Ik ga er vanuit dat niemand serieus was. Ik was wel serieus overigens.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat niemand serieus was
Hopen is iets anders dan denken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit hele topic bestaat uit mensen die denken dat spanje even wordt opgerold.
Ja, maar niet door dit team.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit hele topic bestaat uit mensen die denken dat spanje even wordt opgerold.
Nee, elke keer als ik een kutpost zie staat jouw naam er bij.quote:
''Hopen'' op een b-elftal versus De Gea, Muniain, Thiago Alcantera, Morata etc?quote:
Stel je niet zo man.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:52 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, elke keer als ik een kutpost zie staat jouw naam er bij.
Ola Sjon.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:51 schreef S0nic het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke vleugelspeler zou ook wel lekker zijn.
Het wisselen van het volledige team was een opdracht van Louis.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap één ding nog niet alleen.
Pot wisselt het volledige team om ze rust te bieden voor zaterdag. Waarom brengt hij zijn 'ster'speler er vervolgens dan alsnog in als enige?#Vragen #Twijfel #verwarring #Zalpotzelfhetantwoordweten
Depay kon nog wel een zacht ingespeelde bal controleren met de voet. Dit in tegenstelling tot Vilhenaquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom ben ik nog in dit nietszeggende kuttopic.
True, Vilhena was helemaal dramatisch. Snap sowieso niet wat mensen in hem zien.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Depay kon nog wel een zacht ingespeelde bal controleren met de voet. Dit in tegenstelling tot Vilhena
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:50 schreef FoolWithMokey het volgende:
De coach van Israel gaat straks naar standard Luik waar veel moslims spelen met onder andere Reza Ghoochannejhad die afkomstig is uit Iran. Gaat leuk worden.
Vilhena hielt zich niet aan de looplijnen van Cor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het wisselen van het volledige team was een opdracht van Louis.
Het inbrengen van de sterspeler was een ingeving van Cor zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |