Ik mag toch hopen dat niemand serieus wasquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vermoeiend topic dit inderdaad. Waar is de afterparty?
Als je zo'n vilhena en clasie niet op het middenveld hebt dan scheelt het al een slok op een borrel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De andere 11 spelers van jong Oranje hadden ook niet van Spanje gewonnen net zoals ze niet winnen van Italië
Afgeven op Feyenoord mag wel maar zodra het een Ajacied is, kan het nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
oke nou vind ik het wel genoeg geweest
ga maar weer met je voetbalkaartjes spelen
Graag gedaan.quote:
Zit je op me te letten of zo?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:50 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik heb het over je 20 posts, niet alleen deze.
Dit hele topic bestaat uit mensen die denken dat spanje even wordt opgerold.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht dan, met 11 wissels?
Een fatsoenlijke vleugelspeler zou ook wel lekker zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Als je zo'n vilhena en clasie niet op het middenveld hebt dan scheelt het al een slok op een borrel.
Ipv Hoessen een spits die het niveau van cambuur wel overstijgt en je rolt Spanje op
kloptquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit hele topic bestaat uit mensen die denken dat spanje even wordt opgerold.
Ik ga er vanuit dat niemand serieus was. Ik was wel serieus overigens.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat niemand serieus was
Hopen is iets anders dan denken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, maar niet door dit team.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, elke keer als ik een kutpost zie staat jouw naam er bij.quote:
''Hopen'' op een b-elftal versus De Gea, Muniain, Thiago Alcantera, Morata etc?quote:
Stel je niet zo man.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:52 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, elke keer als ik een kutpost zie staat jouw naam er bij.
Ola Sjon.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:51 schreef S0nic het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke vleugelspeler zou ook wel lekker zijn.
Het wisselen van het volledige team was een opdracht van Louis.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap één ding nog niet alleen.
Pot wisselt het volledige team om ze rust te bieden voor zaterdag. Waarom brengt hij zijn 'ster'speler er vervolgens dan alsnog in als enige?#Vragen #Twijfel #verwarring #Zalpotzelfhetantwoordweten
Depay kon nog wel een zacht ingespeelde bal controleren met de voet. Dit in tegenstelling tot Vilhenaquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom ben ik nog in dit nietszeggende kuttopic.
True, Vilhena was helemaal dramatisch. Snap sowieso niet wat mensen in hem zien.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Depay kon nog wel een zacht ingespeelde bal controleren met de voet. Dit in tegenstelling tot Vilhena
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:50 schreef FoolWithMokey het volgende:
De coach van Israel gaat straks naar standard Luik waar veel moslims spelen met onder andere Reza Ghoochannejhad die afkomstig is uit Iran. Gaat leuk worden.
Vilhena hielt zich niet aan de looplijnen van Cor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het wisselen van het volledige team was een opdracht van Louis.
Het inbrengen van de sterspeler was een ingeving van Cor zelf.
jij komt alleen klaar op jodenspelers dat weten we nu welquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, Vilhena was helemaal dramatisch. Snap sowieso niet wat mensen in hem zien.
hield*quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Vilhena hielt zich niet aan de looplijnen van Cor.
Alleen maar met oogkleppen op dribbelen =/= goed. Maar idd misschien de minst slechtste.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien wel de besteminst slechtste vandaag bij Oranje. Dat moet jij zelfs zien.
Toch zaaide het wel verwarring bij enkele Spaanse spelersquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, Vilhena was helemaal dramatisch. Snap sowieso niet wat mensen in hem zien.
Wat was die slecht ja. Depay was nog de gevaarlijkste aanvaller.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Depay kon nog wel een zacht ingespeelde bal controleren met de voet. Dit in tegenstelling tot Vilhena
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien wel de besteminst slechtste vandaag bij Oranje. Dat moet jij zelfs zien.
Ze hebben wel een vrije trap van veertig meter op de lat gezien.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch zaaide het wel verwarring bij enkele Spaanse spelersKennelijk verwachtte ook zij enige kwaliteit bij Nederland of zo.
Niet te snel zijn hequote:Op woensdag 12 juni 2013 19:55 schreef Paxcon het volgende:
2 uur eerder!!!!!!11!!! dat zou het verschil maken
Te weinig spelers uit de Ajax-school. Bizot trachtte het nog te redden, maar werd te erg teruggehouden door zijn medespelers.quote:
Ruzie?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:55 schreef alors het volgende:
[..]Wat wil je daarmee zeggen? Reza is niks mis mee.
quote:
hoesen voelde net of hij weer bij fortuna speelde.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te weinig spelers uit de Ajax-school. Bizot trachtte het nog te redden, maar werd te erg teruggehouden door zijn medespelers.
Waarom? Hij is gewoon in Nederland opgegroeid en speelt niet voor Iran omdat hij het gedachtegoed van het regime daar zo fantastisch vindt.quote:
Leuk dat je serieus op hem ingaatquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:01 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom? Hij is gewoon in Nederland opgegroeid en speelt niet voor Iran omdat hij het gedachtegoed van het regime daar zo fantastisch vindt.
Ja misschien moet ik dat ook niet doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk dat je serieus op hem ingaat
Hard van buiten, zacht van binnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |