Waarvoor?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:41 schreef Brioni het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst in mijn leven een fobo-waarschuwing gekregen.
Hoeft ook niet typ het maar gewoonquote:Op maandag 3 januari 2011 16:43 schreef Brioni het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat hardop mag zeggen.
En bloem want maakte gisteren pizzaaaa's. Echt heel heel héél dunquote:Op maandag 3 januari 2011 16:42 schreef Brioni het volgende:
[..]
Goed idee, kun je direct het huisvuil van je afspoelen.
Bij mij in de straat? Ik woon niet IN de elandstraat maar daar tegenover hequote:Op maandag 3 januari 2011 16:41 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ga bij dat vegetarische restaurant eten bij jou in de straat
Ik noemde iemand Kaaskankertje i.p.v. Kaasknabbeltje.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet typ het maar gewoon
Oh, nee heb ik nieeequote:Op maandag 3 januari 2011 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)p-3-januari-afweten/
Vorig jaar ook al he?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)p-3-januari-afweten/
je bent toch niet van suikerquote:
too sweet dusquote:
Schitterend dat ze zoiets simpels als een wekker niet eens kunnen maken.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Schitterend dat ze zoiets simpels als een wekker niet eens kunnen maken.
ik welquote:Op maandag 3 januari 2011 16:58 schreef Salatrel het volgende:
hebben jullie me gemisthet was KK druk hier vandaag
Tuurlijk hebben we datquote:
Ik durfde er niet naar te vragen want FOK!kers missen is natuurlijk kktriest.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:58 schreef Salatrel het volgende:
hebben jullie me gemisthet was KK druk hier vandaag
Doe ik zo vaak.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik durfde er niet naar te vragen want FOK!kers missen is natuurlijk kktriest.
Ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:01 schreef Dqod het volgende:
Je gaat me nu toch niet vertellen dat ik persé die nieuwe msn messenger moet installeren?!!![]()
![]()
![]()
De nieuwe MSN is anders best wel chill.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:01 schreef Dqod het volgende:
Je gaat me nu toch niet vertellen dat ik persé die nieuwe msn messenger moet installeren?!!![]()
![]()
![]()
Lief van jequote:
GODVERRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
Maar.. Die smileys.. AAAAAAAAAAAARGH en FFFUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 3 januari 2011 17:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
De nieuwe MSN is anders best wel chill.
Hmm ja maar hij opent niet bij me a.t.mquote:Op maandag 3 januari 2011 17:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
hoeft niet hoor ik heb nog du oude
Conclusie: je moet de nieuwe downloadenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hmm ja maar hij opent niet bij me a.t.m
Ik heb hier nog de oude hoor.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:01 schreef Dqod het volgende:
![]()
![]()
het is Windows Live Messenger (WLM) geen msn of msn messenger.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
De smileys en het overzichtje staan mij niet aan.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de oude smileys nog.. zijn er nieuwe dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:05 schreef Brioni het volgende:
[..]
De smileys en het overzichtje staan mij niet aan.
Dat kan je uitzetten. Dat weet je toch.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:05 schreef Brioni het volgende:
[..]
De smileys en het overzichtje staan mij niet aan.
Oh oke.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:04 schreef wise het volgende:
[..]
het is Windows Live Messenger (WLM) geen msn of msn messenger.
quote:
Niet, hij doet het nogquote:Op maandag 3 januari 2011 17:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Conclusie: je moet de nieuwe downloaden![]()
In Wberg heb ik ook nog de oude..
Klopt.. Zal wel een klein foutje zijn geweestquote:
/carequote:Op maandag 3 januari 2011 17:04 schreef wise het volgende:
[..]
het is Windows Live Messenger (WLM) geen msn of msn messenger.
Kk viesquote:
quote:
Moet je wel een facebook hebbenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:07 schreef Splutje het volgende:
Msn is nutteloos geworden. Chatten doet met tegenwoordig op Facebook
NOG wel ja.quote:
Heb jij geen facebook?quote:
Ja, maar het blijft kut. MSN namen > voor- en achternaam op MSN.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat kan je uitzetten. Dat weet je toch.
quote:
Ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:08 schreef Splutje het volgende:
[..]
Klopt. Maar wie heeft er nou geen Facebook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |