Het gaat bij bijv. wiskunde ook om je de manier van denken aan te leren he.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:06 schreef wise het volgende:
[..]
gebruik jij wiskunde, latijn en of grieks nog hedendaags? Of natuur/scheikunde.
Veel vakken was gewoon dat je dingen moest weten op dat moment. Maar later bijna nooit van toepassing zijn. Ja, bij triviant misschien.
Ik heb Latijn en Grieks meteen laten vallen toen ik van het gymnasium naar een scholengemeenschap ging, ik wilde toch geen dokter of leraar worden.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:06 schreef wise het volgende:
[..]
gebruik jij wiskunde, latijn en of grieks nog hedendaags? Of natuur/scheikunde.
Veel vakken was gewoon dat je dingen moest weten op dat moment. Maar later bijna nooit van toepassing zijn. Ja, bij triviant misschien.
Wat te denken van Nederlands, Engels en Duits?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:11 schreef Lamon het volgende:
Wiskunde en economie 2 zijn nog wel handig, als je winkelwerk doet, of wanneer je administratie moet bijhouden.
Dat vond ik juist saai, maar dat lag meer aan de docenten.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:16 schreef reetveter het volgende:
Geschiedenis en Aardrijkskunde vond ik altijd wel leuk. Die dingen weet ik alelmaal ook nog wel.
Van geschiedenis alleen die hoofdstukken over oorlogen.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:16 schreef reetveter het volgende:
Geschiedenis en Aardrijkskunde vond ik altijd wel leuk. Die dingen weet ik alelmaal ook nog wel.
Voor mij niet heel handig geweest, want Engels heb ik geleerd doordat ik op mijn 8-ste al begon op Sky-channel Engelse tekenfilms te kijken, Duits weet ik niets meer van, en Nederlands was enkel handig om te leren schrijven, maar toen het alleen nog maar over verplicht boeken lezen van overschatte schrijvers ging, had ik mijn interesse wel verloren.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:13 schreef Brioni het volgende:
[..]
Wat te denken van Nederlands, Engels en Duits?
Engels is genoeg hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 15:20 schreef dinomanutopia het volgende:
Talen zijn handig joh, hoef je als je op vakantie bent niet de hele tijd met een woordenboek rond te lopen.
quote:
Daar kom ik in Frankrijk niet ver mee helaas, daar verwachten ze toch dat je ze in het Frans aanspreekt vaak.quote:
Ze verstaan het wel, maar ze doen net alsof ze dat niet doenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Daar kom ik in Frankrijk niet ver mee helaas, daar verwachten ze toch dat je ze in het Frans aanspreekt vaak.
niet naar frankrijk gaan dusquote:Op maandag 3 januari 2011 15:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Daar kom ik in Frankrijk niet ver mee helaas, daar verwachten ze toch dat je ze in het Frans aanspreekt vaak.
De vuile nationalisten.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze verstaan het wel, maar ze doen net alsof ze dat niet doen
Ik weet nooit welke taal ik in Brussel moet spreken.quote:
Er zijn mooiere landen om naar toe te gaanquote:
Frankrijk is mooi inderdaad, alleen jammer van dat volk dat er in woont. Net als Amerika eigenlijk.quote:
Brussel is tweetalig.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet nooit welke taal ik in Brussel moet spreken.
Vast Frans.
Ja dat snap ik, maar ik denk dat ze de voorkeur hebben om Frans te spreken.quote:
Sommige jongeren in Frankrijk vallen wel mee hoor, ik ben er pas 3 keer geweest, maar bij een concert van Depeche Mode in Arras was het heel gemoedelijk en tof.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Frankrijk is mooi inderdaad, alleen jammer van dat volk dat er in woont. Net als Amerika eigenlijk.
Dat hebben veel Belgenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ik denk dat ze de voorkeur hebben om Frans te spreken.
Die keren zich gewoon om en laten je staanquote:
Wij gingen een ijsje halen op zo'n boerderij best wel in de buurt van ons huisje, maar die mensen daar spraken echt geen woord Engels. Snap dat echt niet, als je gewoon films kijkt enz. kun je toch heel eenvoudig Engels toch wel verstaan en spreken.quote:
Vergeet niet dat dergelijke landen die films gewoon inspreken in de eigen taal.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Wij gingen een ijsje halen op zo'n boerderij best wel in de buurt van ons huisje, maar die mensen daar spraken echt geen woord Engels. Snap dat echt niet, als je gewoon films kijkt enz. kun je toch heel eenvoudig Engels toch wel verstaan en spreken.
Ja, Duitsland weet ik, maar dacht dat dat het enige land is? Of Frankrijk ook? Het verpest de film gewoon te erg, dus dat leek mij van niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dergelijke landen die films gewoon inspreken in de eigen taal.
Duitstalige MTV!!
Ik ben je vandaag 2 keer op het station tegengekomen.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:40 schreef Allure_ het volgende:
I said come on girlfriend why u frontin on my nigga
Er zijn zat andere landen die aan nasynchronisatie doen en ja, het verpest de filmquote:Op maandag 3 januari 2011 15:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, Duitsland weet ik, maar dacht dat dat het enige land is? Of Frankrijk ook? Het verpest de film gewoon te erg, dus dat leek mij van niet.
Wij hadden zo'n Duits jongetje van uitwisseling van mijn broertje hier thuis, maar die kon ook geen Engels net als al zijn klasgenootjes eigenlijk.
Ik dacht al wat loopt die kkgek me aan te staren.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:43 schreef Brioni het volgende:
[..]
Ik ben je vandaag 2 keer op het station tegengekomen.
Zag je me kwijlen?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik dacht al wat loopt die kkgek me aan te staren.
Die had je snel in je mond gestoken toen je mij zag, omdat je denkt dat ik daar instant wet pussy van krijg.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:48 schreef Brioni het volgende:
[..]
Kan niet, ik had een sigaret in de mond.
Nee, dan zou je uitglijden. Dat wil ik niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die had je snel in je mond gestoken toen je mij zag, omdat je denkt dat ik daar instant wet pussy van krijg.
Ik wilde ook een goed voornemen hebben. Nu blijft alleen sparen nog over.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:54 schreef Allure_ het volgende:
Stoppen met roken met nieuwjaar is echt het domste wat ik ooit heb gehoord.
Kan ik niet. junk junk junkieeeequote:Op maandag 3 januari 2011 15:56 schreef Brioni het volgende:
Sowieso ga ik wel terugschakelen naar roken in het weekend.
waarom ga je zelf niet kijken?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:00 schreef Lamon het volgende:
Heeft iemand Het Geheim nou al gezien, ik wil weten hoelang ik te zien ben.
Alsof jij een film zou kijken waar ik in voor zou komen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:00 schreef Lamon het volgende:
Heeft iemand Het Geheim nou al gezien, ik wil weten hoelang ik te zien ben.
Ik wilde net zeggen, als je me al gaat streetviewen, dan kun je me beter zien op het grote doek.quote:
Hahahaha, goeie!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, als je me al gaat streetviewen, dan kun je me beter zien op het grote doek.
Witte doek is het toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, als je me al gaat streetviewen, dan kun je me beter zien op het grote doek.
Whatever, die film staat nog steeds in de top 10, en ik weet dankzij het inspreken dat ik erin zit, maar niemand ziet me tot nu toe.quote:
Omdat de bioscoopzalen dan spontaan zouden leegstromen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Whatever, die film staat nog steeds in de top 10, en ik weet dankzij het inspreken dat ik erin zit, maar niemand ziet me tot nu toe.
Haters blijven haten.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat de bioscoopzalen dan spontaan zouden leegstromen.
welke film?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Whatever, die film staat nog steeds in de top 10, en ik weet dankzij het inspreken dat ik erin zit, maar niemand ziet me tot nu toe.
Is ie ook niet, daarom ga ik em zelf ook niet kijken.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:08 schreef Brioni het volgende:
Het is een Nederlandse film, dus die zal het kijken sowieso wel niet waard zijn.
Ik ging kijken of je tussen de credits stond op IMDB.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
De eetclub lijkt me ook echt stom. Heb dat boek gelezen en dat boek was al stom met veel ordinaire stukjes.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:08 schreef Brioni het volgende:
Het is een Nederlandse film, dus die zal het kijken sowieso wel niet waard zijn.
Wokkenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:09 schreef Allure_ het volgende:
Kaolo, ik zou vandaag uit eten gaan is dat restaurant dicht. Moet ik weer iets anders zoeken
.
welke¿quote:Op maandag 3 januari 2011 16:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ging kijken of je tussen de credits stond op IMDB.
nee dus.
Nee duh! Figuranten op credits zetten, ik wilde enkel weten of ik goed te zien was.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ging kijken of je tussen de credits stond op IMDB.
nee dus.
Alleen Van God Los vond ik wel redelijk, maar dat komt omdat ik zelf het niet zo heel ver hier vandaan is gefilmd e.d.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:10 schreef Chai het volgende:
[..]
De eetclub lijkt me ook echt stom. Heb dat boek gelezen en dat boek was al stom met veel ordinaire stukjes.
Je zei toch dat je ook wat had ingesproken. Dat is al iets meer dan een figurant.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee duh! Figuranten op credits zetten, ik wilde enkel weten of ik goed te zien was.
pizza of pasta?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik nu dus echt geen zin in. Ik ga wel even op zoek naar iets anders.
Karakter, Zwartboek en Lek vond ik ook goed.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef Brioni het volgende:
[..]
Alleen Van God Los vond ik wel redelijk, maar dat komt omdat ik zelf het niet zo heel ver hier vandaan is gefilmd e.d.
Er zijn genoeg restaurants daar toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik nu dus echt geen zin in. Ik ga wel even op zoek naar iets anders.
Niet gezien, omdat het Nederlandse films zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Karakter, Zwartboek en Lek vond ik ook goed.
Achtergrondstemmen, stelt geen fuck voor.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je zei toch dat je ook wat had ingesproken. Dat is al iets meer dan een figurant.
Dus als het dicht in de buurt gefilmd is is het een redelijke film. Wat is dat voor redenatiequote:Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef Brioni het volgende:
[..]
Alleen Van God Los vond ik wel redelijk, maar dat komt omdat ik zelf het niet zo heel ver hier vandaan is gefilmd e.d.
Ooh zo, ik dacht als narrator een stukje ofzoquote:Op maandag 3 januari 2011 16:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Achtergrondstemmen, stelt geen fuck voor.
Omdat ik het verhaal ken waarop het is gebaseerd, het herkennen van locaties, enz.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus als het dicht in de buurt gefilmd is is het een redelijke film. Wat is dat voor redenatie
Yup, heb al wat gevonden.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:12 schreef Brioni het volgende:
[..]
Er zijn genoeg restaurants daar toch?
Nee, ik heb doordat ik al tien jaar geleden vertaalde wel plezier in af en toe inspreken in de studio's maar ik ben er niet goed in, het is echt verdomd knap wat die gasten doen die het echt kunnen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ooh zo, ik dacht als narrator een stukje ofzo
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.vrouwen-sex.nl/hoer-neuken-zonder-te-betalen
Deze?
Je doet het toch nog steeds?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, ik heb doordat ik al tien jaar geleden vertaalde wel plezier in af en toe inspreken in de studio's maar ik ben er niet goed in, het is echt verdomd knap wat die gasten doen die het echt kunnen.
Blijkbaar heb je niet geklikt, want het is helemaal geen filmpje, maar een verhaal van iemand die dat wil ofzo. Alleen mijn bedoeling was wel dat het een filmpje zou lijken.quote:
aha.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik deed het, toen werd ik videotheekmanager, en nu ben ik net weer begonnen.
Daar zit ik dus in, maar als edelfigurant, maar ik vind het triest om naar een film te gaan om te kijken of alle shots ongeknipt zijn gebleven.quote:
Ik klikte niet omdat ik bang was dat er een filmpje achter zou zitten.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je niet geklikt, want het is helemaal geen filmpje, maar een verhaal van iemand die dat wil ofzo. Alleen mijn bedoeling was wel dat het een filmpje zou lijken.
Heb je wel nog een vaste baan?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik deed het, toen werd ik videotheekmanager, en nu ben ik net weer begonnen.
Freelancen lijkt me kut. Nooit die zekerheid die je toch wilt hebben.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is eigen baas. En vertaalt freelance Dora The Explorer naar het Nederlands.
Splutjesscheppers.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:22 schreef Splutje het volgende:
OpleidingenGewoon na de basisschool gaan werken
Dat is mijn baan nu. Het is alleen freelance.quote:
Dan krijg je toch niet veel binnen?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat is mijn baan nu. Het is alleen freelance.
Maar omdat ik me voorgenomen heb ook wat meer sociaal werk te doen, kan ik vanaf maart misschien ook bij een bibliotheek nog wat meer doen, ik wil dit jaar minder thuis zitten. Vertalen gebeurt allemaal thuis helaas.
Misschien kun jij deze mensen even vertellen of ik er pauperig uitzie, want ze hebben de hele tijd het idee dat ik niet ben wie ik ben, jij hebt me gezien, dus kan een eerlijke beschrijving geven.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:22 schreef Splutje het volgende:
OpleidingenGewoon na de basisschool gaan werken
Maniakaal, half lange grijze jas. Verder weinig bijzonders eigenlijkquote:Op maandag 3 januari 2011 16:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Misschien kun jij deze mensen even vertellen of ik er pauperig uitzie, want ze hebben de hele tijd het idee dat ik niet ben wie ik ben, jij hebt me gezien, dus kan een eerlijke beschrijving geven.
Wat nou maniakaal? Waar haal je dat vandaan, omdat ik vrolijk kijk?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:26 schreef Splutje het volgende:
[..]
Maniakaal, half lange grijze jas. Verder weinig bijzonders eigenlijk
Gewoon niet alle haren meer op de kop bedoelt hij.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat nou maniakaal? Waar haal je dat vandaan, omdat ik vrolijk kijk?
De één noemt het vrolijk, de ander maniakaalquote:Op maandag 3 januari 2011 16:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat nou maniakaal? Waar haal je dat vandaan, omdat ik vrolijk kijk?
Dat ook niet inderdaadquote:Op maandag 3 januari 2011 16:28 schreef Brioni het volgende:
[..]
Gewoon niet alle haren meer op de kop bedoelt hij.
Mijn vader doet dat ook als journalist, maar die heeft ook voor een deel wel vast werk. Als je veel ervaring hebt in je vak is freelance goed te doen en heb je ook bijna altijd werk. Ook wel in slechtere tijden, want dan willen ze juist minder mensen vast in dienst hebben en vragen ze vaker mensen die freelance wel iets willen schrijven.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:22 schreef Brioni het volgende:
[..]
Freelancen lijkt me kut. Nooit die zekerheid die je toch wilt hebben.
Als jij zin hebt om al die tijdscodes neer te zetten en perfect Engels kan, en thuis wil werken? Iedereen zijn eigen ding...quote:Op maandag 3 januari 2011 16:28 schreef Brioni het volgende:
[..]
Ja, maar het is toch geen fulltime baan? Anders was iedereen wel vertaler geworden.
wat ik doe,quote:
Hoe lang doe je over het vertalen van 1 minuut?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als jij zin hebt om al die tijdscodes neer te zetten en perfect Engels kan, en thuis wil werken? Iedereen zijn eigen ding...
Ik kom daar serieus nooit. Was boodschappen doen met iemand waar ik werktequote:Op maandag 3 januari 2011 16:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Relschopper, ik ga niet meer naar de Digros.
Dat snap ik, maar als beginner kun je toch beter met een contract starten lijkt me.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn vader doet dat ook als journalist, maar die heeft ook voor een deel wel vast werk. Als je veel ervaring hebt in je vak is freelance goed te doen en heb je ook bijna altijd werk. Ook wel in slechtere tijden, want dan willen ze juist minder mensen vast in dienst hebben en vragen ze vaker mensen die freelance wel iets willen schrijven.
Soms een half uur, soms een kwartier, hangt puur af of er veel door elkaar heen gepraat wordt, het meest lastige is namelijk de tijdscodes invullen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:31 schreef Brioni het volgende:
[..]
Hoe lang doe je over het vertalen van 1 minuut?
Ik dacht echt dat het ongeveer 1 op 1 was.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Soms een half uur, soms een kwartier, hangt puur af of er veel door elkaar heen gepraat wordt, het meest lastige is namelijk de tijdscodes invullen.
Ja maar dat is Lamon toch niet? Ik denk dat freelance best voordeliger voor hem kan zijn. Zeker als hij gewoon genoeg klussen kan aannemen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:31 schreef Brioni het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als beginner kun je toch beter met een contract starten lijkt me.
Knap om dat te doen op een dag als vandaag.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:33 schreef Crack_ het volgende:
Hey schatjes.
Ik had herkansing tentamen en heb 't gehaald yea.
Ik houd mij niet zo met hem bezig, dus ik weet niet hoe lang hij dit al doet.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar dat is Lamon toch niet? Ik denk dat freelance best voordeliger voor hem kan zijn. Zeker als hij gewoon genoeg klussen kan aannemen.
Jaquote:Op maandag 3 januari 2011 16:33 schreef Brioni het volgende:
[..]
Knap om dat te doen op een dag als vandaag.
Woensdag kan ie me in Leiden weer spotten, als je dat bedoelt.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:32 schreef Mozy het volgende:
Kom je dan ook nooit meer op het station? Ik had van een fokker gehoord dat hij je daar had gespot.
begrijpt niemand mij zoo goedquote:
kip, rijst en wokgroentenquote:
Ga dan douchen, jij vies meisje.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.
Je wil niet weten hoe ik daar zat, was mn tentamencalculator kwijt dus hele mn kamer ligt nu overhoop en geen make up op haar vet.
ganzquote:Op maandag 3 januari 2011 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.
Je wil niet weten hoe ik daar zat, was mn tentamencalculator kwijt dus hele mn kamer ligt nu overhoop en geen make up op haar vet.
Ging je iPhone wekker niet af dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.
hmmquote:Op maandag 3 januari 2011 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm nee
[..]
Ja zo, eerst opruimen
[..]
Mn watte
echt?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:41 schreef Brioni het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst in mijn leven een fobo-waarschuwing gekregen.
Waarvoor?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:41 schreef Brioni het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst in mijn leven een fobo-waarschuwing gekregen.
Hoeft ook niet typ het maar gewoonquote:Op maandag 3 januari 2011 16:43 schreef Brioni het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat hardop mag zeggen.
En bloem want maakte gisteren pizzaaaa's. Echt heel heel héél dunquote:Op maandag 3 januari 2011 16:42 schreef Brioni het volgende:
[..]
Goed idee, kun je direct het huisvuil van je afspoelen.
Bij mij in de straat? Ik woon niet IN de elandstraat maar daar tegenover hequote:Op maandag 3 januari 2011 16:41 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ga bij dat vegetarische restaurant eten bij jou in de straat
Ik noemde iemand Kaaskankertje i.p.v. Kaasknabbeltje.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet typ het maar gewoon
Oh, nee heb ik nieeequote:Op maandag 3 januari 2011 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)p-3-januari-afweten/
Vorig jaar ook al he?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)p-3-januari-afweten/
je bent toch niet van suikerquote:
too sweet dusquote:
Schitterend dat ze zoiets simpels als een wekker niet eens kunnen maken.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Schitterend dat ze zoiets simpels als een wekker niet eens kunnen maken.
ik welquote:Op maandag 3 januari 2011 16:58 schreef Salatrel het volgende:
hebben jullie me gemisthet was KK druk hier vandaag
Tuurlijk hebben we datquote:
Ik durfde er niet naar te vragen want FOK!kers missen is natuurlijk kktriest.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:58 schreef Salatrel het volgende:
hebben jullie me gemisthet was KK druk hier vandaag
Doe ik zo vaak.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik durfde er niet naar te vragen want FOK!kers missen is natuurlijk kktriest.
Ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:01 schreef Dqod het volgende:
Je gaat me nu toch niet vertellen dat ik persé die nieuwe msn messenger moet installeren?!!![]()
![]()
![]()
De nieuwe MSN is anders best wel chill.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:01 schreef Dqod het volgende:
Je gaat me nu toch niet vertellen dat ik persé die nieuwe msn messenger moet installeren?!!![]()
![]()
![]()
Lief van jequote:
GODVERRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
Maar.. Die smileys.. AAAAAAAAAAAARGH en FFFUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 3 januari 2011 17:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
De nieuwe MSN is anders best wel chill.
Hmm ja maar hij opent niet bij me a.t.mquote:Op maandag 3 januari 2011 17:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
hoeft niet hoor ik heb nog du oude
Conclusie: je moet de nieuwe downloadenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hmm ja maar hij opent niet bij me a.t.m
Ik heb hier nog de oude hoor.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:01 schreef Dqod het volgende:
![]()
![]()
het is Windows Live Messenger (WLM) geen msn of msn messenger.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
De smileys en het overzichtje staan mij niet aan.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de oude smileys nog.. zijn er nieuwe dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:05 schreef Brioni het volgende:
[..]
De smileys en het overzichtje staan mij niet aan.
Dat kan je uitzetten. Dat weet je toch.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:05 schreef Brioni het volgende:
[..]
De smileys en het overzichtje staan mij niet aan.
Oh oke.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:04 schreef wise het volgende:
[..]
het is Windows Live Messenger (WLM) geen msn of msn messenger.
quote:
Niet, hij doet het nogquote:Op maandag 3 januari 2011 17:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Conclusie: je moet de nieuwe downloaden![]()
In Wberg heb ik ook nog de oude..
Klopt.. Zal wel een klein foutje zijn geweestquote:
/carequote:Op maandag 3 januari 2011 17:04 schreef wise het volgende:
[..]
het is Windows Live Messenger (WLM) geen msn of msn messenger.
Kk viesquote:
quote:
Moet je wel een facebook hebbenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:07 schreef Splutje het volgende:
Msn is nutteloos geworden. Chatten doet met tegenwoordig op Facebook
NOG wel ja.quote:
Heb jij geen facebook?quote:
Ja, maar het blijft kut. MSN namen > voor- en achternaam op MSN.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat kan je uitzetten. Dat weet je toch.
quote:
Ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:08 schreef Splutje het volgende:
[..]
Klopt. Maar wie heeft er nou geen Facebook
Zelfs mijn ouders hebben Facebook.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:08 schreef Splutje het volgende:
[..]
Zolang hij het nog doet weiger ik mee te doen aan die nieuwe (*^*%&^%^&$^%#$% msnquote:
Doe niet zo recalcitrantquote:Op maandag 3 januari 2011 17:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zolang hij het nog doet weiger ik mee te doen aan die nieuwe (*^*%&^%^&$^%#$% msn
Het is de negert in mijquote:
Ouderen op Facebook zouden daarentegen wel verboden moeten worden. Komt soms behoorlijk gênant beeldmateriaal voorbijquote:Op maandag 3 januari 2011 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfs mijn ouders hebben Facebook.
Ik daarentegen niet.
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:08 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen facebookquote:
Zullen we samen een Hyves maken genaamd 'Anti Facebook'?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb inderdaad geen facebook.
True..quote:Op maandag 3 januari 2011 17:11 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ouderen op Facebook zouden daarentegen wel verboden moeten worden. Komt soms behoorlijk gênant beeldmateriaal voorbij
Nahhquote:Op maandag 3 januari 2011 17:13 schreef Brioni het volgende:
[..]
Zullen we samen een Hyves maken genaamd 'Anti Facebook'?
Dan zullen we elkaar nooit tegenkomen in het profielenlevenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb inderdaad geen facebook.
Bwhehequote:Op maandag 3 januari 2011 17:15 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dan zullen we elkaar nooit tegenkomen in het profielenleven
Gewoon aanmaken, daarna wil je nooit meer terug en verwijder je je Hyvesquote:Op maandag 3 januari 2011 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bwhehe.
Ik heb facebook wss over een jaar wanneer het alweer uit is
Wat is er zo beter aan facebook dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:18 schreef Splutje het volgende:
[..]
Gewoon aanmaken, daarna wil je nooit meer terug en verwijder je je Hyves
Wat weet ik niet, maar ik vind het persoonlijk wel fijner dan hyvesquote:Op maandag 3 januari 2011 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is er zo beter aan facebook dan?
lolquote:Op maandag 3 januari 2011 17:07 schreef Splutje het volgende:
Msn is nutteloos geworden. Chatten doet met tegenwoordig op Facebook
*Maakt facebook aanquote:Op maandag 3 januari 2011 17:23 schreef Dqod het volgende:
Nee man.. Chatten op facebook
Na de vraag "hoe gaat het" vragen ze al direct naar je cupmaat en wat je draagt
Alles werkt gewoon beter dan Hyves. Vroeger was het enige voordeel van Hyves dat meer Nederlandse mensen op zaten maar dat is ook niet meer zoquote:Op maandag 3 januari 2011 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zeg gewoon AA en een Snuggie.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:23 schreef Dqod het volgende:
vind eens 1 spange 15jarige op facebookquote:Op maandag 3 januari 2011 17:24 schreef Splutje het volgende:
[..]
[..]
Alles werkt gewoon beter dan Hyves. Vroeger was het enige voordeel van Hyves dat meer Nederlandse mensen op zaten maar dat is ook niet meer zo
Leuke vrienden heb jijquote:Op maandag 3 januari 2011 17:23 schreef Dqod het volgende:
Hahaha Crackquote:
Mja weet niet, ik hou 't toch nooit vol om te blijven reageren en shitquote:Op maandag 3 januari 2011 17:24 schreef Splutje het volgende:
[..]
Alles werkt gewoon beter dan Hyves. Vroeger was het enige voordeel van Hyves dat meer Nederlandse mensen op zaten maar dat is ook niet meer zo
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lol alle chicks zitten op hyves, behalve vanaf de 18 gaan ze ineens op feesboekquote:Op maandag 3 januari 2011 17:24 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ga het eens proberen, thanks for the tipquote:Op maandag 3 januari 2011 17:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeg gewoon AA en een Snuggie.
Lijkt me dat de seksuele interesse dan wel afneemt.
quote:
Tozzzzzzzzzzzquote:
Jij zult het moeten doen met een unox rookworst.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij zult het moeten doen met een unox rookworst.
Dat dusquote:Op maandag 3 januari 2011 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook lekker.
Een keer per jaar.
Kun je beter rollade-vleeswaren hebben.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat dus
Niet keer op keer op keer op keer op keer
Daar heb je gelijk in. Maar ik ken toch geen 15-jarigen en online hosselen is ook weer zoietsquote:Op maandag 3 januari 2011 17:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[..]
lol alle chicks zitten op hyves, behalve vanaf de 18 gaan ze ineens op feesboek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, ik verhuis wel ffquote:Op maandag 3 januari 2011 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kun je beter rollade-vleeswaren hebben.
weet je waarom? omdat je facebook hebt en geen hyvesquote:
Wel naar Wberg, dan.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:29 schreef Salatrel het volgende:
zo laat de 3e wereldoorlog maar beginnenik heb genoeg cola, wasmiddel, deodorant en wcblokken voor de eerste weken.
YEAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga denk ik 10 kruidenpotjes halen en al die wereldgerechten en roerbakmixen haha.
Baby darling doll face honey
B'veld? Je bent er uit voor je er in bentquote:Op maandag 3 januari 2011 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel naar Wberg, dan.
Dan verhuis ik naar het Oosten zo tegen oud en nieuw!
Morgen u_uquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
B'veld? Je bent er uit voor je er in bent
Waarop? Op een rollade?quote:
C_N direct laten zien wie de baas is?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:33 schreef reetveter het volgende:
Hoe een productief werkmiddagje uit kan lopen tot een fifa toernooi
Nee ik was ergens anders. Plus hij zit hier nog niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:35 schreef Brioni het volgende:
[..]
C_N direct laten zien wie de baas is?
Nee, bveld lijkt niet bepaald op een rollade.quote:
Hij zei vanaf 1 januariquote:Op maandag 3 januari 2011 17:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee ik was ergens anders. Plus hij zit hier nog niet.
T was ook maar een fopje hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, bveld lijkt niet bepaald op een rollade.
Ik heb geen idee. Of izjn spullen er al zijn weet ik ook niet!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:37 schreef Brioni het volgende:
[..]
Hij zei vanaf 1 januari. Wanneer komt hij?
Het heeft wel kippen.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
T was ook maar een fopje hoor
B'veld lijkt op een gat.. Is het ook
of hij is zo klein dat je hem niet zietquote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Of izjn spullen er al zijn weet ik ook niet!
Je praat onzin? Hij was vandaag nog aan het twijfelen over zijn bed hier.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Of izjn spullen er al zijn weet ik ook niet!
Zonder koppenquote:
Kiprolladesquote:
Te droog.. Doe mij maar een varkensrollade.. Maar geen filetrollade.. De ECKTE!!!quote:
Ja maar ik ben net thuis johquote:Op maandag 3 januari 2011 17:40 schreef Brioni het volgende:
[..]
Je praat onzin? Hij was vandaag nog aan het twijfelen over zijn bed hier.
Runderrollade!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Te droog.. Doe mij maar een varkensrollade.. Maar geen filetrollade.. De ECKTE!!!
Idd, dat hoort er bijquote:Op maandag 3 januari 2011 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Runderrollade!
Nee, wel met vet.
Ik voel je. 45 hier.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:44 schreef reetveter het volgende:
60 fucking euro tot de 24e. Duur zeg, zo'n kerstvakantie.
Inclusief champignonsaus.quote:
OMG wat doe jequote:
Kwijlen.quote:
Ik ook.. Too much love for foodquote:
quote:
Ligt een beetje aan het meisje.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:14 schreef Lamon het volgende:
Even omdat het al een tijdje geleden is, als ik een 20 jarig meisje wil verleiden, welke kleding vinden ze dan tof, en moet ik dan heel nonchalant doen?
Gezond arrogant, woont nog thuis, houdt van lounge-muziek, en date dus blijkbaar zonder moeite oudere mannen.quote:
Casual, maar toch stylish. Manboots, losse jeans, simpel shirt en een sjaal.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gezond arrogant, woont nog thuis, houdt van lounge-muziek, en date dus blijkbaar zonder moeite oudere mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, mijn gebruikelijke kleding dus.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:20 schreef Brioni het volgende:
[..]
Casual, maar toch stylish. Manboots, losse jeans, simpel shirt en een sjaal.
Ik weet niet of jij het voor je ziet zoals ik het voor mij zie. Ik zal even plaatjes verzamelen hoe ik er soms bijloop.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oh, mijn gebruikelijke kleding dus.
Behalve boots dan, welke boots, kan ik ze nog ff kopen daarvoor.
Nu jij toch devvie hebt enzo kunnen we daar gewoon eerlijk over praten, wat vond jij zo leuk aan mij destijds? Of was het enkel karakter?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:24 schreef Crack_ het volgende:
Doe normaal, niet zó.
Maar die schoenen vind ik ookbij bepaalde mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel jas open hè.
Dat gedeelte bedoel ik niet, ik bedoel toen je zei dat je zou willen dat ik wat jonger was, want dan...quote:Op maandag 3 januari 2011 18:28 schreef Crack_ het volgende:
Eh Lamon, je weet dat mijn eerste pm naar jou helemaal niet positief was.
Je weet ook dat ik je in vertrouwen nam toen ik mn verhaal kwijt moest, dat was fijn.
Dat jij er voor hebt gekozen om niet betrouwbaar te zijn moet jij weten, misschien dat je dat zelf al kon bedenken maar dat is niet zo heel best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |