De amateur.quote:
Liegen en bedriegen werkt beter.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik probeer het te zijn in ieder geval. Maar ik weet ook wel dat het niet altijd werkt.
Ja heb je gelijk in. Soms kun je maar beter je mond houden. Helaas flap ik er af en toe iets uit wat ik beter niet had kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:14 schreef Tem het volgende:
Eerlijkheid werkt wel alleen moet je soms dingen niet zeggen.
Hmm wil je eerlijke feedback van ons?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:34 schreef sp3c het volgende:
een ex van mij vond dat ik alles bij elkaar loog, das ook niet leuk, zeker als je alleen zegt wat je denkt!
misschien zeg ik gewoon domme dingen
Is inderdaad niet klein. Gemiddeld. Is er nog meer gemiddeld aan je?quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:51 schreef hexje het volgende:
[..]
Is inderdaad niet klein. Gemiddeld. Is er nog meer gemiddeld aan je?
het is iig niet klein allemaalquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:51 schreef hexje het volgende:
[..]
Is inderdaad niet klein. Gemiddeld. Is er nog meer gemiddeld aan je?
picsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:48 schreef Karina het volgende:
Zo lang is dat nou ook weer niet. Als ik mijn nieuwe schoenen aanheb steek ik boven je uit.
Volgens mij letten mannen ook wel op schoenen hoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:58 schreef sp3c het volgende:
foto's van alleen de schoenen lijkt me wat overbodig want daar let sowieso nooit iemand op
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:58 schreef sp3c het volgende:
foto's van alleen de schoenen lijkt me wat overbodig want daar letten sowieso nooit iemandalleen vrouwen op
Vrouwen hebben altijd ook nog een kont, sp-tje. Niet vergeten he.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:59 schreef sp3c het volgende:
je moet wel echt enorme hangtetten hebben voor mannen naar je schoenen gaan kijken
OK weer wat geleerdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:59 schreef sp3c het volgende:
je moet wel echt enorme hangtetten hebben voor mannen naar je schoenen gaan kijken
true enough maar die zit meestal ook niet op dezelfde hoogte als het schoeiselquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben altijd ook nog een kont, sp-tje. Niet vergeten he.
Ik dacht serieus dat mannen ook naar de schoenen keken, vooral als het schoenen met hoge hakken zijn.quote:
Gekkie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat mannen ook naar de schoenen keken, vooral als het schoenen met hoge hakken zijn.
Sorry. Ik let wel vaak op de kleding van vrouwen.., maar schoenen maakt me echt niets uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat mannen ook naar de schoenen keken, vooral als het schoenen met hoge hakken zijn.
Andere vrouwen dusquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
Heb ik voor jan lul nieuwe schoenen gekochtNiemand die het ziet.
Ja van die ingewikkelde voetjes.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:05 schreef hexje het volgende:
Heel vroeger lette Chinese mannen wel op de schoenen/voeten van de vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh maar dat doe ik ook meestal, laarzen of sneakers. Ik loop zelden op hakken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Tja, schoenen is echt een vrouwending.
Mannen zijn nog enigszins kritisch op hun eigen schoeisel vanwege het andere geslacht, maar anders zou 90% gewoon op sneakers lopen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:08 schreef Modus het volgende:
Ook zo'n chick een keer op tv, die groef op het strand haar voeten altijd een klein beetje in want die vond ze zo lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoopte bij die 2e spoiler op een foto van zo'n chick, maar het was slechts een specularium smileySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Habi waz dezequote:
De rechter is vanwege haar hoofd afgekeurd.quote:
Aha. Fap-fap-fap dan maarquote:
Volgens mij wil niemand van het tetten onderwerp afstappen, dus laat ik het maar zoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
En nu wil je natuurlijk dat we vragen, wat?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens mij wil niemand van het tetten onderwerp afstappen, dus laat ik het maar zo
waarom doe je er dan de hele tijd zo geheimzinnig over??quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]Ik wil het wel weten, tetten boeien me niet.
Die van een ander boeien me niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom doe je er dan de hele tijd zo geheimzinnig over??
PICS!
Nooit van gehoord, ik gok een soort lychee?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Paraguayo....vanmorgen op de markt gekocht.
Voor de 1e keer in mijn leven gegeten
dan post je pics van die van jezelfquote:
Die mogen jullie niet zien, die zijn alleen voor speciale mensen te bekijken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan post je pics van die van jezelf
ons maakt het niet uit
Smaakt als een soort perzik, maar dan 10x beter.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, ik gok een soort lychee?
ik ben speciaal bro, dat zegt mijn moeder altijdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Die mogen jullie niet zien, die zijn alleen voor speciale mensen te bekijken.
Dat zeggen moeders altijd over hun kinderen sp3c.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben speciaal bro, dat zegt mijn moeder altijd
Zo had ik laatst die ananasaarbeien, die vond ik ook erg lekkerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Altijd als je ergens komt waar ze fruit hebben dat je niet kent....gelijk kopen
9/10 keer is het heerlijk.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben speciaal bro, dat zegt mijn moeder altijd
Op youtube heb je genoeg doerian filmpjes. Ondanks dat je daar niet mee kan ruiken, krijg je al duidelijke associaties mee iddquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo had ik laatst die ananasaarbeien, die vond ik ook erg lekker
Ik wil ooit een Doerian eten, schijnt ook heel lekker te zijn maar te stinken als een gek.
Oh ja ook lekker, met al die kleine besjes erin.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:25 schreef sp3c het volgende:
ik at dit jaar voor het eerst granaatappel
heel gedoe om te eten maar damn ...
ik vraag daar liever niet naarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Is dat speciaal van je moeder net zoals het speciale in speciaal onderwijs of anders sp3c?
Trustequote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen, het is al weer veels te laat voor mij.
Ik had het laatst al geprobeerd, maar helaas...quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:13 schreef Kentoet het volgende:
Hombre, buenos dias.
Ik heb Danny nog niet gesproken. Wellicht heeft Corrie al een poging gedaan?
Gewoon blijven proberen, ook Danny heeft zijn heldere momenten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het laatst al geprobeerd, maar helaas...
Vast wel, het wordt mooi weer zo te zien en het is hier al behoorlijk benauwd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:22 schreef Tem het volgende:
Gaat het weer een topdag worden, dames en heren?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:22 schreef Tem het volgende:
Gaat het weer een topdag worden, dames en heren?
Corrie heeft weer het verkeerde aangevraagd. Admin mag trouwens ook, krijgen we ook nog betaald.quote:
Weer? En ik had het goede aangevraagd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Corrie heeft weer het verkeerde aangevraagd. Admin mag trouwens ook, krijgen we ook nog betaald.
Ariel is ook een goed wasmiddel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:50 schreef Specularium het volgende:
Ariel Tweto is een goeie eskimo.
[ afbeelding ]
Chubby checker.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:50 schreef Specularium het volgende:
Ariel Tweto is een goeie eskimo.
[ afbeelding ]
Nooit gezien. Ik kan ook niet ALLES kijken (helaas).quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is van Flying Wild Alaska van VeryDisco.
Aanstellers.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:54 schreef Specularium het volgende:
Vraag mij alleen af wat die gasten daar aan het doen zijn.
Betere show dan gisteren.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:57 schreef Karina het volgende:
Half 6 vanmiddag weer voetbal, kan ik tenminste WEL kijken.
Hexje had net een erectie vanwege de opmerking van Tem over ban uit de pan en dergelijke.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
VS heeft nu een erectie door die toren.
Ik zag de samenvatting, niet veel gemist inderdaad. Maar de analyse van Ronald maakte veel goedquote:
Enkel die linker is eventueel leuk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
VS heeft nu een erectie door die toren.
Zij is uit 1987, deze foto is een jaar of 3 oud denk ik.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:26 schreef Karina het volgende:
Aan de kapsels te zien is het best een oude foto.
Dan lopen ze een beetje achter, die middelste heeft echt een kapsel uit het jaar nul.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zij is uit 1987, deze foto is een jaar of 3 oud denk ik.
Nee dat weet ik, maar dat viel mij dan weer op.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:30 schreef Specularium het volgende:
Ja nou ja, het ging mij niet echt om die kapsels.
Ja? Harde tepels?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:31 schreef Karina het volgende:
Kutzooi weer hier, eerst is het bloedheet en nu zit ik met kippenvel.
Nepwijf.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:30 schreef Specularium het volgende:
Ja nou ja, het ging mij niet echt om die kapsels.
Kijk je hebt niet eens foto's nodig man. Al zien harde tepels er niet ZO uit.quote:
Waarin?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:42 schreef Karina het volgende:
Nou een perenijsje zou er wel ingaan nu ja. Lekker.
Wie weet, proef maar.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen compliment.
Nee dat zie je goed.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen compliment.
Wat is er mis met Veerkamp?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat zie je goed. Over de grappen over mijn achternaam maar te zwijgen, die ik hier niet ga opnoemen.
Echt helemaal mijn humor.quote:
haha wat leukquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:49 schreef Tem het volgende:
Karin Karin Karin, moet ie hier of moet ir daarin, of gaat er een sigaar in.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:47 schreef Tem het volgende:
Moet er eigenlijk nog mijn handtekening onder zetten.
Niet zo he?!quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:01 schreef Karina het volgende:
Weten die provincialen veel. De eten alleen softijs van de Mac.
Wij eten heul geen softijs!quote:
roomeis?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij eten heul geen softijs!
Proletarische meuk, volle roomeis met echte ingrediënten in plaats van smaakstoffen, van 'Van der Poel' is waar wij voor gaan.
Zo schrijven ze dat in Zuid-Afrika.quote:
Het softijs waar wij het over hebben IS ook gemaakt met echte slagroom.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij eten heul geen softijs!
Proletarische meuk, volle roomeis met echte ingrediënten in plaats van smaakstoffen, van 'Van der Poel' is waar wij voor gaan.
Leugens.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Het softijs waar wij het over hebben IS ook gemaakt met echte slagroom.
Stadse fratsen en fabels, er komt niets goeds uit de stad, allemaal leugenaars en bedriegers met dure pakken en geurtjes.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lieg niet man! Heb ik gisteren nog uitgebreid zitten vertellen.
Ik draag nooit pakkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stadse fratsen en fabels, er komt niets goeds uit de stad, allemaal leugenaars en bedriegers met dure pakken en geurtjes.
Ja, en het geld om dat platteland te onderhouden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stadse fratsen en fabels, er komt niets goeds uit de stad, allemaal leugenaars en bedriegers met dure pakken en geurtjes.
Hier in God's land praten we niet zo tegen elkander. Rare stadse praktijken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik draag nooit pakken![]()
En ze worden hier een beetje melig![]()
"Jij hebt toch ook liever een grote dan een kleine" ene collega tegen de ander.
Dat doen we zelf al, met kar en wagen!quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, en het geld om dat platteland te onderhouden.
Ik ben op de grond gaan liggen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:21 schreef Karina het volgende:
[..]
"Jij hebt toch ook liever een grote dan een kleine" ene collega tegen de ander.
Ah de goede oude tijd, ik herinner me het nog.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat doen we zelf al, met kar en wagen!
Geen hete praktijken op de wc?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik niet, ik keek hem boos en bestraffend aan
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah de goede oude tijd, ik herinner me het nog.
toen Corrie opgroeide was Asterdam nog geen stad hequote:Op woensdag 12 juni 2013 11:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb het Paleis op de Dam nog zien bouwen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
toen Corrie opgroeide was Asterdam nog geen stad he
Hofdame van een gegoede Romeinse familie?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
toen Corrie opgroeide was Asterdam nog geen stad he
Wat is er mis met Volendammers?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nee geen sjans hoor. Ik val niet op Volendammers.
zo jong nog denk je?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hofdame van een gegoede Romeinse familie?
Twijfelachtig, maar haar geboorteakte gegrafeerd in steen begint wat te eroderen door de tijdperken heen.quote:
Ach die paling is in ieder geval lang.quote:
Corrie loopt leeg.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach die paling is in ieder geval lang.
Wat is daar nu weer vulgair aan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:49 schreef Karina het volgende:
Waar slaat dat nou weer op Tem?
Vulgaire uitdrukking trouwens, van bil gaan
Ik prefereer "de liefde bedrijven"quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is daar nu weer vulgair aan?
En je bent weer aan het klagen, vandaar.
neuken?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:08 schreef Karina het volgende:
Zo leuk als jullie er serieus op ingaan
Ik zeg gewoon neuken.
jawel maar ijshockey is alleen in de winterquote:
Ga je zwemmen, ook met water EN halfnaakte dames.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
jawel maar ijshockey is alleen in de winter
ok prik maar een datum, ik kom sowiesoquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga je zwemmen, ook met water EN halfnaakte dames.
Lekker dubbelzinnig weer sp3c. Godsamme.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:19 schreef sp3c het volgende:
jij zegt altijd dat je misschien komt maar je komt niet
Dat is denk ik het probleem van het niet komen.quote:
whehehequote:Op woensdag 12 juni 2013 12:21 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat is denk ik het probleem van het niet komen.
Nee klopt, weet ik niks van.quote:
Volgens mij had JIJ het over een wildwaterbaan. Geef mij maar weer de schuld.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig doe jij daar niet aan mee met je wildwaterbaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |