Stadse fratsen en fabels, er komt niets goeds uit de stad, allemaal leugenaars en bedriegers met dure pakken en geurtjes.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lieg niet man! Heb ik gisteren nog uitgebreid zitten vertellen.
Ik draag nooit pakkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stadse fratsen en fabels, er komt niets goeds uit de stad, allemaal leugenaars en bedriegers met dure pakken en geurtjes.
Ja, en het geld om dat platteland te onderhouden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stadse fratsen en fabels, er komt niets goeds uit de stad, allemaal leugenaars en bedriegers met dure pakken en geurtjes.
Hier in God's land praten we niet zo tegen elkander. Rare stadse praktijken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik draag nooit pakken![]()
En ze worden hier een beetje melig![]()
"Jij hebt toch ook liever een grote dan een kleine" ene collega tegen de ander.
Dat doen we zelf al, met kar en wagen!quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, en het geld om dat platteland te onderhouden.
Ik ben op de grond gaan liggen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:21 schreef Karina het volgende:
[..]
"Jij hebt toch ook liever een grote dan een kleine" ene collega tegen de ander.
Ah de goede oude tijd, ik herinner me het nog.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat doen we zelf al, met kar en wagen!
Geen hete praktijken op de wc?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik niet, ik keek hem boos en bestraffend aan
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah de goede oude tijd, ik herinner me het nog.
toen Corrie opgroeide was Asterdam nog geen stad hequote:Op woensdag 12 juni 2013 11:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb het Paleis op de Dam nog zien bouwen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
toen Corrie opgroeide was Asterdam nog geen stad he
Hofdame van een gegoede Romeinse familie?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
toen Corrie opgroeide was Asterdam nog geen stad he
Wat is er mis met Volendammers?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nee geen sjans hoor. Ik val niet op Volendammers.
zo jong nog denk je?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hofdame van een gegoede Romeinse familie?
Twijfelachtig, maar haar geboorteakte gegrafeerd in steen begint wat te eroderen door de tijdperken heen.quote:
Ach die paling is in ieder geval lang.quote:
Corrie loopt leeg.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach die paling is in ieder geval lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |