Het gaat bij bijv. wiskunde ook om je de manier van denken aan te leren he.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:06 schreef wise het volgende:
[..]
gebruik jij wiskunde, latijn en of grieks nog hedendaags? Of natuur/scheikunde.
Veel vakken was gewoon dat je dingen moest weten op dat moment. Maar later bijna nooit van toepassing zijn. Ja, bij triviant misschien.
Ik heb Latijn en Grieks meteen laten vallen toen ik van het gymnasium naar een scholengemeenschap ging, ik wilde toch geen dokter of leraar worden.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:06 schreef wise het volgende:
[..]
gebruik jij wiskunde, latijn en of grieks nog hedendaags? Of natuur/scheikunde.
Veel vakken was gewoon dat je dingen moest weten op dat moment. Maar later bijna nooit van toepassing zijn. Ja, bij triviant misschien.
Wat te denken van Nederlands, Engels en Duits?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:11 schreef Lamon het volgende:
Wiskunde en economie 2 zijn nog wel handig, als je winkelwerk doet, of wanneer je administratie moet bijhouden.
Dat vond ik juist saai, maar dat lag meer aan de docenten.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:16 schreef reetveter het volgende:
Geschiedenis en Aardrijkskunde vond ik altijd wel leuk. Die dingen weet ik alelmaal ook nog wel.
Van geschiedenis alleen die hoofdstukken over oorlogen.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:16 schreef reetveter het volgende:
Geschiedenis en Aardrijkskunde vond ik altijd wel leuk. Die dingen weet ik alelmaal ook nog wel.
Voor mij niet heel handig geweest, want Engels heb ik geleerd doordat ik op mijn 8-ste al begon op Sky-channel Engelse tekenfilms te kijken, Duits weet ik niets meer van, en Nederlands was enkel handig om te leren schrijven, maar toen het alleen nog maar over verplicht boeken lezen van overschatte schrijvers ging, had ik mijn interesse wel verloren.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:13 schreef Brioni het volgende:
[..]
Wat te denken van Nederlands, Engels en Duits?
Engels is genoeg hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 15:20 schreef dinomanutopia het volgende:
Talen zijn handig joh, hoef je als je op vakantie bent niet de hele tijd met een woordenboek rond te lopen.
quote:
Daar kom ik in Frankrijk niet ver mee helaas, daar verwachten ze toch dat je ze in het Frans aanspreekt vaak.quote:
Ze verstaan het wel, maar ze doen net alsof ze dat niet doenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Daar kom ik in Frankrijk niet ver mee helaas, daar verwachten ze toch dat je ze in het Frans aanspreekt vaak.
niet naar frankrijk gaan dusquote:Op maandag 3 januari 2011 15:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Daar kom ik in Frankrijk niet ver mee helaas, daar verwachten ze toch dat je ze in het Frans aanspreekt vaak.
De vuile nationalisten.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze verstaan het wel, maar ze doen net alsof ze dat niet doen
Ik weet nooit welke taal ik in Brussel moet spreken.quote:
Er zijn mooiere landen om naar toe te gaanquote:
Frankrijk is mooi inderdaad, alleen jammer van dat volk dat er in woont. Net als Amerika eigenlijk.quote:
Brussel is tweetalig.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet nooit welke taal ik in Brussel moet spreken.
Vast Frans.
Ja dat snap ik, maar ik denk dat ze de voorkeur hebben om Frans te spreken.quote:
Sommige jongeren in Frankrijk vallen wel mee hoor, ik ben er pas 3 keer geweest, maar bij een concert van Depeche Mode in Arras was het heel gemoedelijk en tof.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Frankrijk is mooi inderdaad, alleen jammer van dat volk dat er in woont. Net als Amerika eigenlijk.
Dat hebben veel Belgenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ik denk dat ze de voorkeur hebben om Frans te spreken.
Die keren zich gewoon om en laten je staanquote:
Wij gingen een ijsje halen op zo'n boerderij best wel in de buurt van ons huisje, maar die mensen daar spraken echt geen woord Engels. Snap dat echt niet, als je gewoon films kijkt enz. kun je toch heel eenvoudig Engels toch wel verstaan en spreken.quote:
Vergeet niet dat dergelijke landen die films gewoon inspreken in de eigen taal.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Wij gingen een ijsje halen op zo'n boerderij best wel in de buurt van ons huisje, maar die mensen daar spraken echt geen woord Engels. Snap dat echt niet, als je gewoon films kijkt enz. kun je toch heel eenvoudig Engels toch wel verstaan en spreken.
Ja, Duitsland weet ik, maar dacht dat dat het enige land is? Of Frankrijk ook? Het verpest de film gewoon te erg, dus dat leek mij van niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dergelijke landen die films gewoon inspreken in de eigen taal.
Duitstalige MTV!!
Ik ben je vandaag 2 keer op het station tegengekomen.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:40 schreef Allure_ het volgende:
I said come on girlfriend why u frontin on my nigga
Er zijn zat andere landen die aan nasynchronisatie doen en ja, het verpest de filmquote:Op maandag 3 januari 2011 15:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, Duitsland weet ik, maar dacht dat dat het enige land is? Of Frankrijk ook? Het verpest de film gewoon te erg, dus dat leek mij van niet.
Wij hadden zo'n Duits jongetje van uitwisseling van mijn broertje hier thuis, maar die kon ook geen Engels net als al zijn klasgenootjes eigenlijk.
Ik dacht al wat loopt die kkgek me aan te staren.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:43 schreef Brioni het volgende:
[..]
Ik ben je vandaag 2 keer op het station tegengekomen.
Zag je me kwijlen?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik dacht al wat loopt die kkgek me aan te staren.
Die had je snel in je mond gestoken toen je mij zag, omdat je denkt dat ik daar instant wet pussy van krijg.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:48 schreef Brioni het volgende:
[..]
Kan niet, ik had een sigaret in de mond.
Nee, dan zou je uitglijden. Dat wil ik niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die had je snel in je mond gestoken toen je mij zag, omdat je denkt dat ik daar instant wet pussy van krijg.
Ik wilde ook een goed voornemen hebben. Nu blijft alleen sparen nog over.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:54 schreef Allure_ het volgende:
Stoppen met roken met nieuwjaar is echt het domste wat ik ooit heb gehoord.
Kan ik niet. junk junk junkieeeequote:Op maandag 3 januari 2011 15:56 schreef Brioni het volgende:
Sowieso ga ik wel terugschakelen naar roken in het weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |