Gekkie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat mannen ook naar de schoenen keken, vooral als het schoenen met hoge hakken zijn.
Sorry. Ik let wel vaak op de kleding van vrouwen.., maar schoenen maakt me echt niets uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat mannen ook naar de schoenen keken, vooral als het schoenen met hoge hakken zijn.
Andere vrouwen dusquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
Heb ik voor jan lul nieuwe schoenen gekochtNiemand die het ziet.
Ja van die ingewikkelde voetjes.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:05 schreef hexje het volgende:
Heel vroeger lette Chinese mannen wel op de schoenen/voeten van de vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh maar dat doe ik ook meestal, laarzen of sneakers. Ik loop zelden op hakken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Tja, schoenen is echt een vrouwending.
Mannen zijn nog enigszins kritisch op hun eigen schoeisel vanwege het andere geslacht, maar anders zou 90% gewoon op sneakers lopen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:08 schreef Modus het volgende:
Ook zo'n chick een keer op tv, die groef op het strand haar voeten altijd een klein beetje in want die vond ze zo lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoopte bij die 2e spoiler op een foto van zo'n chick, maar het was slechts een specularium smileySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Habi waz dezequote:
De rechter is vanwege haar hoofd afgekeurd.quote:
Aha. Fap-fap-fap dan maarquote:
Volgens mij wil niemand van het tetten onderwerp afstappen, dus laat ik het maar zoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
En nu wil je natuurlijk dat we vragen, wat?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens mij wil niemand van het tetten onderwerp afstappen, dus laat ik het maar zo
waarom doe je er dan de hele tijd zo geheimzinnig over??quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]Ik wil het wel weten, tetten boeien me niet.
Die van een ander boeien me niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom doe je er dan de hele tijd zo geheimzinnig over??
PICS!
Nooit van gehoord, ik gok een soort lychee?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Paraguayo....vanmorgen op de markt gekocht.
Voor de 1e keer in mijn leven gegeten
dan post je pics van die van jezelfquote:
Die mogen jullie niet zien, die zijn alleen voor speciale mensen te bekijken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan post je pics van die van jezelf
ons maakt het niet uit
Smaakt als een soort perzik, maar dan 10x beter.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, ik gok een soort lychee?
ik ben speciaal bro, dat zegt mijn moeder altijdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Die mogen jullie niet zien, die zijn alleen voor speciale mensen te bekijken.
Dat zeggen moeders altijd over hun kinderen sp3c.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben speciaal bro, dat zegt mijn moeder altijd
Zo had ik laatst die ananasaarbeien, die vond ik ook erg lekkerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Altijd als je ergens komt waar ze fruit hebben dat je niet kent....gelijk kopen
9/10 keer is het heerlijk.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben speciaal bro, dat zegt mijn moeder altijd
Op youtube heb je genoeg doerian filmpjes. Ondanks dat je daar niet mee kan ruiken, krijg je al duidelijke associaties mee iddquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo had ik laatst die ananasaarbeien, die vond ik ook erg lekker
Ik wil ooit een Doerian eten, schijnt ook heel lekker te zijn maar te stinken als een gek.
Oh ja ook lekker, met al die kleine besjes erin.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:25 schreef sp3c het volgende:
ik at dit jaar voor het eerst granaatappel
heel gedoe om te eten maar damn ...
ik vraag daar liever niet naarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Is dat speciaal van je moeder net zoals het speciale in speciaal onderwijs of anders sp3c?
Trustequote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen, het is al weer veels te laat voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |