Wat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:27 schreef Zwolsboy het volgende:
Je ruikt jezelf zelden, anderen ruik je veel sneller.
DomineeGremdaat beweert dat hij niet stinkt want hij ruikt zichzelf niet.
Maar andere mensen lopen met een flinke boog om hem heen
Verkeerde topic.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat.
Herken dat echt totaal niet. Heb vaak genoeg meegemaakt dat anderen aan mij vroegen of ik ze rook en dan rook ik helemaal niets en dan vonden ze zichzelf al ontzettend stinken. En andersom ook.
Denk dat dat pas is als je al heel lang stinkt, dan wen je eraan en ruik je het niet meer.
http://www.willemwever.nl(...)-dan-poep-van-jezelfquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat.
Herken dat echt totaal niet. Heb vaak genoeg meegemaakt dat anderen aan mij vroegen of ik ze rook en dan rook ik helemaal niets en dan vonden ze zichzelf al ontzettend stinken. En andersom ook.
Denk dat dat pas is als je al heel lang stinkt, dan wen je eraan en ruik je het niet meer.
Classic Chaipost.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat.
CULquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vond het best lekker, die pad Thai!
Ga ik zeker wel vaker maken
Oh. Nou, bedankt.quote:
quote:
quote:
quote:
Waarom zo gemeenquote:
Ben gestrest.quote:
Heb haar sowieso nooit gemogen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Van iedereen accepteer je het, maar JB moet ineens oprotten naar CUL!?!
HAHA SPELFOUT LOLOLOLOLquote:
Oh?quote:
Volgens mij lul je maar wat, vertel eens iets persoonlijks over die jongenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik jou wel![]()
Maar dat heeft niks met mijn avondeten te maken.
Is dat correct?quote:
Haha, nailen, hahaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Is dat correct?
Mijn excuses, ik wil je gewoon graag nailen.
http://woordenlijst.org/zoek/?q=stressen&w=wquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Is dat correct?
Mijn excuses, ik wil je gewoon graag nailen.
haha was dubbelzinnig want wil ook seks met haar :pquote:
Sinds CY vertelde dat haar Engels beter is dan haar Nederlands zit ik helemaal in de Engelse sferenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
http://woordenlijst.org/zoek/?q=stressen&w=w
Leuk zeg.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sinds CY vertelde dat haar Engels beter is dan haar Nederlands zit ik helemaal in de Engelse sferen.
Waarom zet je die smilie pas na de punt neer, het is toch een onderdeel van de zinquote:
ik kan mensen wel mogen zonder iets persoonlijks van ze te weten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Volgens mij lul je maar wat, vertel eens iets persoonlijks over die jongen.
Bedankt mevrouwquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kan mensen wel mogen zonder iets persoonlijks van ze te weten.
Hij is altijd vriendelijk, altijd eerlijk, open, gewoon een schatje
Nee hoor, het is een emoticon.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom zet je die smilie pas na de punt neer, het is toch een onderdeel van de zin?
smiley*quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom zet je die smilie pas na de punt neer, het is toch een onderdeel van de zin?
Of dat ik je haat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:09 schreef Chloroform het volgende:
Ik kan bijvoorbeeld zeggen dat ik je ontzettend lief vind.
Jij snapt me.quote:
Doet vrij tegenstrijdig aan, nietwaarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:09 schreef Chloroform het volgende:
Ik kan bijvoorbeeld zeggen dat ik je ontzettend lief vind.
Hoezo? Heeft niets met de zin te maken toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Doet vrij tegenstrijdig aan, nietwaar?
WAT.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:14 schreef Chloroform het volgende:
Zou pas tegenstrijdig zijn als ik het ín de zin zou gebruiken. Snap je
? Of ben je in de war
?
Het geeft de wijze aan waarop de betreffende zin dient te worden gelezenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo? Heeft niets met de zin te maken toch?
Pech.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het geeft de wijze aan waarop de betreffende zin dient te worden gelezen.
Ik vind jouw methode zeer verwarrend en daarbij ook nog eens esthetisch onplezierig.
quote:
quote:
Gebruik die eigenlijk nooit, schrijf gewoon de emoticon uit eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Wat is jullie meestgebruikte Whatsapp-emoticon?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Wat is jullie meestgebruikte Whatsapp-emoticon?
Slet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die ene onder de lachende bloossmiley zonder wenkbrauwen.
Lekker hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |