Denk ik ook. De spelers / staf van Jong Oranje lijden aan schromelijke zelfoverschatting.. Wat Nederlandse talenten al jaren missen is technisch vermogen en creativiteit.. het zijn allemaal robotjes van Van Gaal zoals ik ergens las. Er zit er niet eentje bij waar ik warm voor loop, ook Maher niet.. vind hem ook een beetje overschat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nederland heeft geluk dat ze de halve finale hebben verloren, tegen Spanje was het echt een drama geworden denk ik.
Aad300 zei datquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Denk ik ook. De spelers / staf van Jong Oranje lijden aan schromelijke zelfoverschatting.. Wat Nederlandse talenten al jaren missen is technisch vermogen en creativiteit.. het zijn allemaal robotjes van Van Gaal zoals ik ergens las. Er zit er niet eentje bij waar ik warm voor loop, ook Maher niet.. vind hem ook een beetje overschat.
Dat is in zowat elke leeftijdscategorie, Spanje gaat nog heel lang domineren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:57 schreef Pedroso het volgende:
Spanje verreweg de best voetballende ploeg van het toernooi. Ook qua spelersmateriaal hebben ze de besten. Dus tja, lijkt me duidelijk dat ze dik verdiend kampioen zijn geworden.
Dat is niet te hopen.. Ben nu wel klaar met die paella-vretersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is in zowat elke leeftijdscategorie, Spanje gaat nog heel lang domineren.
Dat denk ik niet. Duitsland gaan ze niet zomaar verslaan. Tevens was dit Duitse elftal op dit toernooi lang niet voorzien van de beste spelers. Spanje is nog erg goed maar Duitsland is bezig met een gigantische inhaalslag en gaat ze zeker binnen een paar jaar voorbij.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is in zowat elke leeftijdscategorie, Spanje gaat nog heel lang domineren.
Daar ben ik niet zo zeker van, maar een toernooi winnen hangt van meer factoren af dan kwaliteit, zijn gewoon in beide landen heel goed bezig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Duitsland gaan ze niet zomaar verslaan. Tevens was dit Duitse elftal op dit toernooi lang niet voorzien van de beste spelers. Spanje is nog erg goed maar Duitsland is bezig met een gigantische inhaalslag en gaat ze zeker binnen een paar jaar voorbij.
Was echt wel een penalty al had hij niet de intentie om hem neer te leggen, maar goed was gewoon een te groot klasse verschil en Italië was ook al niet beter dan Nederland de halve finale,quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:27 schreef bianconeri het volgende:
tja wat voor toernooi was dit nou dan...
Nederland met half elftal A-spelers nog niet in staat om iets moois te doen.
Spanje met als talent Isco. Italie ook leuk elftal.
Wel misser btw van de scheidsrechter in de finale bij die 1e penalty. In herhaling zag je heel duidelijk dat puur de bal getikt werd, paar sec later lichtjes de speler maar dat was gwn niets.
Spanjaarden zijn btw ook erg goed in schwalbes, zie Barca bv al.
Dat was een penalty. Tello kapt de bal af en die Italiaan zwaait er met zijn been achteraan en haalt hem neer. Die Italiaan had niet moeten gleiden als een debiel. Daarbij vond ik dat die Italianen vaker op de grond gingen liggen terwijl het niets was en dan moord en brand schreeuwen. Vervolgens schoppen ze iemand onderuit dan is er niets aan de handquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:27 schreef bianconeri het volgende:
tja wat voor toernooi was dit nou dan...
Nederland met half elftal A-spelers nog niet in staat om iets moois te doen.
Spanje met als talent Isco. Italie ook leuk elftal.
Wel misser btw van de scheidsrechter in de finale bij die 1e penalty. In herhaling zag je heel duidelijk dat puur de bal getikt werd, paar sec later lichtjes de speler maar dat was gwn niets.
Spanjaarden zijn btw ook erg goed in schwalbes, zie Barca bv al.
Speelt nu bij Ajax, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:26 schreef alors het volgende:
Een foutjemoet kunnen baas
Hij maakt alleen maar foutjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |