Ik had het laatst al geprobeerd, maar helaas...quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:13 schreef Kentoet het volgende:
Hombre, buenos dias.
Ik heb Danny nog niet gesproken. Wellicht heeft Corrie al een poging gedaan?
Gewoon blijven proberen, ook Danny heeft zijn heldere momenten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het laatst al geprobeerd, maar helaas...
Vast wel, het wordt mooi weer zo te zien en het is hier al behoorlijk benauwd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:22 schreef Tem het volgende:
Gaat het weer een topdag worden, dames en heren?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:22 schreef Tem het volgende:
Gaat het weer een topdag worden, dames en heren?
Corrie heeft weer het verkeerde aangevraagd. Admin mag trouwens ook, krijgen we ook nog betaald.quote:
Weer? En ik had het goede aangevraagd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Corrie heeft weer het verkeerde aangevraagd. Admin mag trouwens ook, krijgen we ook nog betaald.
Ariel is ook een goed wasmiddel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:50 schreef Specularium het volgende:
Ariel Tweto is een goeie eskimo.
[ afbeelding ]
Chubby checker.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:50 schreef Specularium het volgende:
Ariel Tweto is een goeie eskimo.
[ afbeelding ]
Nooit gezien. Ik kan ook niet ALLES kijken (helaas).quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is van Flying Wild Alaska van VeryDisco.
Aanstellers.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:54 schreef Specularium het volgende:
Vraag mij alleen af wat die gasten daar aan het doen zijn.
Betere show dan gisteren.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:57 schreef Karina het volgende:
Half 6 vanmiddag weer voetbal, kan ik tenminste WEL kijken.
Hexje had net een erectie vanwege de opmerking van Tem over ban uit de pan en dergelijke.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
VS heeft nu een erectie door die toren.
Ik zag de samenvatting, niet veel gemist inderdaad. Maar de analyse van Ronald maakte veel goedquote:
Enkel die linker is eventueel leuk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
VS heeft nu een erectie door die toren.
Zij is uit 1987, deze foto is een jaar of 3 oud denk ik.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:26 schreef Karina het volgende:
Aan de kapsels te zien is het best een oude foto.
Dan lopen ze een beetje achter, die middelste heeft echt een kapsel uit het jaar nul.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zij is uit 1987, deze foto is een jaar of 3 oud denk ik.
Nee dat weet ik, maar dat viel mij dan weer op.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:30 schreef Specularium het volgende:
Ja nou ja, het ging mij niet echt om die kapsels.
Ja? Harde tepels?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:31 schreef Karina het volgende:
Kutzooi weer hier, eerst is het bloedheet en nu zit ik met kippenvel.
Nepwijf.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:30 schreef Specularium het volgende:
Ja nou ja, het ging mij niet echt om die kapsels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |