SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
In Spanje wordt dit toernooi ook op de voet gevolgd hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat ze dit toernooi alleen in Nederland serieus nemen terwijl er in de andere landen nauwelijks naar omgekeken wordt en ze liever die jeugdspelers met het echte nationale ploeg willen laten spelen zoals Noorwegen , Duitsland en Rusland. En dat z,on toernooi niks zegt verwijzend naar 2007 waar bijna al die spelers mislukt zijn . En dat Gullit , Van Basten , Rijkaard , Kluivert etc nooit ver kwamen maar wel wereldtoppers zijn geworden
Omdat de grootste talenten eraan meedoen zeker?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:17 schreef Strani het volgende:
[..]
In Spanje wordt dit toernooi ook op de voet gevolgd hoor.
En omdat ze titelverdediger zijn maar wij zijn favoriet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omdat de grootste talenten eraan meedoen zeker?
Op basis waarvan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:28 schreef Nober het volgende:
[..]
En omdat ze titelverdediger zijn maar wij zijn favoriet.
Ik denk eigenlijk dat Spanje beter is dan Nederland.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:28 schreef Nober het volgende:
[..]
En omdat ze titelverdediger zijn maar wij zijn favoriet.
Ik las dat Juventus hem wil.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond weer eens winnen, want Strootman doet mee
Je hebt gelijk, ik bedoelde Napoli.quote:
quote:
Kan hij vanavond tegen Italie zich laten zienquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik bedoelde Napoli.
PSV heeft natuurlijk 2 keer aardig goed gespeeld tegen Napoli, daar zal die interesse ook wel mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Kan hij vanavond tegen Italie zich laten zien
Want wij zijn Nederland en wij zijn altijd de beste daarnaast hebben we ook nog Van Gaal tel uit je winst.quote:
Wellicht. Dus wat die column stelt is niet bepaald waar.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omdat de grootste talenten eraan meedoen zeker?
Tja het verschil is wel dat het halve Nederlandse elftal er loopt . Terwijl het bij Spanje nog steeds ''jeugd '' is. Het is niet dat eerste elftal wat spelers nodig heeft van Jong Spanjequote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Wellicht. Dus wat die column stelt is niet bepaald waar.
Ligt ook aan wat de situatie van het eerste elftal is natuurlijk. In Nederland zijn we net begonnen aan het opbouwen van een nieuwe generatie terwijl Spanje de huidige generatie nog wat probeert uit te melken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja het verschil is wel dat het halve Nederlandse elftal er loopt . Terwijl het bij Spanje nog steeds ''jeugd '' is. Het is niet dat eerste elftal wat spelers nodig heeft van Jong Spanje
Nederland heeft niet zoveel goede spelers als Spanje . We moeten het maar doen met Robben Sneijder en van Persie. Wat erachter komt zijn middelmatige spelers en talentjes zoals Maher en Indi. Die nieuwe generatie loopt nu al een mijlen achter die van Spanje .quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ligt ook aan wat de situatie van het eerste elftal is natuurlijk. In Nederland zijn we net begonnen aan het opbouwen van een nieuwe generatie terwijl Spanje de huidige generatie nog wat probeert uit te melken.
Dinsdag 6 uurquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:54 schreef GGMM het volgende:
Napoli is precies het niveau van Strootman.
Anyway, wanneer wordt de finale eigenlijk gespeeld?
Oh, op mijn verjaardag dus.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
Heb je trouwens nog een verslag gemaakt van The Rock, ik was gisteren niet zo laat online.
Spanje is uitzonderlijk goed kwa voetballand op dit moment, dat is waar. Maar ik heb wel de indruk dat je iets te negatief bent over Nederland.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nederland heeft niet zoveel goede spelers als Spanje . We moeten het maar doen met Robben Sneijder en van Persie. Wat erachter komt zijn middelmatige spelers en talentjes zoals Maher en Indi. Die nieuwe generatie loopt nu al een mijlen achter die van Spanje .
Gewoon komen, GGMM is erg gastvrij en iedereen is welkom.quote:
Vreemd zeg. Ik zou zweren dat ik hem opgestuurd heb.quote:
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon komen, GGMM is erg gastvrij en iedereen is welkom.
Wat vond je ervan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |