Zelfs mijn ouders hebben Facebook.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:08 schreef Splutje het volgende:
[..]
Klopt. Maar wie heeft er nou geen Facebook
Zolang hij het nog doet weiger ik mee te doen aan die nieuwe (*^*%&^%^&$^%#$% msnquote:
Doe niet zo recalcitrantquote:Op maandag 3 januari 2011 17:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zolang hij het nog doet weiger ik mee te doen aan die nieuwe (*^*%&^%^&$^%#$% msn
Het is de negert in mijquote:
Ouderen op Facebook zouden daarentegen wel verboden moeten worden. Komt soms behoorlijk gênant beeldmateriaal voorbijquote:Op maandag 3 januari 2011 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfs mijn ouders hebben Facebook.
Ik daarentegen niet.
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:08 schreef Splutje het volgende:
[..]
Klopt. Maar wie heeft er nou geen Facebook
Ik heb inderdaad geen facebookquote:
Zullen we samen een Hyves maken genaamd 'Anti Facebook'?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb inderdaad geen facebook.
True..quote:Op maandag 3 januari 2011 17:11 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ouderen op Facebook zouden daarentegen wel verboden moeten worden. Komt soms behoorlijk gênant beeldmateriaal voorbij
Nahhquote:Op maandag 3 januari 2011 17:13 schreef Brioni het volgende:
[..]
Zullen we samen een Hyves maken genaamd 'Anti Facebook'?
Dan zullen we elkaar nooit tegenkomen in het profielenlevenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb inderdaad geen facebook.
Bwhehequote:Op maandag 3 januari 2011 17:15 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dan zullen we elkaar nooit tegenkomen in het profielenleven
Gewoon aanmaken, daarna wil je nooit meer terug en verwijder je je Hyvesquote:Op maandag 3 januari 2011 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bwhehe.
Ik heb facebook wss over een jaar wanneer het alweer uit is
Wat is er zo beter aan facebook dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:18 schreef Splutje het volgende:
[..]
Gewoon aanmaken, daarna wil je nooit meer terug en verwijder je je Hyves
Wat weet ik niet, maar ik vind het persoonlijk wel fijner dan hyvesquote:Op maandag 3 januari 2011 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is er zo beter aan facebook dan?
lolquote:Op maandag 3 januari 2011 17:07 schreef Splutje het volgende:
Msn is nutteloos geworden. Chatten doet met tegenwoordig op Facebook
*Maakt facebook aanquote:Op maandag 3 januari 2011 17:23 schreef Dqod het volgende:
Nee man.. Chatten op facebook
Na de vraag "hoe gaat het" vragen ze al direct naar je cupmaat en wat je draagt
Alles werkt gewoon beter dan Hyves. Vroeger was het enige voordeel van Hyves dat meer Nederlandse mensen op zaten maar dat is ook niet meer zoquote:Op maandag 3 januari 2011 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is er zo beter aan facebook dan?
Zeg gewoon AA en een Snuggie.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:23 schreef Dqod het volgende:
vind eens 1 spange 15jarige op facebookquote:Op maandag 3 januari 2011 17:24 schreef Splutje het volgende:
[..]
[..]
Alles werkt gewoon beter dan Hyves. Vroeger was het enige voordeel van Hyves dat meer Nederlandse mensen op zaten maar dat is ook niet meer zo
Leuke vrienden heb jijquote:Op maandag 3 januari 2011 17:23 schreef Dqod het volgende:
Hahaha Crackquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |