Is inderdaad niet klein. Gemiddeld. Is er nog meer gemiddeld aan je?quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:51 schreef hexje het volgende:
[..]
Is inderdaad niet klein. Gemiddeld. Is er nog meer gemiddeld aan je?
het is iig niet klein allemaalquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:51 schreef hexje het volgende:
[..]
Is inderdaad niet klein. Gemiddeld. Is er nog meer gemiddeld aan je?
picsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:48 schreef Karina het volgende:
Zo lang is dat nou ook weer niet. Als ik mijn nieuwe schoenen aanheb steek ik boven je uit.
Volgens mij letten mannen ook wel op schoenen hoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:58 schreef sp3c het volgende:
foto's van alleen de schoenen lijkt me wat overbodig want daar let sowieso nooit iemand op
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:58 schreef sp3c het volgende:
foto's van alleen de schoenen lijkt me wat overbodig want daar letten sowieso nooit iemandalleen vrouwen op
Vrouwen hebben altijd ook nog een kont, sp-tje. Niet vergeten he.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:59 schreef sp3c het volgende:
je moet wel echt enorme hangtetten hebben voor mannen naar je schoenen gaan kijken
OK weer wat geleerdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:59 schreef sp3c het volgende:
je moet wel echt enorme hangtetten hebben voor mannen naar je schoenen gaan kijken
true enough maar die zit meestal ook niet op dezelfde hoogte als het schoeiselquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben altijd ook nog een kont, sp-tje. Niet vergeten he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |