totaal van 1C kan wel eens heel groot gaan worden.

quote:

is er geen max meer dan voor dag 3? Maar opzich zijn dit best teleurstellende aantallen volgens mijquote:Op zondag 7 juli 2013 10:29 schreef borisz het volgende:
De ME van de WSOP gaat weer beginnen. Nog slechts drie startdagen ipv vier de laatste jaren.
1A: 943 deelnemers en 584 over na de eerste tien uur.
Zegt nog niets over het totaal van 1C kan wel eens heel groot gaan worden.

Ik zag hetquote:Op maandag 8 juli 2013 10:41 schreef borisz het volgende:
Mogge tong.
Mart Smeets is veel te degelijk dit jaar qua hemden en jasjes.

Dag II 1.942 deelnemers en 1.295 zijn nog overquote:Op zondag 7 juli 2013 12:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is er geen max meer dan voor dag 3? Maar opzich zijn dit best teleurstellende aantallen volgens mij

Welke wedstrijdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:55 schreef Bos81 het volgende:
Zometeen voor het eerst dit seizoen naar het stadion. Pa heeft kaartjes gewonnen voor de lichtstadderby die dus zometeen plaats gaat vinden. Ik ben benieuwd, we zitten in de "Familycorner," geen idee hoe het uitzicht daar vanuit is..

De lichtstadderby. Ik denk PSG tegen Valenciennes.quote:

wel tof dat het vrijwel uitverkocht isquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:55 schreef Bos81 het volgende:
Zometeen voor het eerst dit seizoen naar het stadion. Pa heeft kaartjes gewonnen voor de lichtstadderby die dus zometeen plaats gaat vinden. Ik ben benieuwd, we zitten in de "Familycorner," geen idee hoe het uitzicht daar vanuit is..

Ja het was goed druk, viel me alleszins mee. De drukte dan, de wedstrijd stelde niks voor, maar dat had ik eigenlijk al verwacht...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wel tof dat het vrijwel uitverkocht is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |