quote:Op maandag 3 januari 2011 14:33 schreef Dqod het volgende:
Tietjes die op de grond rollen............................................
Heb je al theezakjes?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:33 schreef Dqod het volgende:
Tietjes die op de grond rollen............................................
ZEAUMAAR JA!! ZEAUMAAAAAAAARRRquote:
Of je nog even doordenkt als hoofd alleen?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:34 schreef Brioni het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar pijnlijk is het wel denk ik. Kun je wel iets testen trouwens.
Ephedra?quote:
Ja, of je nog met je ogen kunt knipperen en je ledematen kunt bewegen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Of je nog even doordenkt als hoofd alleen?
Ledematen kan niet omdat alle signalen afgesloten zijn, als het lichaam nog beweegt, komt dat van signalen die daar al voor gegeven waren.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:39 schreef Brioni het volgende:
[..]
Ja, of je nog met je ogen kunt knipperen en je ledematen kunt bewegen.
Verklaar dan eens hoe een kip wel nog eventjes kan blijven rennen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ledematen kan niet omdat alle signalen afgesloten zijn, als het lichaam nog beweegt, komt dat van signalen die daar al voor gegeven waren.
Anders klopte het gezegde: "als een kip zonder kop" niet meer.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:42 schreef Brioni het volgende:
[..]
Verklaar dan eens hoe een kip wel nog eventjes kan blijven rennen.
IJzerdraad om nek, lijm handen aan hoofd. Spring van stoel af. IJzerdraad snijd je nek door. Maar je handen zitten nog aan je hoofd. Zo lijkt het net alsof je zelfmoord hebt gepleegd door je eigen hoofd van je romp te trekken.quote:
Moet je wel dunne ijzerdraad hebben, maar het idee is wel geniaalquote:Op maandag 3 januari 2011 14:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
IJzerdraad om nek, lijm handen aan hoofd. Spring van stoel af. IJzerdraad snijd je nek door. Maar je handen zitten nog aan je hoofd. Zo lijkt het net alsof je zelfmoord hebt gepleegd door je eigen hoofd van je romp te trekken.
Ik heb er ook eentje voor jou. Het hard is een spier. Oke? oke.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:42 schreef Brioni het volgende:
[..]
Blablabla hersenstamietsblabla. Iig hetzelfde als waarom je ook nog kunt ademen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje voor jou. Het hard is een spier. Oke? oke.
Maar mensen die van hun nek naar beneden verlamd zijn kunnen hun spieren in hun lichaam niet meer bewegen omdat de zenuwen kapot zijn. Hoe komt het dat je hart dan nogsteeds klopt?
wrong.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Blablabla hersenstamietsblabla. Iig hetzelfde als waarom je ook nog kunt ademen.
Omdat het hart zich niet in dat stelsel bevindt.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje voor jou. Het hard is een spier. Oke? oke.
Maar mensen die van hun nek naar beneden verlamd zijn kunnen hun spieren in hun lichaam niet meer bewegen omdat de zenuwen kapot zijn. Hoe komt het dat je hart dan nogsteeds klopt?
Aha, lijkt er al meer op.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:48 schreef Brioni het volgende:
[..]
Omdat het hart zich niet in dat stelsel bevindt.
wow bedankt voor deze biologie les!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:49 schreef Mozy het volgende:
Het komt omdat de impuls die zorgt dat de spier samen trekt door het hart zelf word opgewekt. Dus je hebt helemaal geen impuls uit je hersenen nodig om te zorgen dat je hart klopt. Hetzelfde geld volgens mij voor ademen enzo.
Of het zijn willekeurige stuiptrekkingen, of signalen die daarvoor al doorgegeven waren denk ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:42 schreef Brioni het volgende:
[..]
Wat ik zei was niet fout hoor.quote:
Nu is het de buurt aan jou om psychologie te geven.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
wow bedankt voor deze biologie les!
Maar daarvoor moet de hersenstam wel grotendeels intact zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:53 schreef Lamon het volgende:
Oh, het zijn bij kippen trouwens idd stuiptrekkingen, even opgezocht.
Als je op een bepaalde manier slacht, kan de kip nog blijven leven.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:53 schreef Lamon het volgende:
Oh, het zijn bij kippen trouwens idd stuiptrekkingen, even opgezocht.
Alleen op lager dan HAVO niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het is geen standaard leerstof op school voor zover ik weet.
Die ken ik, 18 maanden.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je op een bepaalde manier slacht, kan de kip nog blijven leven.
Google maar eens op haan mike
Inderdaad, op Mozy's manier.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je op een bepaalde manier slacht, kan de kip nog blijven leven.
Google maar eens op haan mike
Ja HAVO/VWO onderbouw alleen. Anders kan het nooit een bevoegd docent zijn geweest.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn HAVO docent wist het anders niet.En die gaf ook op VWO les.
Het zal je verbazen hoe weinig sommige VWO'ers weten.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn HAVO docent wist het anders niet.En die gaf ook op VWO les.
Ik alleen de laatste 2. En de eerste 4 VWO.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:55 schreef Brioni het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste 3 jaar op HAVO gezeten.
Alles heeft zo zijn voor- en nadelen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoe weinig sommige VWO'ers weten.
Ik trok meer op met de Mavo en Havo mensen, die hadden nog wat praktische kennis.
De lui in mijn klas haalden VWO enkel omdat ze goed konden stampen, maar ze probeerden zelden ook te snappen wat ze aan het stampen waren.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:58 schreef Brioni het volgende:
[..]
Alles heeft zo zijn voor- en nadelen.
Ik kan zowel stampen als logisch nadenken. Het probleem bij mij is dat ik leren niet zo leuk vind.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
De lui in mijn klas haalden VWO enkel omdat ze goed konden stampen, maar ze probeerden zelden ook te snappen wat ze aan het stampen waren.
Doe ik ook zo vaakquote:Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
De lui in mijn klas haalden VWO enkel omdat ze goed konden stampen, maar ze probeerden zelden ook te snappen wat ze aan het stampen waren.
Ik ook nooit, pas nu het niet meer hoeft, vind ik het leuk om zelf dingen op te zoeken en te begrijpen.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:01 schreef Brioni het volgende:
[..]
Ik kan zowel stampen als logisch nadenken. Het probleem bij mij is dat ik leren niet zo leuk vind.
Dat heb ik nu alleen met dingen die mij interesseren.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ook nooit, pas nu het niet meer hoeft, vind ik het leuk om zelf dingen op te zoeken en te begrijpen.
Oké dat is wel dom dan. Ik had juist vaak nog wel een voldoende als ik niet leerde, omdat ik dingen wel goed snapte/toepaste naar inzicht.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Opleiding is ook enorm overschat.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Doe ik ook zo vaak. Na het tentamen ben ik de helft dan ook weer vergeten.
gebruik jij wiskunde, latijn en of grieks nog hedendaags? Of natuur/scheikunde.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gunstig voor je vervolgopleiding, want dan mag je helemaal zelf weten welke colleges je gaat volgen, en of je op komt dagen of niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké dat is wel dom dan. Ik had juist vaak nog wel een voldoende als ik niet leerde, omdat ik dingen wel goed snapte/toepaste naar inzicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |