De amateur.quote:
Liegen en bedriegen werkt beter.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik probeer het te zijn in ieder geval. Maar ik weet ook wel dat het niet altijd werkt.
Ja heb je gelijk in. Soms kun je maar beter je mond houden. Helaas flap ik er af en toe iets uit wat ik beter niet had kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:14 schreef Tem het volgende:
Eerlijkheid werkt wel alleen moet je soms dingen niet zeggen.
Hmm wil je eerlijke feedback van ons?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:34 schreef sp3c het volgende:
een ex van mij vond dat ik alles bij elkaar loog, das ook niet leuk, zeker als je alleen zegt wat je denkt!
misschien zeg ik gewoon domme dingen
Is inderdaad niet klein. Gemiddeld. Is er nog meer gemiddeld aan je?quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:51 schreef hexje het volgende:
[..]
Is inderdaad niet klein. Gemiddeld. Is er nog meer gemiddeld aan je?
het is iig niet klein allemaalquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:51 schreef hexje het volgende:
[..]
Is inderdaad niet klein. Gemiddeld. Is er nog meer gemiddeld aan je?
picsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:48 schreef Karina het volgende:
Zo lang is dat nou ook weer niet. Als ik mijn nieuwe schoenen aanheb steek ik boven je uit.
Volgens mij letten mannen ook wel op schoenen hoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:58 schreef sp3c het volgende:
foto's van alleen de schoenen lijkt me wat overbodig want daar let sowieso nooit iemand op
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:58 schreef sp3c het volgende:
foto's van alleen de schoenen lijkt me wat overbodig want daar letten sowieso nooit iemandalleen vrouwen op
Vrouwen hebben altijd ook nog een kont, sp-tje. Niet vergeten he.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:59 schreef sp3c het volgende:
je moet wel echt enorme hangtetten hebben voor mannen naar je schoenen gaan kijken
OK weer wat geleerdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:59 schreef sp3c het volgende:
je moet wel echt enorme hangtetten hebben voor mannen naar je schoenen gaan kijken
true enough maar die zit meestal ook niet op dezelfde hoogte als het schoeiselquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben altijd ook nog een kont, sp-tje. Niet vergeten he.
Ik dacht serieus dat mannen ook naar de schoenen keken, vooral als het schoenen met hoge hakken zijn.quote:
Gekkie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat mannen ook naar de schoenen keken, vooral als het schoenen met hoge hakken zijn.
Sorry. Ik let wel vaak op de kleding van vrouwen.., maar schoenen maakt me echt niets uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat mannen ook naar de schoenen keken, vooral als het schoenen met hoge hakken zijn.
Andere vrouwen dusquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
Heb ik voor jan lul nieuwe schoenen gekochtNiemand die het ziet.
Ja van die ingewikkelde voetjes.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:05 schreef hexje het volgende:
Heel vroeger lette Chinese mannen wel op de schoenen/voeten van de vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh maar dat doe ik ook meestal, laarzen of sneakers. Ik loop zelden op hakken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Tja, schoenen is echt een vrouwending.
Mannen zijn nog enigszins kritisch op hun eigen schoeisel vanwege het andere geslacht, maar anders zou 90% gewoon op sneakers lopen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:08 schreef Modus het volgende:
Ook zo'n chick een keer op tv, die groef op het strand haar voeten altijd een klein beetje in want die vond ze zo lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoopte bij die 2e spoiler op een foto van zo'n chick, maar het was slechts een specularium smileySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Habi waz dezequote:
De rechter is vanwege haar hoofd afgekeurd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |