toen Corrie opgroeide was Asterdam nog geen stad hequote:Op woensdag 12 juni 2013 11:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stadse fratsen en fabels, er komt niets goeds uit de stad, allemaal leugenaars en bedriegers met dure pakken en geurtjes.
Ik heb het Paleis op de Dam nog zien bouwen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
toen Corrie opgroeide was Asterdam nog geen stad he
Hofdame van een gegoede Romeinse familie?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
toen Corrie opgroeide was Asterdam nog geen stad he
Wat is er mis met Volendammers?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nee geen sjans hoor. Ik val niet op Volendammers.
zo jong nog denk je?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hofdame van een gegoede Romeinse familie?
Twijfelachtig, maar haar geboorteakte gegrafeerd in steen begint wat te eroderen door de tijdperken heen.quote:
Ach die paling is in ieder geval lang.quote:
Corrie loopt leeg.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach die paling is in ieder geval lang.
Wat is daar nu weer vulgair aan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:49 schreef Karina het volgende:
Waar slaat dat nou weer op Tem?
Vulgaire uitdrukking trouwens, van bil gaan
Ik prefereer "de liefde bedrijven"quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is daar nu weer vulgair aan?
En je bent weer aan het klagen, vandaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |