waarom ga je zelf niet kijken?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:00 schreef Lamon het volgende:
Heeft iemand Het Geheim nou al gezien, ik wil weten hoelang ik te zien ben.
Alsof jij een film zou kijken waar ik in voor zou komen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:00 schreef Lamon het volgende:
Heeft iemand Het Geheim nou al gezien, ik wil weten hoelang ik te zien ben.
Ik wilde net zeggen, als je me al gaat streetviewen, dan kun je me beter zien op het grote doek.quote:
Hahahaha, goeie!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, als je me al gaat streetviewen, dan kun je me beter zien op het grote doek.
Witte doek is het toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, als je me al gaat streetviewen, dan kun je me beter zien op het grote doek.
Whatever, die film staat nog steeds in de top 10, en ik weet dankzij het inspreken dat ik erin zit, maar niemand ziet me tot nu toe.quote:
Omdat de bioscoopzalen dan spontaan zouden leegstromen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Whatever, die film staat nog steeds in de top 10, en ik weet dankzij het inspreken dat ik erin zit, maar niemand ziet me tot nu toe.
Haters blijven haten.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat de bioscoopzalen dan spontaan zouden leegstromen.
welke film?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Whatever, die film staat nog steeds in de top 10, en ik weet dankzij het inspreken dat ik erin zit, maar niemand ziet me tot nu toe.
Is ie ook niet, daarom ga ik em zelf ook niet kijken.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:08 schreef Brioni het volgende:
Het is een Nederlandse film, dus die zal het kijken sowieso wel niet waard zijn.
Ik ging kijken of je tussen de credits stond op IMDB.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
De eetclub lijkt me ook echt stom. Heb dat boek gelezen en dat boek was al stom met veel ordinaire stukjes.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:08 schreef Brioni het volgende:
Het is een Nederlandse film, dus die zal het kijken sowieso wel niet waard zijn.
Wokkenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:09 schreef Allure_ het volgende:
Kaolo, ik zou vandaag uit eten gaan is dat restaurant dicht. Moet ik weer iets anders zoeken
.
welke¿quote:Op maandag 3 januari 2011 16:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ging kijken of je tussen de credits stond op IMDB.
nee dus.
Nee duh! Figuranten op credits zetten, ik wilde enkel weten of ik goed te zien was.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ging kijken of je tussen de credits stond op IMDB.
nee dus.
Alleen Van God Los vond ik wel redelijk, maar dat komt omdat ik zelf het niet zo heel ver hier vandaan is gefilmd e.d.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:10 schreef Chai het volgende:
[..]
De eetclub lijkt me ook echt stom. Heb dat boek gelezen en dat boek was al stom met veel ordinaire stukjes.
Je zei toch dat je ook wat had ingesproken. Dat is al iets meer dan een figurant.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee duh! Figuranten op credits zetten, ik wilde enkel weten of ik goed te zien was.
pizza of pasta?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik nu dus echt geen zin in. Ik ga wel even op zoek naar iets anders.
Karakter, Zwartboek en Lek vond ik ook goed.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef Brioni het volgende:
[..]
Alleen Van God Los vond ik wel redelijk, maar dat komt omdat ik zelf het niet zo heel ver hier vandaan is gefilmd e.d.
Er zijn genoeg restaurants daar toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik nu dus echt geen zin in. Ik ga wel even op zoek naar iets anders.
Niet gezien, omdat het Nederlandse films zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Karakter, Zwartboek en Lek vond ik ook goed.
Achtergrondstemmen, stelt geen fuck voor.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je zei toch dat je ook wat had ingesproken. Dat is al iets meer dan een figurant.
Dus als het dicht in de buurt gefilmd is is het een redelijke film. Wat is dat voor redenatiequote:Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef Brioni het volgende:
[..]
Alleen Van God Los vond ik wel redelijk, maar dat komt omdat ik zelf het niet zo heel ver hier vandaan is gefilmd e.d.
Ooh zo, ik dacht als narrator een stukje ofzoquote:Op maandag 3 januari 2011 16:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Achtergrondstemmen, stelt geen fuck voor.
Omdat ik het verhaal ken waarop het is gebaseerd, het herkennen van locaties, enz.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus als het dicht in de buurt gefilmd is is het een redelijke film. Wat is dat voor redenatie
Yup, heb al wat gevonden.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:12 schreef Brioni het volgende:
[..]
Er zijn genoeg restaurants daar toch?
Nee, ik heb doordat ik al tien jaar geleden vertaalde wel plezier in af en toe inspreken in de studio's maar ik ben er niet goed in, het is echt verdomd knap wat die gasten doen die het echt kunnen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ooh zo, ik dacht als narrator een stukje ofzo
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.vrouwen-sex.nl/hoer-neuken-zonder-te-betalen
Deze?
Je doet het toch nog steeds?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, ik heb doordat ik al tien jaar geleden vertaalde wel plezier in af en toe inspreken in de studio's maar ik ben er niet goed in, het is echt verdomd knap wat die gasten doen die het echt kunnen.
Blijkbaar heb je niet geklikt, want het is helemaal geen filmpje, maar een verhaal van iemand die dat wil ofzo. Alleen mijn bedoeling was wel dat het een filmpje zou lijken.quote:
aha.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik deed het, toen werd ik videotheekmanager, en nu ben ik net weer begonnen.
Daar zit ik dus in, maar als edelfigurant, maar ik vind het triest om naar een film te gaan om te kijken of alle shots ongeknipt zijn gebleven.quote:
Ik klikte niet omdat ik bang was dat er een filmpje achter zou zitten.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je niet geklikt, want het is helemaal geen filmpje, maar een verhaal van iemand die dat wil ofzo. Alleen mijn bedoeling was wel dat het een filmpje zou lijken.
Heb je wel nog een vaste baan?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik deed het, toen werd ik videotheekmanager, en nu ben ik net weer begonnen.
Freelancen lijkt me kut. Nooit die zekerheid die je toch wilt hebben.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is eigen baas. En vertaalt freelance Dora The Explorer naar het Nederlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |