quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
IK WORD HELEMAAL PARA VAN JULLIE, heb het tien keer getypt en weer weggehaald, om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat hij niet in het kofschip zat en het dus maar een d moest zijn
Hij heeft pizza voor me gemaakt toen ik ziek op bed lagquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Maakt Panzer wel eens iets anders voor je dan gekookte kip en broccoli?
*gemaakdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij heeft pizza voor me gemaakt toen ik ziek op bed lag
Ey truttie. Heb jij die link van sony conference plsquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh boy.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ey truttie. Heb jij die link van sony conference pls
bleekquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:28 schreef CristinaYang het volgende:
WEET IEMAND HOE JE KERRIEVLEKKEN UIT EEN WIT SHIRT HAALT?
eigeel met een beetje zout... trekt het er zo uitquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:28 schreef CristinaYang het volgende:
Wat heb je nou uiteindelijk gehaald?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:28 schreef CristinaYang het volgende:
omdat op miele.nl staat:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:39 schreef Gridlok het volgende:
Waarom zegt er niemand gewoon wasmachine.
?????quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:43 schreef CristinaYang het volgende:
Moet ze maar niet me uitdagen om haar te benchen terwijl er nog saus aan mijn handen zit.
Miss weet dat wel denk ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:28 schreef CristinaYang het volgende:
met een schaarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:28 schreef CristinaYang het volgende:
Vraag dWc.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:28 schreef CristinaYang het volgende:
JAJAJAJA IK ZAG JE EDIT.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:15 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Helaas niet.
Gelukt, CY?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gewoon die negerlul van je erin dauwen, denk dat ze alle standjes aanneemt dan
Wrm zou je. Likt ze toch schoon.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:43 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ook gewoon je pik niet wassen/douchen voordat je naar een date gaat.
Fuck me runnin'quote:
Dit, boys die hun dick sowieso niet 2x per dag wassen en special treatment geven when action will take placequote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:43 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Nee man je snapt nie, zijn dick rook permanent naar banana.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:43 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Waarom ben ik hommoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:43 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb mijn tentamen verneukt. Tegen wie mag ik aanzeiken.
CB, mijn liefste homosexual. Whatsup my love.
Weet ik eigenlijk niet. Je bent wat vrouwelijk, maar gezien je chicks doet geen hommo.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee man je snapt nie, zijn dick rook permanent naar banana.
[..]
Waarom ben ik hommo
Wanna hug?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:43 schreef Ambipur het volgende:
Ja, voel me best kut nu.. Ondernemingsrecht ging perfect, belastingrecht niet.quote:
Kut wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, voel me best kut nu.. Ondernemingsrecht ging perfect, belastingrecht niet.
Geen rekenmachine, pratende kutsnollen, een observant die zo irritante ademde.
Oh dan is het goed.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Betekent dat je heet bent =$ muggen komen op warmte af.
Ja, was meer bezig met niet proberen uit mijn slof te schieten.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:43 schreef Ambipur het volgende:
CB, mijn liefste homosexual. Whatsup my love.
Zoet bloed. =$quote:
Wil geen kus. Wil een broodje Surinaamse hete kip.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:58 schreef krioro het volgende:
[..]Kusje op je rekenmachine.
[..]
Zoet bloed. =$
Weet niet wie Randy is maar ik had haar tegen de grond gehoekt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, was meer bezig met niet proberen uit mijn slof te schieten.Randy die kutsnol kon der mond niet houden.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet wie Randy is maar ik had haar tegen de grond gehoekt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet wie Randy is maar ik had haar tegen de grond gehoekt.
Hahaha soms vind ik je echt geweldig eh. Vaker niet dan wel, maar het mag gezegd worden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ik zei als jij zo loopt te tetteren, kan ik mijn tentamen niet maken, he? En voor de rest heb ik gebeden tot God mijn mond te houden, omdat ik wist dat ik haar wat aan zou doen.
Na 10 minuten dacht ik amina koyim be en ging ik weg.
Zooooooooooo. Uitgezeurd en volgende week herkansing.
Zo schattig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ik zei als jij zo loopt te tetteren, kan ik mijn tentamen niet maken, he?
Backhanded compliments.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha soms vind ik je echt geweldig eh. Vaker niet dan wel, maar het mag gezegd worden.
Kun je weer een weekje niet-leren.
Doe maar niet.quote:
Eh. Om eerlijk te zijn, belastingrecht vraag wel enige voorbereidingquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha soms vind ik je echt geweldig eh. Vaker niet dan wel, maar het mag gezegd worden.
Kun je weer een weekje niet-leren.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je zou zulke achterlijke, kinderachtige nagels maar om je dick hebben.
IK ZEG GVD ALLEEN DAT HET CUTE IS, IK GA TOCH NIET METEEN AAN DE SLAG, OF WEL DAN?! TERINGMANNEN.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Backhanded compliments.
[..]
Doe maar niet.
Heb geen tieten hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Je bent wat vrouwelijk, maar gezien je chicks doet geen hommo.
Ik ben er nog niet over uit of dit of nude beter/slechter is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
IK ZEG GVD ALLEEN DAT HET CUTE IS, IK GA TOCH NIET METEEN AAN DE SLAG, OF WEL DAN?! TERINGMANNEN.
Mensen die geloven dat dit echt isquote:
Surinaams broodje hete kip.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:09 schreef Ambipur het volgende:
Ik moet nog eten. Iemand tip qua bestellen?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit of dit of nude beter/slechter is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom haten.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Heb nu deze op:Complementeert je Persian skin tone vast perfect =$.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom haten.
[..]![]()
Heb nu deze op:Die vind ik mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom haten.![]()
full stops and exclamation marks
[..]![]()
Heb nu deze op:Nice, die heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom haten.![]()
Gisteren vond je 'm nog lelijk, kom niet slijmen nu.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Complementeert je Persian skin tone vast perfect =$.
quote:
[..]![]()
Heb nu deze op:Nice! Hou van zulke kleuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom haten.
omg omg om gom omg omgojmg omgom omgomm gquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Complementeert je Arabic skin tone vast perfect. =$
Heb laatst deze gekocht, maar is toch net iets te eh... ja... tuttig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Mintgroenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
omg omg om gom omg omgojmg omgom omgomm g
OH MY GOOOOOD
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb laatst deze gekocht, maar is toch net iets te eh... ja... tuttig.
Staat jou inderdaad niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb laatst deze gekocht, maar is toch net iets te eh... ja... tuttig.
Nee. Ik hou van zulke kleuren. Helaas ben ik een debiel in nagellak en ga ik zo zwart op doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, maar echt niet ook.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Complimenterenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar echt niet ook.Ben daar niet truttig genoeg voor. En complimenteert mijn Persian skin tone niet.
Ik stuur 'm naar je op. Waarom zwart? Zonde man.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Ik hou van zulke kleuren. Helaas ben ik een debiel in nagellak en ga ik zo zwart op doen
Je hebt een topcoat met pH-protector.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:18 schreef Modus het volgende:
Is dat nou handig, de combi nagellak en ph-waarde, zeg maar?
Complementeert je Turkish skin tone vast perfect. =$quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Helaas ben ik een debiel in nagellak en ga ik zo zwart op doen
Ik denk dat ik wel een flinke portie aan zwart kan hebben.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Complementeert je Turkish skin tone vast perfect. =$
Zwart is ook leuk, bij vrouwen die het kunnen hebben.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:18 schreef ntm het volgende:
[..]![]()
Ik heb deze ook, wat vind je daarvan?Nice. Van vind je van Midnight Taupe van Maybelline?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb hier nog wel een centimeter of 20 aan zwart voor je.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel een flinke portie aan zwart kan hebben.
Oja die is wel mooi maar wel moeilijk te combineren met kleding denk ikquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice. Van vind je van Midnight Taupe van Maybelline?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb hier nog wel een centimeter of 20 aan zwart voor je.
Vanavond gekkie buurvrouw weer in de rijdende rechter.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:25 schreef Fascination het volgende:
Ik heb een potje van OPI en die lakt echt goddelijk.
Ja, dat wordt weer genieten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Vanavond gekkie buurvrouw weer in de rijdende rechter.
Welke?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:25 schreef Fascination het volgende:
Werd je triggered door nagellakquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:25 schreef Fascination het volgende:
Oh my....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb hier nog wel een centimeter of 20 aan zwart voor je.
(not srs) (not dWc)
Blijft toch sowieso maar 3-4 dagen zitten?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welke?
Ik wilde eerst ook aan de OPI maar ik weiger gewoon om daar dat geld voor neer te leggen. Ik draag drie dagen in de week nagellak daarna moet het er weer af omdat ik moet werken. Vind ik zonde.
IK HEB JE GEZEGD DIE SCHANDALIGE PIZZA NIET TE ETEN GVD.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh my....
Het wordt de Roti Pizza dushi. Ik merk een bepaalde verlangen naar Surinaams.
Hoe laat naar bed?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh my....
Het wordt de Roti Pizza dushi. Ik merk een bepaalde verlangen naar Surinaams.
Als je topcoat gebruikt blijft het langer zitten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Blijft toch sowieso maar 3-4 dagen zitten?
Maar blijft het dan ook mooi?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:29 schreef ntm het volgende:
[..]
Als je topcoat gebruikt blijft het langer zitten.
Euh, ja, wat voor kleur is het. Beetje rood/oranje/roze-achtig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welke?
Ik wilde eerst ook aan de OPI maar ik weiger gewoon om daar dat geld voor neer te leggen. Ik draag drie dagen in de week nagellak daarna moet het er weer af omdat ik moet werken. Vind ik zonde.
Ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Werd je triggered door nagellak?
Jij kunt mij niet vertellen wat ik moet doen. Hoelaat ga je naar bed?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:28 schreef krioro het volgende:
[..]
IK HEB JE GEZEGD DIE SCHANDALIGE PIZZA NIET TE ETEN GVD.
Ik ga mijn laatste maal van vandaag eten en naar bed.
Hoezo?quote:
Ligt eraan per merk, maar als je Rimmel of Dior bijvoorbeeld gebruikt dan blijft het wel langer dan een paar dagen mooi zitten, als je basis en topcoat gebruiktquote:
Met een goede topcoat kan het bij mij tot 5 dagen blijven zitten, maar dan heb je wel kleine hoekjes die er dan af zijn. Niet storend verder, maar als je van dichtbij kijkt zie je het wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Blijft toch sowieso maar 3-4 dagen zitten?
Staat toch op het potje.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euh, ja, wat voor kleur is het. Beetje rood/oranje/roze-achtig.![]()
Maar dan zien je nagels er die drie dagen wel fantastisch uit. Ik lak ook gewoon in één keer goed, hoef niets bij te werken en één laag is meestal al voldoende.
[..]
Ja.
Mens schaf OPI aan! Lakt heel fijn en blijft lang zitten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welke?
Als je om 11u gaat meuren kan je beter niet om 10u nog een dikke teringpizza gaan zitten schransen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij kunt mij niet vertellen wat ik moet doen. Hoelaat ga je naar bed?
[..]
Hoezo?
Ja. Sowieso op details letten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:35 schreef Modus het volgende:
Net alsof mannen ooit naar nagellak kijken.
Het heeft voor mij geen nut dat het lang blijft zitten omdat ik het niet een hele week kan dragen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mens schaf OPI aan! Lakt heel fijn en blijft lang zitten.
Oh en via internet bestellen, zijn ze maar een paar dollar.
Wat een vrouwenhaat weer. Wanneer heb je voor het laatst seks gehad?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:35 schreef Modus het volgende:
"Ja maar dat doen we voor onszelluf!!"
Ja, hmhm..
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:35 schreef Modus het volgende:
"Ja maar dat doen we voor onszelluf!!"
Ja, hmhm..
Nee, staat niet op het potje.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:34 schreef Chloroform het volgende:
Staat toch op het potje.(Haha snap je, potje.
)
Hmm. Nou ja, misschien toch maar keer proberen.
Hij vindt jou wel lekker.quote:
Seks is overrated.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een vrouwenhaat weer. Wanneer heb je voor het laatst seks gehad?
Te laatquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je om 11u gaat meuren kan je beter niet om 10u nog een dikke teringpizza gaan zitten schransen..
Ja, maar dan vind ik het een beetje dom om namens hetero mannen te gaan praten en zeggen "daar letten mannen toch niet op".quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan hij nog steeds gefrustreerd raken van weinig seks.
Letten mannen erop of de anus van een andere man gebleekt en geëpileerd is? Spreek jij maar even namens de homoseksuele mannen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, maar dan vind ik het een beetje dom om namens hetero mannen te gaan praten en zeggen "daar letten mannen toch niet op".
Houd ik wel van.quote:
Wat heb je nou gegeten dan, smeerpijp?quote:
Zalmfilet op huid in de oven gedaan met wat citroen, witte wijn en rozemarijn. Gebakken aardappeltjes en wat groente. En als toetje wat fruit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat heb je nou gegeten dan, smeerpijp?
Banaan zeker.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zalmfilet op huid in de oven gedaan met wat citroen, witte wijn en rozemarijn. Gebakken aardappeltjes en wat groente. En als toetje wat fruit.
Okay.quote:
Kan ik wel. Nu.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij kunt mij niet vertellen wat ik moet doen. Hoelaat ga je naar bed?
IIFYM YOLO YMCMBquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je om 11u gaat meuren kan je beter niet om 10u nog een dikke teringpizza gaan zitten schransen..
....quote:
Slaap lekker.quote:
Wat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:27 schreef Zwolsboy het volgende:
Je ruikt jezelf zelden, anderen ruik je veel sneller.
DomineeGremdaat beweert dat hij niet stinkt want hij ruikt zichzelf niet.
Maar andere mensen lopen met een flinke boog om hem heen
Verkeerde topic.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat.
Herken dat echt totaal niet. Heb vaak genoeg meegemaakt dat anderen aan mij vroegen of ik ze rook en dan rook ik helemaal niets en dan vonden ze zichzelf al ontzettend stinken. En andersom ook.
Denk dat dat pas is als je al heel lang stinkt, dan wen je eraan en ruik je het niet meer.
http://www.willemwever.nl(...)-dan-poep-van-jezelfquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat.
Herken dat echt totaal niet. Heb vaak genoeg meegemaakt dat anderen aan mij vroegen of ik ze rook en dan rook ik helemaal niets en dan vonden ze zichzelf al ontzettend stinken. En andersom ook.
Denk dat dat pas is als je al heel lang stinkt, dan wen je eraan en ruik je het niet meer.
Classic Chaipost.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat.
CULquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vond het best lekker, die pad Thai!
Ga ik zeker wel vaker maken
Oh. Nou, bedankt.quote:
quote:
quote:
quote:
Waarom zo gemeenquote:
Ben gestrest.quote:
Heb haar sowieso nooit gemogen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Van iedereen accepteer je het, maar JB moet ineens oprotten naar CUL!?!
HAHA SPELFOUT LOLOLOLOLquote:
Oh?quote:
Volgens mij lul je maar wat, vertel eens iets persoonlijks over die jongenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik jou wel![]()
Maar dat heeft niks met mijn avondeten te maken.
Is dat correct?quote:
Haha, nailen, hahaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Is dat correct?
Mijn excuses, ik wil je gewoon graag nailen.
http://woordenlijst.org/zoek/?q=stressen&w=wquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Is dat correct?
Mijn excuses, ik wil je gewoon graag nailen.
haha was dubbelzinnig want wil ook seks met haar :pquote:
Sinds CY vertelde dat haar Engels beter is dan haar Nederlands zit ik helemaal in de Engelse sferenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
http://woordenlijst.org/zoek/?q=stressen&w=w
Leuk zeg.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sinds CY vertelde dat haar Engels beter is dan haar Nederlands zit ik helemaal in de Engelse sferen.
Waarom zet je die smilie pas na de punt neer, het is toch een onderdeel van de zinquote:
ik kan mensen wel mogen zonder iets persoonlijks van ze te weten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Volgens mij lul je maar wat, vertel eens iets persoonlijks over die jongen.
Bedankt mevrouwquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kan mensen wel mogen zonder iets persoonlijks van ze te weten.
Hij is altijd vriendelijk, altijd eerlijk, open, gewoon een schatje
Nee hoor, het is een emoticon.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom zet je die smilie pas na de punt neer, het is toch een onderdeel van de zin?
smiley*quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom zet je die smilie pas na de punt neer, het is toch een onderdeel van de zin?
Of dat ik je haat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:09 schreef Chloroform het volgende:
Ik kan bijvoorbeeld zeggen dat ik je ontzettend lief vind.
Jij snapt me.quote:
Doet vrij tegenstrijdig aan, nietwaarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:09 schreef Chloroform het volgende:
Ik kan bijvoorbeeld zeggen dat ik je ontzettend lief vind.
Hoezo? Heeft niets met de zin te maken toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Doet vrij tegenstrijdig aan, nietwaar?
WAT.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:14 schreef Chloroform het volgende:
Zou pas tegenstrijdig zijn als ik het ín de zin zou gebruiken. Snap je
? Of ben je in de war
?
Het geeft de wijze aan waarop de betreffende zin dient te worden gelezenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo? Heeft niets met de zin te maken toch?
Pech.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het geeft de wijze aan waarop de betreffende zin dient te worden gelezen.
Ik vind jouw methode zeer verwarrend en daarbij ook nog eens esthetisch onplezierig.
quote:
quote:
Gebruik die eigenlijk nooit, schrijf gewoon de emoticon uit eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Wat is jullie meestgebruikte Whatsapp-emoticon?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Wat is jullie meestgebruikte Whatsapp-emoticon?
Slet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die ene onder de lachende bloossmiley zonder wenkbrauwen.
Lekker hoorquote:
Eén na laatste.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duister hoor.quote:
Zal jou eens.quote:
Je mag wel op mijn bierbuik liggenquote:
Lijkt me enig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je mag wel op mijn bierbuik liggen.
die gebruik ik juist het meeste.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarschuwing, Chai spacet hem.quote:
Nee ik kijk tv.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarschuwing, Chai spacet hem.
Ik herhaal, Chai spacet hem.
Kan je me in de tussentijd dan vertellen of hier cameltoe te bezichtigen valt of dat ik hem zelf space:quote:
Daar is een cameltoe te bezichtigen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kan je me in de tussentijd dan vertellen of hier cameltoe te bezichtigen valt of dat ik hem zelf space:
[ afbeelding ]
Hard geworden.quote:
wel okequote:
Mooie diepzinnige OP wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:46 schreef VeerEli het volgende:
alert alert alert alert KLB / online betalen ps4
wie is dit? nieuwe jumi?!?!?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:46 schreef VeerEli het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veer pls.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:46 schreef VeerEli het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:Equote:
Zet die rose wegggggggggquote:
Ja vet jaloers.. Gorgonzola PLEASE DON'T LEAVE ME!!!!!!11quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaloers omdat ze een UI in dezelfde stijl als jouw oude heeft en ik nu op haar overstap?
Oke...quote:
Dat je t even weet, godnondeju godverkut, KUTquote:
Ik moest laatst een salade kiezen en toen koos ik door jou voor Gorgonzola, niet te vreten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja vet jaloers.. Gorgonzola PLEASE DON'T LEAVE ME!!!!!!11![]()
![]()
You won't need him, if you can have me.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja vet jaloers.. Gorgonzola PLEASE DON'T LEAVE ME!!!!!!11![]()
![]()
Godnondeju scquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat je t even weet, godnondeju godverkut, KUT
ik vind het lekkerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik moest laatst een salade kiezen en toen koos ik door jou voor Gorgonzola, niet te vreten.
C'est la viequote:
Ik zal er eens vie(r) bij jou insteken.quote:
Dat slaat helemaal nergens op.. die snor.. danquote:
Mag jou anders ook wel hoor.. Even bellen trouwensquote:
Drie voldoetquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zal er eens vie(r) bij jou insteken.
Hoi mama :$ Ben jij bij 4ebe?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat slaat helemaal nergens op.. die snor.. dan
Liegen op het internet zodat mensen denken dat je strak bentquote:
Twee is fijner, zo goed?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Liegen op het internet zodat mensen denken dat je strak bent.
Hallo met wie?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag jou anders ook wel hoor.. Even bellen trouwens
Met je fietsbelquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag jou anders ook wel hoor.. Even bellen trouwens
quote:
quote:
Oh, we hebben het over penissen, misverstand.quote:
Gewoon DP tochquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oh, we hebben het over penissen, misverstand.
Wat is dit voor verlepte mongoloide pikachuquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat is dit voor verlepte mongoloide pikachu
Semi-hardopquote:
Doe rustig.. Het is niet waar ;squote:
Met je lelijke Pika pika Pikachuuuuuuuwwwwwww inclusief achtergrondgeluidenquote:
KEILEUK MANquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe rustig.. Het is niet waar ;s
[..]
Met je lelijke Pika pika Pikachuuuuuuuwwwwwww inclusief achtergrondgeluiden
Ronbrandstedertje met astma hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
http://jijhebtgeen.nl/godnondeju
ok nu echt
Stil nou :$quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ronbrandstedertje met astma hoor
Woest en ontembaarquote:
Ik heb wijn.quote:
Ik ook.. Rode.. Welke heb jij?.. Vertel me meerquote:
Ik heb ook rood.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook.. Rode.. Welke heb jij?.. Vertel me meer
En proost, just puttin' it out there
Je durft toch niet open te doen als ik daadwerkelijk voor je deur staquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:35 schreef Chloroform het volgende:
Maar ik drink niet, haha. Wilde je gewoon lokken.
Je weet toch niet welke deur van mij is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je durft toch niet open te doen als ik daadwerkelijk voor je deur sta
Ga gewoon vragen ;$quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je weet toch niet welke deur van mij is.
Stom en warm, want binnen.. Wel gelachen om pubertjes met bloedneuzenquote:
Waren die getackeld toevallig en vol met hun bakkes op de straat terecht gekomen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga gewoon vragen ;$
[..]
Stom en warm, want binnen.. Wel gelachen om pubertjes met bloedneuzen
Jij nog gewerkt, Chlo?
Aan wie?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga gewoon vragen ;$
[..]
Stom en warm, want binnen.. Wel gelachen om pubertjes met bloedneuzen
Jij nog gewerkt, Chlo?
Niet door mij iigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waren die getackeld toevallig en vol met hun bakkes op de straat terecht gekomen?
Mensenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aan wie?
Ahw.Heb je ze een bloedneus geslagen ja?
!
Nope, mag vrijdag weer.
Oké.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mensen
Maar nee, ik was een keer onschuldig
Alvast veel succes en sterkte.. Een knuffel voor jou voor extra kracht :$
Anders ga ik wel gewoon heisa schoppen in de buurt van.. Wellicht helpt datquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké.
Hmm, vooruit, ik geloof je.
Lief dit.Denk je morgen ook aan me? Heb om half 11 assessment, gaan ze me allemaal gekke dingen vragen. Anderhalf uur lang.
!
Gewoon elk restaurant in Ernhem langs en kijken of er een Persian delight rondloopt met wat borden eten. En je dan naar huis volgen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je weet toch niet welke deur van mij is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik laat ze hoeken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké.
Lief dit.Denk je morgen ook aan me? Heb om half 11 assessment, gaan ze me allemaal gekke dingen vragen. Anderhalf uur lang.
!
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gewoon elk restaurant in Ernhem langs en kijken of er een Persian delight rondloopt met wat borden eten. En je dan naar huis volgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las rapen, ik denk wat valt er nou te rapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zou er op de grond liggen wat opgeraapt moet worden
Ik was traag van begrip
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming![]()
Haha, je zou perfect passen tussen alle andere alcoholisten die hier rondlopen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Anders ga ik wel gewoon heisa schoppen in de buurt van.. Wellicht helpt dat
Zal ik zeker doen! Voor je duimen zelfs, omdat je het waard bent bby :$
Laat maar weten hoe het afloopt
Dank! Zal ik doen, alleen voor jou omdat je mijn steun en toeverlaat bent.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gewoon elk restaurant in Ernhem langs en kijken of er een Persian delight rondloopt met wat borden eten. En je dan naar huis volgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik werk niet in Arnhem. Haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Beetje roestig aan het worden hè?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik las rapen, ik denk wat valt er nou te rapenwat zou er op de grond liggen wat opgeraapt moet worden
Ik was traag van begripOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Waarom smaken bitterkoekjes niet bitter?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké.
!
![]()
JA! Moet gesmeerd worden...quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, je zou perfect passen tussen alle andere alcoholisten die hier rondlopen.
Dank! Zal ik doen, alleen voor jou omdat je mijn steun en toeverlaat bent.
[..]
Ik werk niet in Arnhem. Haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, maar dan val ik dus niet op ;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
Examenfraude!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
WIE WEET DIE SHIT?!?!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom smaken bitterkoekjes niet bitter?Dude. :squote:Daarom.quote:
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Girlquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
WIE WEET DIE SHIT?!?!
[..]
Dude. :s
[..]
Daarom.
Haha, dikzak.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:50 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Magnum kan zo gvd lekker zijn.![]()
Nouquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:50 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Magnum kan zo gvd lekker zijn.
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Forum Opties Forumhop: Hop naar: