En sinds wanneer is daar wat mis mee?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die denken 'god, wat heeft zij een dikke kont'.
Kont?! Waarquote:Op maandag 3 januari 2011 11:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
haha nice.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik en Jochem hebben een nieuw voornemen, 365x seks dit jaar.
Kussie op je pindahoofd.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je kwaad werd schatje. Het was maar een garpje hoor.
Zeg doe eens niet zo negatief over jezelfquote:Op maandag 3 januari 2011 11:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo is dat negatief?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg doe eens niet zo negatief over jezelf
Negatief? Wat is er mis met een dikke kont?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg doe eens niet zo negatief over jezelf
Ehm.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En sinds wanneer is daar wat mis mee?
Hier.quote:
Niks, maar de manier waarop ze het brengt klinkt het alsof ze er niet tevreden over is.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Negatief? Wat is er mis met een dikke kont?
wie is daar nou niet tevreden over.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks, maar de manier waarop ze het brengt klinkt het alsof ze er niet tevreden over is.
Hoi Michhasquote:
As if. Kom maar kijken als ik bezig ben met mijn ass workoutquote:
Kun je toch even nieuwe halen?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:20 schreef reetveter het volgende:
Iemand heeft mijn oordopjeshumeur naar de kanker en een week geen muziek
Waar en wanneer.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
As if. Kom maar kijken als ik bezig ben met mijn ass workout
Dan koop je toch even nieuwe voor die tijd, voor 3 euro heb je ze al.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:20 schreef reetveter het volgende:
Iemand heeft mijn oordopjeshumeur naar de kanker en een week geen muziek
Allure blijkbaar.quote:
Ik ben met zoveel dingen niet tevreden over mezelfquote:Op maandag 3 januari 2011 11:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks, maar de manier waarop ze het brengt klinkt het alsof ze er niet tevreden over is.
Lijkt die op die workout van Kim kardashian.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
As if. Kom maar kijken als ik bezig ben met mijn ass workout
[..]
Kun je toch even nieuwe halen?
Oh.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben met zoveel dingen niet tevreden over mezelf. Daarvoor ben ik een vrouw.
True, true.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben met zoveel dingen niet tevreden over mezelf. Daarvoor ben ik een vrouw.
Beter dan.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Allure blijkbaar.
Ik kan het ook alleen maar toejuichen.
Ja en een beetje van dit:quote:Op maandag 3 januari 2011 11:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lijkt die op die workout van Kim kardashian.
Ik stel voor dat je sigaretten steelt aangezien je geen geld hebt en er 1 opsteekt. Dan verdwijnen al je problemen als sneeuw voor de zon.quote:
Dat nummer.quote:
Hahahaha. Ja, ik dacht ook echt van WTFquote:Op maandag 3 januari 2011 11:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat nummer.![]()
Misschien moeten jij ik en wolfje een instructie video maken. En dan meteen een instructie video over hoe je echte seks moet hebben, want als ik die eerste 3 pagina's van het vorige topic las.
Van Skylark had ik wel meer verwacht, viel vies tegen.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahahaha. Ja, ik dacht ook echt van WTF. Maarja, daar mag je hier niks over zeggen he
.
Echte liefdesgoden hier. Doen alles om een vrouw te pleasen. Not.
Dat wist ik al, dus het shockeerde me ook niet meerquote:Op maandag 3 januari 2011 11:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Van Skylark had ik wel meer verwacht, viel vies tegen.
Nee Jochem is een echte fabio.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat wist ik al, dus het shockeerde me ook niet meer.
Is Jochem ook zo?
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat nummer.![]()
Misschien moeten jij ik en wolfje een instructie video maken. En dan meteen een instructie video over hoe je echte seks moet hebben, want als ik die eerste 3 pagina's van het vorige topic las.
Gij welquote:Op maandag 3 januari 2011 11:33 schreef reetveter het volgende:
Vrouw pleasenvol voor eigen belang bedoel je!
Ik ben jaloersquote:
Reetveter wel denk ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent zeker wel lief voor jouw vriendinnetje in bed.
TwyLight. Maar van mij hoeft dat ook nooit zo hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 11:37 schreef tliciouz het volgende:
En wie zij nu ook alweer ik vind gepijpt worden niet lekker? Toen dacht ik echt wtf.
Hoe danquote:Op maandag 3 januari 2011 11:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
TwyLight. Maar van mij hoeft dat ook nooit zo hoor
Hypnotize U?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:38 schreef Allure_ het volgende:
Jongens, hoe heet dat nieuwe nummer van pharrell. En niet die hot and fun.
Weet niet.quote:
WATquote:Op maandag 3 januari 2011 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet niet.vind het denigrerend of zo, voor haar.
Nee Mozy, die Allure graag wil helpen met sporten.quote:
Hoezo dat dan weer? Meisjes vinden het alleen maar leuk als ze weten hoe ze een jongen kunnen pleasen. Toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet niet.vind het denigrerend of zo, voor haar.
nee, vreselijk. sowieso seksquote:Op maandag 3 januari 2011 11:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo dat dan weer? Meisjes vinden het alleen maar leuk als ze weten hoe ze een jongen kunnen pleasen. Toch?
Ja dat is anders, vind ikquote:Op maandag 3 januari 2011 11:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WAT![]()
.
En haar neuken is dan niet denigrerend?
Ik las gister wel meer hierquote:Op maandag 3 januari 2011 11:44 schreef reetveter het volgende:
BOBBY PLEASEje moet dominant zijn
Heb ik gister gelezen hier
Wat ben je aan het doen Mich.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:45 schreef Michhas het volgende:
[KLB SC] Zoals een wijs man ooit sprak: "Seks is ook sporten"
Haha ja sorry, ik was even op die clip aan het fappenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:45 schreef tliciouz het volgende:
Ally las je me post wel? Over pharrell?
WAT?!quote:Op maandag 3 januari 2011 11:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha ja sorry, ik was even op die clip aan het fappen. Maar dat was 'm, ja
.
soppenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vrouw fappen dan. Ik vind vingeren en masturberen zulke vieze woorden.
Soppen noemen jullie dat toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vrouw fappen dan. Ik vind vingeren en masturberen zulke vieze woorden.
Dat is als ze ongesteld is.quote:
Je bent zeker nog maagd he.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:48 schreef Allure_ het volgende:
Oja, jullie hebben gelijk. Je kunt wel merken dat ik nooit vieze woorden gebruik =$
Weet jij een leuke UI voor mijquote:Op maandag 3 januari 2011 11:58 schreef tliciouz het volgende:
Kan iemand voor mij een foto verkleinen zodat ik hem als usericon gebruiken kan?
Nee ik kan nergens een leuke vinden. Wil nou gewoon die ik nu heb maar dan zonder kerstmuts, moet toch wat.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Weet jij een leuke UI voor mij?
Verder kan ik die dingen ook niet verkleinen.
Walgelijk. Zulke dingen zou ik nooit tegen Allure zeggen.quote:
Post maar.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:58 schreef tliciouz het volgende:
Kan iemand voor mij een foto verkleinen zodat ik hem als usericon gebruiken kan?
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:24 schreef Lamon het volgende:
Een luchtalarm altijd op een jaren van te voren bekende dag testen is zo zinloos.
Als iemand ooit Nederland wil bombarderen weten ze in ieder geval dat ze dat de eerst maandag van de maand rond twaalf uur moeten doen, dan hebben de meeste slachtoffers te pakken.
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
VERTEL DIT NIET TEGEN DE DUITSERS, IK HERHAAL VERTEL DIT NIET TEGEN DE DUITSERS
Zoiets?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Deze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je wel bobby.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Bedreigen + mensen lastigvallen: 3 maanden.
Mooi!quote:Op maandag 3 januari 2011 12:36 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil weten welk font dat is
Vind het wel sneu dat je dat hier nou zo komt verkondigen sorry.quote:
Dat vind je grappig, he.quote:
Ik niet. Ik vind zijn taalgebruik jegens mij compleet onacceptabel.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vind het wel sneu dat je dat hier nou zo komt verkondigen sorry.
Heel dat luchtalarm niet gehoord.quote:
Ik zeg ook niet dat het niet terecht is. Want het sloeg ook nergens op, maar vind de manier waarop je het verkondigt en überhaupt hier komt vertellen een beetje sad. Maar goed dat ben ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind zijn taalgebruik jegens mij compleet onacceptabel.
Oké, dat kan. Ik vind van niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet terecht is. Want het sloeg ook nergens op, maar vind de manier waarop je het verkondigt en überhaupt hier komt vertellen een beetje sad. Maar goed dat ben ik.
Je moet lemony flutter van lush kopen. Wel wat duurder dan de normale handcreme maar echt ideaal spul, ik kan niet meer zonder.quote:
Ah, dr is een lush winkel in het centrum.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je moet lemony flutter van lush kopen. Wel wat duurder dan de normale handcreme maar echt ideaal spul, ik kan niet meer zonder.
Graag gedaan, ik kan echt niet meer zonder. Het ruikt heel lekker, smeert fijn en helpt heel goed!quote:Op maandag 3 januari 2011 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, dr is een lush winkel in het centrum.
Bedankt voor de tip!
Ja ik vind het ook fijn als het lekker ruikt hoor haha. Die handcreme ruikt naar limoen, heel fris. Je moet er maar net van houden. En het is ook niet heel vloeibaar dat vind ik ook wel fijn. Het is wat vaster.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Klinkt stom, maar ik vind het wel belangrijk dat het lekker ruikt.
Had eerder o.a. handencreme van dokter v/d Hoog, dat stonk naar klei.
ik ken een chick die margarita heet.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:12 schreef reetveter het volgende:
MAN HUNGRY.
Ik had vannacht ook ineens zin in een pizza margerita
* Ding dong.quote:
Pizza delivery?quote:
zou ik geven?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik ken een chick die margarita heet.
Met extra knoflooksaus.quote:
OMG OMG OMGquote:
nee.quote:
lol je kent chicks die ik niet zou geven. disgustingquote:
hahaha kijk MIV'er losgaan in Fas haar fobo.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
lol je kent chicks die ik niet zou geven. disgusting
kanker was net ge-editquote:Op maandag 3 januari 2011 13:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hahaha kijk MIV'er losgaan in Fas haar fobo.
echt? ik had het gekopieerd maar ik heb daarna weer iets nieuws ge-control-c'dquote:Op maandag 3 januari 2011 13:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
kanker was net ge-editheb je gesaved? =$
goofed up, niet meer terug te halenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
echt? ik had het gekopieerd maar ik heb daarna weer iets nieuws ge-control-c'dkan je dat terughalen?
KLB SC - Liberté!!!quote:
haha THANKSquote:
hahahah thanksquote:
Graag gedaanquote:
quote:
Kreeg je blosjes?quote:
kiek um goan gekquote:
hahahaquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
hij had die tekst moeten posten samen met die pics van zijn biceps.
huh wanneerquote:
ik heb het al gevonden, vechtsporterquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 16:39 schreef MiVer het volgende:
[..]
altijd dat gluiperige in pm
en dan die honger naar fotos
moet ik je mijn pik sturen?
nee ben geen indo
wel een vechtsporter, als c_n
ik en MIV, brothers from another mother.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik heb het al gevonden, vechtsporter
[..]
moet ik je mijn pik sturen?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik en MIV, brothers from another mother.
fittie?zonder problemen sla ik je op je bekquote:
lolquote:Op maandag 3 januari 2011 13:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
fittie?zonder problemen sla ik je op je bek!
duivels dilemma. in de kamer. 1 of 2 persoonsbed. met 1 heb je meer ruimte over voor homies die blijven slapen,maar met 2 kan ik mooi 2 sma's in mijn bed tegelijk laten slapen. WAT TE DOENquote:
sma'squote:Op maandag 3 januari 2011 13:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
duivels dilemma. in de kamer. 1 of 2 persoonsbed. met 1 heb je meer ruimte over voor homies die blijven slapen,maar met 2 kan ik mooi 2 sma's in mijn bed tegelijk laten slapen. WAT TE DOEN
nee 4 real deze kwestie gaat me aan het hartquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
nee 4 real deze kwestie gaat me aan het hart
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef Lakitu het volgende:
nee maar ik zou wel serieus 1 persoonsbed doen, ik heb liever ruimte in mn kamer. plus dan past er nog wel 1 sma op
ja maar ik vind 1 persoonsbed altijd zo skeer.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef Lakitu het volgende:
nee maar ik zou wel serieus 1 persoonsbed doen, ik heb liever ruimte in mn kamer. plus dan past er nog wel 1 sma op
past wel bij jequote:Op maandag 3 januari 2011 13:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja maar ik vind 1 persoonsbed altijd zo skeer.
deze manquote:Op maandag 3 januari 2011 13:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja maar ik vind 1 persoonsbed altijd zo skeer.
altijd dat gluiperige in de scquote:
ik haat jequote:Op maandag 3 januari 2011 13:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
altijd dat gluiperige in de sc
en dan die honger naar fotos
moet ik je mijn pik sturen?
nee ben geen indo
wel een vechtsporter, als c_n
hahaha nee want mijn breedte compenseert dat.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
deze manik heb mn hele leven al 1 persoonsbed, hoodleven
plus misschien passen er bij jou ook 2 sma's op zoeen bed, je gaat toch met little smurfs
ja oke dan gebruik jij de hele breedte, maar alleen de bovenste helft van het bed. en zij onderquote:Op maandag 3 januari 2011 13:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hahaha nee want mijn breedte compenseert dat.
hoe kan ik het goedmakenquote:
chuck snapt het niet, ik teken wel evenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ja oke dan gebruik jij de hele breedte, maar alleen de bovenste helft van het bed. en zij onder
ik haatj equote:Op maandag 3 januari 2011 13:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ja oke dan gebruik jij de hele breedte, maar alleen de bovenste helft van het bed. en zij onder
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
chuck snapt het niet, ik teken wel even
laat dr op je bedquote:
lol disgustingquote:Op maandag 3 januari 2011 13:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
maar laki ik ben dan weer zo mannelijk dat er best een man bij mij in bed mag slapen als die blijft logeren. no problem
haha homofoobquote:Op maandag 3 januari 2011 13:53 schreef Lakitu het volgende:
dit geflirt van chuck met mij kan ik niet meer hebben, ik ben weg
Ik giecheldequote:
haha wel de goede smurf voor mij gekozen =$quote:
ga je kamer indelen lulloquote:Op maandag 3 januari 2011 13:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha wel de goede smurf voor mij gekozen =$
doe ik toch ook?quote:
Wijfenquote:
quote:
jonge ik ben de koning van het huisquote:Op maandag 3 januari 2011 14:03 schreef reetveter het volgende:
C_N met 1 persoonsbed ben je wel het buitenbeentje van het huis. Plus als er dan een chimeid blijft slapen dan kan je niet wegrollen en moet je er tegen aanliggen.
Die zijn er niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:06 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom is er geen stommemannen hyves
de hyves wel, stomme mannen nietquote:
†quote:
kkgeilquote:
overratedquote:
WAT DOE JE!!quote:
Zekerquote:
Niet met jou neequote:
Heul niequote:
Dat is niet erg zolang ze geen penetrante zweetlucht bij zich draagt.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:03 schreef reetveter het volgende:
C_N met 1 persoonsbed ben je wel het buitenbeentje van het huis. Plus als er dan een chimeid blijft slapen dan kan je niet wegrollen en moet je er tegen aanliggen.
doodquote:
nee, Dqod heet ze.quote:
Bwohohohoho u_uquote:Op maandag 3 januari 2011 14:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee, ik denk niet dat mijn tere zieltje dat aan kan.
Ik denk het ook nietquote:Op maandag 3 januari 2011 14:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee, ik denk niet dat mijn tere zieltje dat aan kan.
hellowquote:
dag wdquote:
Hoiquote:
Haat je me zo erg dat je weggaat?quote:
Doeiquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:22 schreef Brioni het volgende:
Ik heb een presentatie binnen 11 minuten gemaakt waarvoor we 3 weken de tijd hadden.
Netjesquote:Op maandag 3 januari 2011 14:22 schreef Brioni het volgende:
Ik heb een presentatie binnen 11 minuten gemaakt waarvoor we 3 weken de tijd hadden.
Nou, mooi voor elkaar dan iig.. Scheelt je weer.. Tijd voor jezelf enzulksquote:Op maandag 3 januari 2011 14:26 schreef Brioni het volgende:
[..]
Ja, perfecte tactiek. Kernwoorden in Powerpoint.
Weet je waar je het warm van krijgt?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, mooi voor elkaar dan iig.. Scheelt je weer.. Tijd voor jezelf enzulks
Mgoed, ik ga ff een spelletje doen en hopen dat ik t een beetje warm krijg
Later![]()
Seksquote:Op maandag 3 januari 2011 14:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet je waar je het warm van krijgt?
Kokend water?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet je waar je het warm van krijgt?
Walgelijk, om daar meteen aan te denken. Ik bedoelde hardlopen.quote:
gezien wat je me met herhaling fliktquote:
Sorry hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 14:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
GAD-VER-DAMME
HET IS TOCH DUIDELIJK DAT BOBBY KNUFFELEN BEDOELD!
Daar krijg je het ook warm van ja..quote:Op maandag 3 januari 2011 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Walgelijk, om daar meteen aan te denken. Ik bedoelde hardlopen.
Kan geregeld worden.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry hoor
[..]
Daar krijg je het ook warm van ja..
Maar ik doe niet aan hardlopen, tenzij ik bedreigd word
Hij komt je vast en zeker een keertje onthoofden, ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niets, alleen kort lontje lees ik.
Ik heb bijna spijt dat ik hem ooit mijn adres gegeven heb.
Wie was jij ook alweer? Jullie blijven maar van naam veranderen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:29 schreef Brioni het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd wel tof. Apart, maar tof.
*(^*&%^&%$^#%$#$%# u_uquote:
Brio.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wie was jij ook alweer? Jullie blijven maar van naam veranderen.
Zou wel een coole dood zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:31 schreef Brioni het volgende:
[..]
Hij komt je vast en zeker een keertje onthoofden, ja.
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:33 schreef Dqod het volgende:
Tietjes die op de grond rollen............................................
Heb je al theezakjes?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:33 schreef Dqod het volgende:
Tietjes die op de grond rollen............................................
ZEAUMAAR JA!! ZEAUMAAAAAAAARRRquote:
Of je nog even doordenkt als hoofd alleen?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:34 schreef Brioni het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar pijnlijk is het wel denk ik. Kun je wel iets testen trouwens.
Ephedra?quote:
Ja, of je nog met je ogen kunt knipperen en je ledematen kunt bewegen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Of je nog even doordenkt als hoofd alleen?
Ledematen kan niet omdat alle signalen afgesloten zijn, als het lichaam nog beweegt, komt dat van signalen die daar al voor gegeven waren.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:39 schreef Brioni het volgende:
[..]
Ja, of je nog met je ogen kunt knipperen en je ledematen kunt bewegen.
Verklaar dan eens hoe een kip wel nog eventjes kan blijven rennen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ledematen kan niet omdat alle signalen afgesloten zijn, als het lichaam nog beweegt, komt dat van signalen die daar al voor gegeven waren.
Anders klopte het gezegde: "als een kip zonder kop" niet meer.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:42 schreef Brioni het volgende:
[..]
Verklaar dan eens hoe een kip wel nog eventjes kan blijven rennen.
IJzerdraad om nek, lijm handen aan hoofd. Spring van stoel af. IJzerdraad snijd je nek door. Maar je handen zitten nog aan je hoofd. Zo lijkt het net alsof je zelfmoord hebt gepleegd door je eigen hoofd van je romp te trekken.quote:
Moet je wel dunne ijzerdraad hebben, maar het idee is wel geniaalquote:Op maandag 3 januari 2011 14:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
IJzerdraad om nek, lijm handen aan hoofd. Spring van stoel af. IJzerdraad snijd je nek door. Maar je handen zitten nog aan je hoofd. Zo lijkt het net alsof je zelfmoord hebt gepleegd door je eigen hoofd van je romp te trekken.
Ik heb er ook eentje voor jou. Het hard is een spier. Oke? oke.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:42 schreef Brioni het volgende:
[..]
Blablabla hersenstamietsblabla. Iig hetzelfde als waarom je ook nog kunt ademen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje voor jou. Het hard is een spier. Oke? oke.
Maar mensen die van hun nek naar beneden verlamd zijn kunnen hun spieren in hun lichaam niet meer bewegen omdat de zenuwen kapot zijn. Hoe komt het dat je hart dan nogsteeds klopt?
wrong.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Blablabla hersenstamietsblabla. Iig hetzelfde als waarom je ook nog kunt ademen.
Omdat het hart zich niet in dat stelsel bevindt.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje voor jou. Het hard is een spier. Oke? oke.
Maar mensen die van hun nek naar beneden verlamd zijn kunnen hun spieren in hun lichaam niet meer bewegen omdat de zenuwen kapot zijn. Hoe komt het dat je hart dan nogsteeds klopt?
Aha, lijkt er al meer op.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:48 schreef Brioni het volgende:
[..]
Omdat het hart zich niet in dat stelsel bevindt.
wow bedankt voor deze biologie les!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:49 schreef Mozy het volgende:
Het komt omdat de impuls die zorgt dat de spier samen trekt door het hart zelf word opgewekt. Dus je hebt helemaal geen impuls uit je hersenen nodig om te zorgen dat je hart klopt. Hetzelfde geld volgens mij voor ademen enzo.
Of het zijn willekeurige stuiptrekkingen, of signalen die daarvoor al doorgegeven waren denk ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:42 schreef Brioni het volgende:
[..]
Wat ik zei was niet fout hoor.quote:
Nu is het de buurt aan jou om psychologie te geven.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
wow bedankt voor deze biologie les!
Maar daarvoor moet de hersenstam wel grotendeels intact zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:53 schreef Lamon het volgende:
Oh, het zijn bij kippen trouwens idd stuiptrekkingen, even opgezocht.
Als je op een bepaalde manier slacht, kan de kip nog blijven leven.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:53 schreef Lamon het volgende:
Oh, het zijn bij kippen trouwens idd stuiptrekkingen, even opgezocht.
Alleen op lager dan HAVO niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het is geen standaard leerstof op school voor zover ik weet.
Die ken ik, 18 maanden.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je op een bepaalde manier slacht, kan de kip nog blijven leven.
Google maar eens op haan mike
Inderdaad, op Mozy's manier.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je op een bepaalde manier slacht, kan de kip nog blijven leven.
Google maar eens op haan mike
Ja HAVO/VWO onderbouw alleen. Anders kan het nooit een bevoegd docent zijn geweest.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn HAVO docent wist het anders niet.En die gaf ook op VWO les.
Het zal je verbazen hoe weinig sommige VWO'ers weten.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn HAVO docent wist het anders niet.En die gaf ook op VWO les.
Ik alleen de laatste 2. En de eerste 4 VWO.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:55 schreef Brioni het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste 3 jaar op HAVO gezeten.
Alles heeft zo zijn voor- en nadelen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoe weinig sommige VWO'ers weten.
Ik trok meer op met de Mavo en Havo mensen, die hadden nog wat praktische kennis.
De lui in mijn klas haalden VWO enkel omdat ze goed konden stampen, maar ze probeerden zelden ook te snappen wat ze aan het stampen waren.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:58 schreef Brioni het volgende:
[..]
Alles heeft zo zijn voor- en nadelen.
Ik kan zowel stampen als logisch nadenken. Het probleem bij mij is dat ik leren niet zo leuk vind.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
De lui in mijn klas haalden VWO enkel omdat ze goed konden stampen, maar ze probeerden zelden ook te snappen wat ze aan het stampen waren.
Doe ik ook zo vaakquote:Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
De lui in mijn klas haalden VWO enkel omdat ze goed konden stampen, maar ze probeerden zelden ook te snappen wat ze aan het stampen waren.
Ik ook nooit, pas nu het niet meer hoeft, vind ik het leuk om zelf dingen op te zoeken en te begrijpen.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:01 schreef Brioni het volgende:
[..]
Ik kan zowel stampen als logisch nadenken. Het probleem bij mij is dat ik leren niet zo leuk vind.
Dat heb ik nu alleen met dingen die mij interesseren.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ook nooit, pas nu het niet meer hoeft, vind ik het leuk om zelf dingen op te zoeken en te begrijpen.
Oké dat is wel dom dan. Ik had juist vaak nog wel een voldoende als ik niet leerde, omdat ik dingen wel goed snapte/toepaste naar inzicht.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Opleiding is ook enorm overschat.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Doe ik ook zo vaak. Na het tentamen ben ik de helft dan ook weer vergeten.
gebruik jij wiskunde, latijn en of grieks nog hedendaags? Of natuur/scheikunde.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gunstig voor je vervolgopleiding, want dan mag je helemaal zelf weten welke colleges je gaat volgen, en of je op komt dagen of niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké dat is wel dom dan. Ik had juist vaak nog wel een voldoende als ik niet leerde, omdat ik dingen wel goed snapte/toepaste naar inzicht.
Wiskunde, ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:06 schreef wise het volgende:
[..]
gebruik jij wiskunde, latijn en of grieks nog hedendaags? Of natuur/scheikunde.
Veel vakken was gewoon dat je dingen moest weten op dat moment. Maar later bijna nooit van toepassing zijn. Ja, bij triviant misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |