Mooi team joh.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat een nederlander dit mag roepen.
SINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHquote:
oke nou vind ik het wel genoeg geweestquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:45 schreef vandermar het volgende:
Die Hoesen kan er echt HE-LE-MAAL niets van
Van Gaal zal hem gelukkig nooit selecteren.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:47 schreef Doublepain het volgende:
Nuytinck
Die horen we iig niet meer dat hij in de basis hoort te staan.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gelukkig is Strootman er weer tegen Italië
Oh, ok. Bedankt voor deze verhelderende conclusie. Je kunt het maar beter voor zijn hequote:Op woensdag 12 juni 2013 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De andere 11 spelers van jong Oranje hadden ook niet van Spanje gewonnen net zoals ze niet hadden gewonnen van Italië
11 tegen 11quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
3-1 maakt nu ook geen bal meer uit. Deze pot is gespeeld.
gohquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
Ditquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gelukkig is Strootman er weer tegen Italië
Had 2-1 wel uitgemaakt?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
Niet leuk he, seniele oude mannen belachelijk maken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
'Het is te gek voor woorden dat Clasie niet speelt bij Jong Oranje' -Van Hanegem
Gooi er anders nog even een cliché uit. Jezus.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
Was een reactie op iets wat de commentator zei man.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:49 schreef Cara het volgende:
[..]
Gooi er anders nog even een cliché uit. Jezus.
Heej ik ben niet voor Spanjequote:Op woensdag 12 juni 2013 19:50 schreef hafcfan het volgende:
Karina wat zeik je. Is toch normaal dat Spanje dit wint.
Ik heb het over je 20 posts, niet alleen deze.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Was een reactie op iets wat de commentator zei man.
Ik mag toch hopen dat niemand serieus wasquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vermoeiend topic dit inderdaad. Waar is de afterparty?
Als je zo'n vilhena en clasie niet op het middenveld hebt dan scheelt het al een slok op een borrel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De andere 11 spelers van jong Oranje hadden ook niet van Spanje gewonnen net zoals ze niet winnen van Italië
Afgeven op Feyenoord mag wel maar zodra het een Ajacied is, kan het nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
oke nou vind ik het wel genoeg geweest
ga maar weer met je voetbalkaartjes spelen
Graag gedaan.quote:
Zit je op me te letten of zo?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:50 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik heb het over je 20 posts, niet alleen deze.
Dit hele topic bestaat uit mensen die denken dat spanje even wordt opgerold.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht dan, met 11 wissels?
Een fatsoenlijke vleugelspeler zou ook wel lekker zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Als je zo'n vilhena en clasie niet op het middenveld hebt dan scheelt het al een slok op een borrel.
Ipv Hoessen een spits die het niveau van cambuur wel overstijgt en je rolt Spanje op
kloptquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit hele topic bestaat uit mensen die denken dat spanje even wordt opgerold.
Ik ga er vanuit dat niemand serieus was. Ik was wel serieus overigens.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat niemand serieus was
Hopen is iets anders dan denken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, maar niet door dit team.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, elke keer als ik een kutpost zie staat jouw naam er bij.quote:
''Hopen'' op een b-elftal versus De Gea, Muniain, Thiago Alcantera, Morata etc?quote:
Stel je niet zo man.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:52 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, elke keer als ik een kutpost zie staat jouw naam er bij.
Ola Sjon.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:51 schreef S0nic het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke vleugelspeler zou ook wel lekker zijn.
Het wisselen van het volledige team was een opdracht van Louis.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap één ding nog niet alleen.
Pot wisselt het volledige team om ze rust te bieden voor zaterdag. Waarom brengt hij zijn 'ster'speler er vervolgens dan alsnog in als enige?#Vragen #Twijfel #verwarring #Zalpotzelfhetantwoordweten
Depay kon nog wel een zacht ingespeelde bal controleren met de voet. Dit in tegenstelling tot Vilhenaquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom ben ik nog in dit nietszeggende kuttopic.
True, Vilhena was helemaal dramatisch. Snap sowieso niet wat mensen in hem zien.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Depay kon nog wel een zacht ingespeelde bal controleren met de voet. Dit in tegenstelling tot Vilhena
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:50 schreef FoolWithMokey het volgende:
De coach van Israel gaat straks naar standard Luik waar veel moslims spelen met onder andere Reza Ghoochannejhad die afkomstig is uit Iran. Gaat leuk worden.
Vilhena hielt zich niet aan de looplijnen van Cor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het wisselen van het volledige team was een opdracht van Louis.
Het inbrengen van de sterspeler was een ingeving van Cor zelf.
jij komt alleen klaar op jodenspelers dat weten we nu welquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, Vilhena was helemaal dramatisch. Snap sowieso niet wat mensen in hem zien.
hield*quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Vilhena hielt zich niet aan de looplijnen van Cor.
Alleen maar met oogkleppen op dribbelen =/= goed. Maar idd misschien de minst slechtste.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien wel de besteminst slechtste vandaag bij Oranje. Dat moet jij zelfs zien.
Toch zaaide het wel verwarring bij enkele Spaanse spelersquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, Vilhena was helemaal dramatisch. Snap sowieso niet wat mensen in hem zien.
Wat was die slecht ja. Depay was nog de gevaarlijkste aanvaller.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Depay kon nog wel een zacht ingespeelde bal controleren met de voet. Dit in tegenstelling tot Vilhena
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien wel de besteminst slechtste vandaag bij Oranje. Dat moet jij zelfs zien.
Ze hebben wel een vrije trap van veertig meter op de lat gezien.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch zaaide het wel verwarring bij enkele Spaanse spelersKennelijk verwachtte ook zij enige kwaliteit bij Nederland of zo.
Niet te snel zijn hequote:Op woensdag 12 juni 2013 19:55 schreef Paxcon het volgende:
2 uur eerder!!!!!!11!!! dat zou het verschil maken
Te weinig spelers uit de Ajax-school. Bizot trachtte het nog te redden, maar werd te erg teruggehouden door zijn medespelers.quote:
Ruzie?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:55 schreef alors het volgende:
[..]Wat wil je daarmee zeggen? Reza is niks mis mee.
quote:
hoesen voelde net of hij weer bij fortuna speelde.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te weinig spelers uit de Ajax-school. Bizot trachtte het nog te redden, maar werd te erg teruggehouden door zijn medespelers.
Waarom? Hij is gewoon in Nederland opgegroeid en speelt niet voor Iran omdat hij het gedachtegoed van het regime daar zo fantastisch vindt.quote:
Leuk dat je serieus op hem ingaatquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:01 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom? Hij is gewoon in Nederland opgegroeid en speelt niet voor Iran omdat hij het gedachtegoed van het regime daar zo fantastisch vindt.
Ja misschien moet ik dat ook niet doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk dat je serieus op hem ingaat
Hard van buiten, zacht van binnen.quote:
Klein, wit, rond en iedereen lust hem rauw.quote:
Hey ik zei 3-0.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Hanegem is best goed in het negeren van feiten hoor. Hij schrijft nu gewoon een column over iets totaal anders, om het Feyenoord loflied, nadat alles is bezonken opnieuw in te kunnen zetten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:19 schreef Knalerwtje het volgende:
Willen alle Clasie-fans in de hoek gaan staan.... Van Hanegem komt jullie zo ophalen.
Serieus, jij vond Hoesen goed spelen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:29 schreef Syntix het volgende:
Hoesen(en klein beetje Depay/Jozefzoon/Fer)
de rest
GVD dat middenveld zeg, wat slecht
Omdat de rest om hem heen niet kan voetballen, betekend niet dat hij dat niet kan. Hij heeft nog geen 3 goede ballen gehad de hele wedstrijdquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:47 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Serieus, jij vond Hoesen goed spelen?
Moet je aan een bril, of een lobotomie?
Ja, dus hij heeft nog geen drie ballen gehad en zelfs dan was zijn aanname af en toe niet best?En toch heeft hij volgens jou goed gespeeld?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
Omdat de rest om hem heen niet kan voetballen, betekend niet dat hij dat niet kan. Hij heeft nog geen 3 goede ballen gehad de hele wedstrijdOverigens waren zijn aannames idd af en toe niet zo best.
Haha idd. Hoesen, Nutinck en van der Hoorn vond ik vandaag het aller zwakst.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:56 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ja, dus hij heeft nog geen drie ballen gehad en zelfs dan was zijn aanname af en toe niet best?En toch heeft hij volgens jou goed gespeeld?
Misschien moet je proberen wat objectiever te kijken....
Wat lult Clasie nou weer met zijn 'Elke kans die ze kregen was raak.'? Waar de fok zat hij met zijn hoofd deze wedstrijd?quote:Fer teleurgesteld na nederlaag: 'De inzet moet anders'
12/06/2013 20:31
Leroy Fer en Jordy Clasie begonnen woensdagavond als basisspelers aan de laatste groepswedstrijd op het Jeugd EK tegen Jong Spanje. Het elftal, dat door bondscoach Cor Pot op elf plaatsen was gewijzigd ten opzichte van de vorige groepswedstrijden, ging met 3-0 onderuit.
'We wisten dat Spanje goede voetballers heeft', aldus Fer tegen Eredivisie Live. 'Die hebben wij ook, maar vandaag waren zij beter. De inzet moet anders. Op de trainingen hebben we het laten zien, maar in de wedstrijd hebben we het niet goed gedaan.'
Fer liep nog een gele kaart op na een stevige overtreding op Iker Muniain, maar gaf toe dat deze uit frustratie kwam. 'Ze gingen ook hooghouden met de bal, dat was een beetje ongepast. Daar bood Muniain later wel zijn excuses voor aan, toen kreeg ik zijn shirtje.'
Clasie
Jordy Clasie was evenals zijn teamgenoot teleurgesteld over het resultaat tegen Spanje. 'Ik had me er meer van voorgesteld. Elke kans die ze kregen was raak. Het B-team verliest met 3-0 van Spanje, het is logisch dat de media zeggen dat we terecht hebben verloren.'
En dat is volgens Clasie niet geheel terecht. 'Ik denk dat we beter kunnen dan dit. Elke wedstrijd ga ik hetzelfde in, vandaag ook. Je wilt jezelf laten zien en een goede wedstrijd spelen, Dat is elke wedstrijd de insteek.'
Zaterdag speelt Jong Oranje de halve finale (20.30 uur) tegen Jong Italië. Jong Spanje neemt het op tegen Jong Noorwegen.
Fer is ook goed de weg kwijt. Ze zijn gewoon kansloos weggespeeld en geklopt op kwaliteit.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat lult Clasie nou weer met zijn 'Elke kans die ze kregen was raak.'? Waar de fok zat hij met zijn hoofd deze wedstrijd?
en inzetquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fer is ook goed de weg kwijt. Ze zijn gewoon kansloos weggespeeld en geklopt op kwaliteit.
Vilhena speelde vandaag dramatisch.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:39 schreef AmaninFull het volgende:
Op een iets positievere noot, De Vilhena en Depay zijn klasbakken, kunnen mee met het niveau van Spanje. Als je alleen die i.p.v. Strootman en John opstelt, en dan de rest van het "A-team", dan maak je nog een goeie kans tegen Spanje (40%), mits er met vertrouwen en op de combinatie wordt gespeeld.
Hoesen is optioneel, die had gewoon z'n dag niet vandaag en leed onder het gebrek aan kwaliteit van de rest van de selectie.
Hebben wij wel dezelfde wedstrijd zitten kijken? Vilhena heeft niks laten zien, Depay behalve een of twee truukjes en een schot op de lat ook niet. Niemand haalde een voldoende, en geen enkele speler kon mee in het niveau van Spanje. We zijn volledig weggespeeld.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:39 schreef AmaninFull het volgende:
Op een iets positievere noot, De Vilhena en Depay zijn klasbakken, kunnen mee met het niveau van Spanje. Als je alleen die i.p.v. Strootman en John opstelt, en dan de rest van het "A-team", dan maak je nog een goeie kans tegen Spanje (40%), mits er met vertrouwen en op de combinatie wordt gespeeld.
Hoesen is optioneel, die had gewoon z'n dag niet vandaag en leed onder het gebrek aan kwaliteit van de rest van de selectie.
Depay was wel een lichtpuntje maar om nou te zeggen dat het er vanaf spatte nou nee, wel een leuke trap heeft hij (als hij lukt), de rest was dramaquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:39 schreef AmaninFull het volgende:
Dat klopt aardigquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:45 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hebben wij wel dezelfde wedstrijd zitten kijken? Vilhena heeft niks laten zien, Depay behalve een of twee truukjes en een schot op de lat ook niet. Niemand haalde een voldoende, en geen enkele speler kon mee in het niveau van Spanje. We zijn volledig weggespeeld.
Ze zijn er nog mee bezig, dit zijn namelijk de volgende stappen:quote:Op donderdag 13 juni 2013 02:11 schreef Tchock het volgende:
Dat finalestadion is echt hilarisch zeg. Er mist letterlijk een kwart. Alsof het weggetoverd is of het geld op 75% van de bouw op was.
Als Clasie maar speelt?quote:Op donderdag 13 juni 2013 07:37 schreef moneyball het volgende:
Vrees niet jongens, 'Zo goed is dat Italië niet' aldus ome Willem.
Dat hebben we gisteren gezien, maar natuurlijk heeft Nederland kansen tegen Italiëquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:11 schreef Pleun2011 het volgende:
De bal is rond en Italië verloor ook bijna van Noorwegen.. Nederland doet het vaak beter tegen teams die zelf ook willen voetballen dus het is gewoon 50-50 a.s. zaterdag..
Gisteren neem ik niet helemaal serieus, omdat Nederland met een compleet B-team speelde en beide ploegen al waren geplaatst. Italië schat ik ook minder hoog in dan Spanje.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hebben we gisteren gezien, maar natuurlijk heeft Nederland kansen tegen Italië
Ik heb het over intrinsieke individuele kwaliteiten, dat er voor de rest niemand is die mee kan combineren ligt niet aan Vilhena of Depay.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:45 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hebben wij wel dezelfde wedstrijd zitten kijken? Vilhena heeft niks laten zien, Depay behalve een of twee truukjes en een schot op de lat ook niet. Niemand haalde een voldoende, en geen enkele speler kon mee in het niveau van Spanje. We zijn volledig weggespeeld.
Zoals ik zeg: die "intrinsieke individuele kwaliteiten" waren niet te zien. Vilhena heeft geen bal goed afgegeven, en Depay heeft buiten twee truukjes en een schot op de lat ook niks laten zien. Dat ligt niet alleen aan hun medespelers hoor.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:51 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Ik heb het over intrinsieke individuele kwaliteiten, dat er voor de rest niemand is die mee kan combineren ligt niet aan Vilhena of Depay.
Dan verschillen we van mening, ik zag toch echt dat bovengenoemde spelers een uitstekende techniek hebben, en ja dat kan je al aan 1 beweging zien.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zoals ik zeg: die "intrinsieke individuele kwaliteiten" waren niet te zien. Vilhena heeft geen bal goed afgegeven, en Depay heeft buiten twee truukjes en een schot op de lat ook niks laten zien. Dat ligt niet alleen aan hun medespelers hoor.
Alsof techniek alles is in het voetbal. Elia heeft ook een uitstekende techniek.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:02 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Dan verschillen we van mening, ik zag toch echt dat bovengenoemde spelers een uitstekende techniek hebben, en ja dat kan je al aan 1 beweging zien.
Het is niet zo belangrijk als het wordt gemaakt neequote:Op donderdag 13 juni 2013 22:22 schreef TLC het volgende:
Die column van Taco in de VI over dit toernooi slaat eigenlijk wel de spijker op zijn kop![]()
Wat stond er in die column dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is niet zo belangrijk als het wordt gemaakt nee
Dat ze dit toernooi alleen in Nederland serieus nemen terwijl er in de andere landen nauwelijks naar omgekeken wordt en ze liever die jeugdspelers met het echte nationale ploeg willen laten spelen zoals Noorwegen , Duitsland en Rusland. En dat z,on toernooi niks zegt verwijzend naar 2007 waar bijna al die spelers mislukt zijn . En dat Gullit , Van Basten , Rijkaard , Kluivert etc nooit ver kwamen maar wel wereldtoppers zijn gewordenquote:
Ach, heel belangrijk vind ik het ook niet, maar toch vind ik het wel een leuk toernooitje om te kijken. Die spanjaarden hebben trouwens wel prima spelers meegenomen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat ze dit toernooi alleen in Nederland serieus nemen terwijl er in de andere landen nauwelijks naar omgekeken wordt en ze liever die jeugdspelers met het echte nationale ploeg willen laten spelen zoals Noorwegen , Duitsland en Rusland. En dat z,on toernooi niks zegt verwijzend naar 2007 waar bijna al die spelers mislukt zijn . En dat Gullit , Van Basten , Rijkaard , Kluivert etc nooit ver kwamen maar wel wereldtoppers zijn geworden
In Spanje doen ze niets anders.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:56 schreef Alan_Bastard het volgende:
Wat een achterlijke schwalbe van die Spanjool
Moet je eens nagaan hoeveel goede spelers die gasten hebben .quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ach, heel belangrijk vind ik het ook niet, maar toch vind ik het wel een leuk toernooitje om te kijken. Die spanjaarden hebben trouwens wel prima spelers meegenomen.
Messiquote:
De laatste jaren zijn die gasten echt goed, wel apart want daarvoor heeft Spanje nooit een EK of WK gewonnen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet je eens nagaan hoeveel goede spelers die gasten hebben .
altijd wel goede spelers maar nooit echt een team . Was vaak teveel haat en nijd tussen spelers van Barca/Madrid/Valenciaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De laatste jaren zijn die gasten echt goed, wel apart want daarvoor heeft Spanje nooit een EK of WK gewonnen.
Fuentesquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De laatste jaren zijn die gasten echt goed, wel apart want daarvoor heeft Spanje nooit een EK of WK gewonnen.
5-1 Rusland 3-2 Duitslandquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die zijn zo mogelijk nog slechter dan Jong Oranje
Dat is toch vooral het Cor Pot effect.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
In Spanje wordt dit toernooi ook op de voet gevolgd hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat ze dit toernooi alleen in Nederland serieus nemen terwijl er in de andere landen nauwelijks naar omgekeken wordt en ze liever die jeugdspelers met het echte nationale ploeg willen laten spelen zoals Noorwegen , Duitsland en Rusland. En dat z,on toernooi niks zegt verwijzend naar 2007 waar bijna al die spelers mislukt zijn . En dat Gullit , Van Basten , Rijkaard , Kluivert etc nooit ver kwamen maar wel wereldtoppers zijn geworden
Omdat de grootste talenten eraan meedoen zeker?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:17 schreef Strani het volgende:
[..]
In Spanje wordt dit toernooi ook op de voet gevolgd hoor.
En omdat ze titelverdediger zijn maar wij zijn favoriet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omdat de grootste talenten eraan meedoen zeker?
Op basis waarvan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:28 schreef Nober het volgende:
[..]
En omdat ze titelverdediger zijn maar wij zijn favoriet.
Ik denk eigenlijk dat Spanje beter is dan Nederland.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:28 schreef Nober het volgende:
[..]
En omdat ze titelverdediger zijn maar wij zijn favoriet.
Ik las dat Juventus hem wil.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond weer eens winnen, want Strootman doet mee
Je hebt gelijk, ik bedoelde Napoli.quote:
quote:
Kan hij vanavond tegen Italie zich laten zienquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik bedoelde Napoli.
PSV heeft natuurlijk 2 keer aardig goed gespeeld tegen Napoli, daar zal die interesse ook wel mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Kan hij vanavond tegen Italie zich laten zien
Want wij zijn Nederland en wij zijn altijd de beste daarnaast hebben we ook nog Van Gaal tel uit je winst.quote:
Wellicht. Dus wat die column stelt is niet bepaald waar.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omdat de grootste talenten eraan meedoen zeker?
Tja het verschil is wel dat het halve Nederlandse elftal er loopt . Terwijl het bij Spanje nog steeds ''jeugd '' is. Het is niet dat eerste elftal wat spelers nodig heeft van Jong Spanjequote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Wellicht. Dus wat die column stelt is niet bepaald waar.
Ligt ook aan wat de situatie van het eerste elftal is natuurlijk. In Nederland zijn we net begonnen aan het opbouwen van een nieuwe generatie terwijl Spanje de huidige generatie nog wat probeert uit te melken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja het verschil is wel dat het halve Nederlandse elftal er loopt . Terwijl het bij Spanje nog steeds ''jeugd '' is. Het is niet dat eerste elftal wat spelers nodig heeft van Jong Spanje
Nederland heeft niet zoveel goede spelers als Spanje . We moeten het maar doen met Robben Sneijder en van Persie. Wat erachter komt zijn middelmatige spelers en talentjes zoals Maher en Indi. Die nieuwe generatie loopt nu al een mijlen achter die van Spanje .quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ligt ook aan wat de situatie van het eerste elftal is natuurlijk. In Nederland zijn we net begonnen aan het opbouwen van een nieuwe generatie terwijl Spanje de huidige generatie nog wat probeert uit te melken.
Dinsdag 6 uurquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:54 schreef GGMM het volgende:
Napoli is precies het niveau van Strootman.
Anyway, wanneer wordt de finale eigenlijk gespeeld?
quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
Heb je trouwens nog een verslag gemaakt van The Rock, ik was gisteren niet zo laat online.
Spanje is uitzonderlijk goed kwa voetballand op dit moment, dat is waar. Maar ik heb wel de indruk dat je iets te negatief bent over Nederland.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nederland heeft niet zoveel goede spelers als Spanje . We moeten het maar doen met Robben Sneijder en van Persie. Wat erachter komt zijn middelmatige spelers en talentjes zoals Maher en Indi. Die nieuwe generatie loopt nu al een mijlen achter die van Spanje .
Gewoon komen, GGMM is erg gastvrij en iedereen is welkom.quote:
Vreemd zeg. Ik zou zweren dat ik hem opgestuurd heb.quote:
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon komen, GGMM is erg gastvrij en iedereen is welkom.
Wat vond je ervan?quote:
Ohja klopt, zo kennen we hemquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon komen, GGMM is erg gastvrij en iedereen is welkom.
Ik zie dat alleen Maher en Indi speciale kwaliteiten hebben. de rest is wel redelijk tot goed , maar niet waarvan je zegt ''wow, die gaan grote carriere tegemoet ''quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Spanje is uitzonderlijk goed kwa voetballand op dit moment, dat is waar. Maar ik heb wel de indruk dat je iets te negatief bent over Nederland.
Slechte speler idd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
Ferry Corsten zuigt.
Maar dat geheel terzijde.
Ik kom met Littlerabbit, heb je een frituur daar?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:57 schreef GGMM het volgende:
Vreemd zeg. Ik zou zweren dat ik hem opgestuurd heb.
Zal hij in de post verloren gegaan zijn?
Duh, hoe moet ik anders eten klaarmaken?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik kom met Littlerabbit, heb je een frituur daar?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik kom met Littlerabbit, heb je een frituur daar?
Je zou de OP kunnen lezen uiteraard, maar voor jou dan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:10 schreef tong80 het volgende:
Spelen ze vanavond ? En hoe laat op welke zender ?
Gewoon Van Dobben http://www.outofhome-shop(...)verbeterde-receptuurquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Neem je wel weer je eigen mix mee. Die Brabantse buurtsuper rotzooi was niet te vreten. Jij als ervaringsdeskundige en frituurchef wist er uiteraard nog wat van te maken, maar op GGMM zijn verjaardag streven we enkel topproducten na.
Ik gebruik de uitdrukking 'golazo' alleen om mijn Sierd bewondering te benadrukken, daar kan ik natuurlijk niet zomaar mee stoppen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou je voortaan ipv 'golazo' gewoon 'doelpunt' willen zeggen aub?
Golazo betekent wel een 'heel mooi doelpunt', dus dan moet ie dat eigenlijk zeggen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou je voortaan ipv 'golazo' gewoon 'doelpunt' willen zeggen aub?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Europees talent van het jaar
http://nl.wikipedia.org/wiki/Golden_Boy_%28voetbalprijs%29
En Sierd heeft dat gewoon gekopiëerd van zo'n beetje elke commentator in Spanje en Latijns Amerika.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik gebruik de uitdrukking 'golazo' alleen om mijn Sierd bewondering te benadrukken, daar kan ik natuurlijk niet zomaar mee stoppen.
en ditquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik gebruik de uitdrukking 'golazo' alleen om mijn Sierd bewondering te benadrukken, daar kan ik natuurlijk niet zomaar mee stoppen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Golazo betekent wel een 'heel mooi doelpunt', dus dan moet ie dat eigenlijk zeggen.
Oh jawel, dat kan wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pas nou op. Ik kan je nu nog niet beschermen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh jawel, dat kan wel.
En ik verzoek je vriendelijk dit ook te doen.
Thanks.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)o_sport#.Ubywavlg8cN
Komt goed.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Neem je wel weer je eigen mix mee. Die Brabantse buurtsuper rotzooi was niet te vreten. Jij als ervaringsdeskundige en frituurchef wist er uiteraard nog wat van te maken, maar op GGMM zijn verjaardag streven we enkel topproducten na.
Wow...die Isco komt ook werkelijk in de buurt van Strootman. Dat gaat nog spannend worden bij de speler van het toernooi verkiezing.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)o_sport#.Ubywavlg8cN
Ach vent krijg verkoudheid.quote:
Waarom?quote:
Koude vagina.quote:
quote:
Hoezo, speelt Clasie in plaats van Strootman?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas voor hem speelt Nederland vandaag wel weer met een middenveld daarentegen.
Clasiequote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:59 schreef Cara het volgende:
[..]
Hoezo, speelt Clasie in plaats van Strootman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |